خدمات تلفن گویا دفتر شما چیست؟

در بسته های سرویس “تلفن گویا اینترنتی ” که در ایران به منشی تلفنی نیز معروف است، با دریافت یک شماره تلفن با پیش شماره ۲ شهر تهران تمامی تماس های شما توسط صدای از پیش ضبط شده ای که به خوش امد گویی و معرفی کسب و کار شما می پردازد و گزینه های مختلف عددی جهت اتصال به  بخش های مختلف را ارائه می دهد،پاسخ داده می شود.زمانی که تماس گیرنده یکی از گزینه ها را شماره گیری کند به بخش مورد نظر دایورت می شود و در صورتی که شخص پاسخگو نباشد و یا در دسترس نباشد به صندوق صوتی متصل می شود.

*شما می توانید از طریق پنل کاربری ساعاتی که تماس ها از طریق تلفن گویا دایورت می شوند و یا به صندوق صوتی متصل می شوند را تعیین کنید.

  • خط تلفن اختصاصی: “دفتر شما” با در دست داشتن خطوط دیجیتالی که از مخابرات دریافت کرده است،قادر است به مشتریان خود خط تلفن واگذار کند.شما می توانید از بین خطوط تلفن ما که با پیش شماره ۲ شهر تهران می باشد خط تلفن اختصاصی خود را انتخاب کنید.حتما به ترتیب بودن شماره ها به علاوه شماره اختصاصی فکس از اهمیت بالایی برخوردار است که این امکان به راحتی در دفتر شما موجود می باشد.

خط تلفن مجازی یا ابری چه مزیتی به خط تلفن معمولی دارد؟

  • خط فکس اختصاصی: با استفاده از شماره اختصاصی فکسی که از “دفتر شما ” دریافت می کنید می توانید تمامی فکس های خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت کنید(فکس اینترنتی).
  • ضبط صدا در استدیو: شما می توانید جهت پر کردن صدای خود به استدیو صدای دفتر شما مراجعه کنید و در غیر این صورت ضبط صدا را به همکارانتان در “دفتر شما” بسپارید.
  • تعیین هر تعداد داخلی در چارت تلفن گویای: شما می توانید هر تعداد داخلی که نیاز دارید را در چارت تلفن گویای خود طراحی کنید.
  • دریافت انی گزارش تماس از طریق پیامک ،ایمیل وپنل: پس از پایان تماس شما یک پیامک حاوی اطلاعات تماس گیرنده (شماره تلفن تماس گیرنده،ساعت تماس و …) را دریافت می کنید.
  • دایورت به چندین شماره:هر یک از داخلی های تعریف شده در چارت تلفن گویای شما می توانند به یک شماره تلفن دایورت شوند.
  • مکالمه نامحدود: زمانی که تماس از طریق تلفن گویا به شما دایورت شود شما به صورت نا محدود می توانید مکالمه داشته باشید و تنها هزینه ی دایورت را طبق تعرفه مخابرات پرداخت کنید.
  • تیکتینگ تلفنی: با استفاده از سیستم تیکتینگ تلفنی مشتریان شما با تماس با شماره تلفن اختصاصی شما سوال ،نظر ، انتقاد یا درخواست خود را مطرح کرده و کد رهگیری دریافت می کنند.درخواست مشتریان در پنل کاربری  شما قابل شنیدن می باشد و شما می توانید از طریق پنل کاربری پاسخ گوی انها را باشند.مشتریان شما با تماس مجدد با شماره اختصاصیتان و وارد کردن کد رهگیری می توانند جواب درخواست خود را بگیرند.
  • صندوق صوتی : شما می توانید پس از ساعات اداری خط تلفن اختصاصی خود را به صندوق صوتی خود متصل کنید و از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. پیامهای صوتی خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت خواهید کرد و یا می توانید با شماره گیری سامانه ی پیام صوتی ۲۸۴۲۱۲۳۴(۰۲۱) و وارد کردن رمز خود پیامهای صوتی خود را مدیریت کنید.
  • پخش موسیقی هنگام درایورت: زمانی که “دفتر شما” تماس ورودیتان را به شماره ای که اعلام کرده اید(موبایل،ثابت و …) دایورت میکند، تماس گیرنده با شنیدن صدای موسیقی جهت برقراری تماس منتظر می ماند.

در صورتی که شما در دسترس نباشید و یا تلفن همراه خود را خواموش کرده باشد،تماس گیرنده  صدای موسیقی را می شنود ومتوجه این پیغام ها نمی شود و به صدوق صوتی شما متصل می شود.

  • دریافت و ارسال پیامک به صورت خودکار: چارت تلفن گویا را می توان به گونه ای طراحی کرد که سیستم پس از دریافت شماره تلفن همراه تماس گیرنده بلافاصله اطلاعات مورد نیاز را به صورت پیام کوتاه برای وی ارسال شود.
  • دریافت و ارسال پیامک به صورت انبوه: شما با تهیه لیستی از شماره تلفن ها می توانید با خط اختصاصی خود به صورت انبوه پیامک ارسال نمایید.
  • پنل کاربری: با وارد شدن به سایت دفتر شما می توانید در قسمت پنل کاربرای گزارشات ریز کلیه تماسها را به تفکیک کد رهگیری،شماره تلفن تماس گیرنده،زمان برقراری تماس،اطلاعات منشی پاسخ هنده،گزارش ثبت شده منشی و مکالمه ضبط شده منشی و مشتری را مشاهده کنید.
  • دریافت فکس از طریق ایمیل: شما می توانید با استفاده از شماره اختصاصی فکس خود فکس های دریافتی خود را در ایمیلتان مشاهده کنید.
  • شماره رند : شماره رند شماره ای است که ارقام تکراری در ان وجود داشته باشد و یا ارقام به صورت صعودی و یا نزولی باشند و یا ارقام ارتباط معنا داری با هم داشته باشند.

جهت اطلاع از سایر خدمات “دفتر شما” و تعرفه ها به سایت daftareshoma.com مراجعه نمایید و یا با شماره ۲۸۴۲۰۱ تماس حاصل فرمایید.