همیشه خرید خط تلفن ثابت تهران دغدغه بسیاری از کسب و کار ها بوده است، دغدغه ای که این روزها دیگر کاملا حل شدنی است.

خط تلفن ثابت تهران بخرید بدون نیاز به سیم کشی

تلفن ثابت تهران را چگونه تهیه کنیم؟ یکی از دردسرهایی که بسیاری از کارآفرینان با آن دست به گریبان‌اند خرید خط تلفن ثابت برای کسب و کارشان است. نخست این سه موقعیت را تصور کنید:

 

دفتر کار ندارید

 کسب و کاری دارید که مکان مشخص و ثابتی ندارد، مانند طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی. اما برای دادن وجهه‌ای حرفه‌ای به فعالیتتان می‌خواهید یک خط تلفن ثابت تهران دایورتی مختص کسب و کارتان خریداری کنید.
اما خرید خط تلفن ثابت از مخابرات مستلزم داشتن فضایی فیزیکی، مانند خانه یا دفتر کار است. یعنی بدون داشتن یک فضای فیزیکی و سیم کشی به آنجا نمی توان خط تلفن ثابت خریداری کرد.

دفتر کار اجاره کرده اید اما دائما جابجا می شوید

 شما دفتر کاری را برای شرکتتان اجاره کرده‌اید و از  تلفن ثابت تهران آن مکان استفاده می‌کنید و شماره آن را روی کارت ویزیت خود چاپ می‌کنید. اما با اتمام قرارداد اجاره دفترتان مجبور به جابجایی هستید.
حال شما می‌مانید و مشتریان بسیاری که با تماس به شماره قبلی شما متوجه می‌شوند آن شماره دیگر به شما مربوط نمی‌شود. اگر بخت با شما یار باشد و مشتریتان پس از این اتفاق سراغ رقیبتان نرود، دستکم وجهه حرفه‌ای شما خدشه‌دار می‌شود.

در تهران نیستید اما می خواهید در بازار پایتخت رقابت کنید

 فرض کنید ساکن شهری غیر از تهران هستید و کسب و کارتان نیز در همان شهر است. اما اگر بتوانید خط تلفن ثابت تهران تهیه کنید، تعداد مشتریان و فروشتان به مراتب بالاتر می‌رود.

کاربرد شماره تلفن مجازیچگونه بدون اجاره دفتر کار، برای کسب و کارم شماره تلفن ثابت تهران بگیرم؟

برای تمام این موقعیت‌ها، یک راه‌حل وجود دارد. استفاده از خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی دفتر شما. امروزه در سرتاسر دنیا می توان امتیاز خط تلفن ثابت تهران را بدون اجاره دفتر کار خریداری کرد.
برای مثال، یک نفر که کسب و کاری در چین دارد، می‌تواند بدون نیاز به هیچ فضای فیزیکی، در لندن خط تلفن خریداری کند. خبر خوش این که امروزه این خدمات در ایران نیز عرضه می‌شود. از آن گذشته، از خدمات دیگری مانند تلفن گویا، صندوق صوتی، فکس اینترنتی و منشی نیز بهره مند می شوید.

خرید اینترنتی خط تلفن ثابت تهران از «دفترشما» بصورت گام به گام

اگر مایل هستید تماس ها را خود یا همکاران تان پاسخ دهید، سرویس تلفن گویا را انتخاب کنید و اگر مایلید پاسخگویی اولیه به تماس ها را به منشی مجرب واگذار کنید، سرویس منشی مجازی مناسب شماست. شما با مراجعه به این لینک می‌توانید بسته دلخواه تلفن گویا و یا منشی مجازی خود را انتخاب کنید و سپس از بین هزاران شماره تلفن ثابت تهران، شماره دلخواه خود را انتخاب کنید و از امکانات بی نظیر سرویس های «دفتر شما» بهره مند شوید.

تلفن ابری

ویدیوی زیر مراحل خرید اینترنتی تلفن را گام به گام به شما نشان می‌دهد:

امکانات خط ثابت دفترشما چیست؟

با خرید خط ثابت تهران دفترشما علاوه بر اینکه می‌توانید حتی در صورتی که در دفترکارتان حضور ندارید از آن استفاده کنید امکاناتی مثل تعریف نامحدود داخلی، فکس اینترنتی، گزارش آنلاین تماس‌ها، تنظیمات آنلاین و تماس خروجی را در اختیار دارید.

همچنین اگر وقت پاسخگویی به تماس‌های کاری خود را ندارید می‌توانید این کار را به کارشناسان ارتباط با مشتری دفترشما بسپارید. کارشناسان ما چندین سال تجربه در ارتباط تلفنی با مشتری دارند و با پاسخگویی حرفه‌ای باعث جلب اعتماد مشتری شما می‌شوند.

پرسشهای خود را درباره دفتر کار مجازی و ثبت نام خط تلفن ثابت تهران سرویس تلفن گویا و منشی مجازی در قسمت «دیدگاه ها» با ما در میان بگذارید یا با کارشناسان فروش به شماره ۲۸۴۲۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
از لینک تعرفه ها و خرید در سایت دفتر شما قیمت خط تلفن ثابت تهران و قیمت خط تلفن ثابت رند رو می تونید مشاهد کنید.