به نظرتان این امکان وجود دارد که در کمتر از 5 دقیقه صاحب یک شماره تلفن تهران شوید؟ بله، با استفاده از تکنولوژی تلفن ابری دفترشما این امر میسر است. اکنون می‌توانید در هر نقطه از کشور که حضور دارید اقدام به ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت کنید و خیلی ساده صاحب یک شماره تلفن ثابت اینترنتی تهران شوید.

 

مقایسه‌ی روش سنتی و اینترنتی خرید خط تلفن ثابت

دفترشما

در روش سنتی باید به مخابرات منطقه‌ی خود مراجعه کرده و در صورتی که سیم کشی ساختمان دفترکارتان هیچ مشکلی نداشته باشد و همچنین ظرفیت وجود داشته باشد پس از چندین هفته با طی کردن فرآیندهای اداری صاحب یک خط تلفن ثابت شوید. همچنین اگر روزی قصد جابجایی دفترکار خود را داشته باشید امکان انتقال خط تلفن خود به محل کار جدید وجود ندارد و در واقع تمام هزینه‌هایی که بابت بازاریابی و تبلیغ این شماره تلفن صرف کردید هدر خواهد رفت.

اما امروزه به لطف تلفن ابری می‌توانید در عرض 5 دقیقه صاحب یک خط تلفن ثابت تهران با پیش شماره‌ی 2، 7 یا 9 شوید. خدماتی مثل فکس اینترنتی، تلفن گویا؛ صندوق صوتی و … نیز بر روی آن ارائه می‌شود. با استفاده از این خط می‌توانید خود یا همکاران در هر نقطه از کشور به تماس‌های مشتریان از طریق تلفن همراه پاسخ داده و هیچ تماسی را از دست ندهید.

همچنین در صورتی که دفترکارتان جابجا شود صاحب دائمی خط خودتان هستید و جای هیچ گونه نگرانی نیست. گزارش تمامی تماس‌ها به صورت آنلاین در پرتال دفترشما قابل دسترسی است و تنظیمات خط نیز توسط خودتان و در پرتال انجام می‌شود. به خاطر داشته باشید امکان تعریف داخلی به صورت نامحدود وجود دارد و تماس‌های مشتریان را به صورت مستقیم به همکار مربوطه متصل خواهید کرد.

با خرید خط تلفن ثابت از «دفتر شما» می توانید تماسهای خود را از هر گوشه این جهان بر  روی گوشی همراهتان پاسخ دهید و مدیریت کنید. به علاوه، یک شماره فکس اختصاصی نیز در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید از سرویس فکس اینترنتی بهره مند شوید و فکس‌های دریافتی را در ایمیل خود دریافت کنید.

تا همین چند سال پیش که هنوز دفتر کار مجازی در ایران وجود نداشت، برای اجاره خط تلفن ثابت باید شال و کلاه می‌کردید و با مراجعه به اداره مخابرات در صف و نوبت می‌ماندید تا به توجه به آدرس و محل سکونت خود یک خط تلفن ثابت به شما تعلق می‌گرفت.

در نهایت هم باید مأمور مخابرات خط را در ورودی ساختمان به شما تحویل می‌داد و مسئولیت کشیدن خط تا داخل واحد هم بر دوش خودتان بود. اما این روزها دیگر نه نیازی به انتظار است و نه سیم کشی تنها با ثبت نام اینترنتی خط تلفن می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت تهران شوید.

 

۱۵ روز رایگان امتحان کنید

ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت تهران

همین الان می‌توانید از طریق فعال کردن سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی «دفتر شما» صاحب یک خط تلفن ثابت و فکس اینترنتی شوید.

برای این که به شما اطمینان دهیم خدمات ما تا چه اندازه به کارتان می آید، یک فرصت ۱۵ روزه برای آزمایش کردن این سرویس در اختیار شما قرار داده ایم. برای ۱۵ روز رایگان از این سرویس استفاده کنید و اگر مورد پسندتان واقع شد با اطلاع به کارشناسان فروش ما خط را به نام خود اجاره کنید.

با ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت «دفتر شما» دیگر نه نیاز به مراجعه به مخابرات و سیم کشی دارید، و نه مجبورید برای استفاده از خط تلفن ثابت خود همیشه در یک مکان حضور داشته باشید. می توانید هم شماره تلفن ثابت با کد ۲ داشته باشید، و هم تمامی تماسهای خود را روی تلفن همراهتان پاسخ دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت خط تلفن ثابت تهران و فکس اینترنتی با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.