تلفن ثابت، منشی و اجاره اتاق جلسات جایگزین دفتر کار

اگر امکان خرید خط تلفن ثابت اختصاصی، شماره فکس اختصاصی (امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی) و امکان اجاره اتاق جلسات به صورت ساعتی داشتی، و حتی می توانستی یک منشی باتجربه داشته باشی که از راه دور به تماسهایت پاسخ دهد، باز هم اجاره دفتر کار گزینه عاقلانه ای بود؟

تمامی امکانات دفتر کار مجازی تهران را می توان در عرض ۵ دقیقه تهیه کرد و هزینه اش با هزینه های اجاره دفتر کار (اجاره ماهیانه، خرید خط تلفن ثابت، استخدام منشی و خریداری تجهیزات اداری) حتی قابل مقایسه نیست. بیشتر استارت آپ ها و کسب و کارهای فریلنس حتی به اتاق جلسات هم نیازی ندارند و هزینه اجاره اتاق جلسات هم حذف می شود.

اجاره اتاق جلسات

این روزها در سرتاسر دنیا بخش عظیمی از مشتریان کافه ها را صاحبان کسب و کارها و فریلنسرها تشکیل می دهند.

اگر هم گهگاه قراری کاری برایتان پیش آید، می توانید به جای اجاره جلسات کاری، قرار ملاقات خود را به کافه ای دلنشین با دسترسی مناسب منتقل کنید و با سفارش کوچکی جلسه ای صمیمی و حرفه ای برگزار کنید. این روزها در سرتاسر دنیا کافه ها پراند از صاحبان کسب و کارهایی که با مشتری یا شریکان کاری خود قرار کاری دارند.

کاربرد شماره تلفن مجازیبا راهکارهای دفترشما فروشمان ۳ برابر شد!

دفتر کار یا دفتر کار مجازی؟

 

تمامی امکاناتی که در بالا به آنها اشاره شد مفهوم دفتر کاری مجازی را تشکیل می دهند. دفتر کار مجازی در پاسخ به نیازهای کسب و کارها جدید شکل گرفته است تا جوانان خوش فکر و باانگیزه بتوانند در سریعترین زمان ممکن و با کمترین بودجه کسب و کار خود را راه اندازی کنند. دفتر کار مجازی با امکاناتی مانند واگذاری خط تلفن ثابت ابری و خط فکس اختصاصی (فکس اینترنتی)، سرویس تلفن گویا و عرضه خدمات منشی مجازی (یا دستیار مجازی) و در بعضی موارد، اجاره اتاق جلسات بسیاری از کسب و کارها را از هزینه ها و دردسرهای اجاره دفتر کار نجات می دهد.

کاربرد شماره تلفن مجازیداستان راه افتادن دفتر کار مجازی «دفتر شما» را از اینجا بخوانید!

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

مشتریان دفتر کار مجازی

  • یک بخش از مشتریان دفتر کار مجازی را استارت آپ ها تشکیل می دهند. دلیل گرایش شدید استارت آپ ها به دفترهای کار مجازی کاهش شدید هزینه های اولیه و جاری کسب و کار است. از آنجایی که این دسته از کسب و کارها در مراحل ابتدای کار خود هستند، هزینه راه اندازی بالا مانع بزرگی برای توسعه کارشان است؛ سرمایه ای که می توان آن را بسیار عاقلانه تر و در راستای توسعه کسب و کار خرج کرد.بسیاری از افراد نیز که در فکر راه اندازی استارت آپ هستند، در ماههای ابتدای از بابت عملی شدن ایده خود صدردرصد مطمئن نیستند و اگر به هر دلیلی کسب و کارشان نگرفت، با این روش میزان ریسک خود را بسیار پایین تر می آورند.
اجاره اتاق جلسات

بخش بزرگی از مشتریان دفتر کار مجازی صاحبان استارت آپ ها هستند که نمی خواهند در ابتدای کار هزینه زیادی بکنند.

  • یکی دیگر از مشتریان پروپاقرص دفترهای کار مجازی فریلنسرها هستند. معمولاً افرادی به مشاغل فریلنس روی می آورند که یا به دلیل نوع روحیه و خلقیاتشان و یا به اقتضای شرایط زندگی تمایل دارند به صورت انفرادی و از منزل کار کنند و ساعات کاری منعطفی داشته باشند.مترجم ها، مدرسان، طراحان گرافیک، حسابدارها، کسب و کارهای خانگی و مادران شاغل در این دسته می گنجند. کار کردن در منزل ظرایفی دارد که رعایت نکردنشان به وجهه حرفه ای کار فریلنس شما صدمه می زند. ارتباط با مشتریان از طریق شماره تلفن همراه، دادن شماره منزل به مشتریان، از دست دادن تماسها در صورت در دسترس نبودن یا خاموش بودن تلفن همراه، ایجاد وقفه در دریافت و تحویل سفارش مشتریان به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و ایمیل چند مورد از این ریزه کاری هاست.
  • بسیاری از کسب و کارها هم هستند که با وجود داشتن دفتر کار، مدیریت تماسهای خود را به سرویس دهندگان خدمات دفتر کار مجازی می سپارند. با این کار یا دیگر منشی استخدام نمی کنند و یا وظایف منشی خود را به موارد محدودتری متمرکز می کنند تا کیفیت و سرعت مدیریت امور داخلی بیشتر شود.

کاربرد شماره تلفن مجازیبا خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» میزان تماسهایمان ۳ برابر شده است!