شماره تلفن ثابت تهران برای کسب و کارهای مستقر در شهرستان ها چگونه می شود؟

سالها درس خوانده ای و مهارت کسب کرده ای. حالا می خواهی در شهر خودت مشغول به کار شوی. از طرفی روحیه ات با کار کارمندی سازگار نیست و ایده های خوبی برای راه اندازی کسب و کار جدید داری و از طرف دیگر زادگاهت به هر دلیل ظرفیت بالایی برای درآمدزایی ندارد. شاید داشتن یک شماره تلفن ثابت تهران بتونه مسیر زندگی و کسب و کارت رو عوض کند.

به سرت می زند که به تهران مهاجرت کنی و از فرصت ها و ظرفیت های بالای پایتخت به نفع خودت استفاده کنی. اما مگر به این سادگی است؟ اجاره های بالا … هزینه های سرسام آور خورد و خوراک… رفت و آمد و انواع هزینه های جوراجور دیگر که عملاً هیچ پولی برایت باقی نمی گذارند. همه اینها یک طرف و دلتنگی و دوری از خانه و خانواده یک طرف دیگر.

خرید خط تلفن ثابت تهران

اما هزینه های زندگی در شهر بزرگی مثل تهران یک طرف و دلتنگی و دوری از خانواده یک طرف دیگر

پس باید راهی پیدا کنی که از همان محل زندگی ات از پتانسیل درآمدزایی شهرهای بزرگ استفاده کنی و کسب و کار جدید خود را توسعه دهی.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

می ماند مسأله قضاوت بعضی از مشتریان که فکر می کنند کسانی که در تهران هستند تخم دو زرده می کنند و بقیه در شهرهای دیگر تخم یک زرده! ما هم با تو هم عقیده ایم که قضاوت عادلانه ای نیست. «دفتر شما» این مانع غیرمنصفانه را از پیش پایت برمی دارد:

کسب و کارت را در شهر خودت راه اندازی کن، اما از ظرفیت های بالای تهران نیز برخوردار شو!

با خرید یکی از بسته های تلفن گویا از «دفتر شما» در ازای هزینه ماهیانه ناچیزی (در حد یک بار غذا خوردن در رستوران!) یک شماره تلفن ثابت تهران و یک شماره فکس تهران خواهی داشت. اگر هم با دوستانت کار می کنی می توانید همه با هم یک شماره تلفن ثابت داشته باشید و برای شماره تان تا ۹ شماره داخلی و هر کدام را به شماره دلخواه (موبایل یا ثابت شهرستان) دایورت کنید.

منشی حرفه ای داشته باش. اما چگونه؟

پیشنهاد ما این است که علاوه بر داشتن شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی به جای تو پاسخ تماسهایت را بدهد. از طرف دیگر، عاقلانه تر آن است که دستکم در ابتدای مسیر راه اندازی کسب و کار، از هزینه هایی مانند اجاره دفتر کار و استخدام منشی بزنی.

خبر خوب اینکه این روزها روشهای نوینی ایجاد شده تا برای داشتن منشی مانند گذشته نیازی به صرف هزینه بالای ماهیانه برای اجاره دفتر کار و پرداخت حقوق و بیمه و مزایا نباشد. سرویس منشی مجازی «دفتر شما» دقیقاً با همین هدف راه اندازی شده است.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

یعنی می توانی بدون اینکه دفتر کار اجاره کنی و تنها در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه اندکی خرید تلفن ثابت تهران داشته باشی با یک منشی اینترنتی و روابط عمومی قوی.

حالا که هم شماره تلفن ثابت تهران داری و هم منشی، می توانی در منزل خود در هر نقطه از ایران کسب و کار جدیدت را راه اندازی کنی و در رقابتی منصفانه از سرتاسر کشور مشتری بگیری.

دفتر کار مجازی رایگان

اگر این مقاله برایت جالب بود، وقت رو از دست نده. خبر خوب اینه که می تونی خدمات دفتر کار مجازی رایگان آزمایش کنی. هر سوال یا ابهامی هم که داشتی از شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ بپرس.
به امید موفقیت همه کسب و کارهای ایرانی