شماره مجازی چیست؟

در یک جمله، شماره تلفن مجازی 021 جایگزین بسیار پیشرفته تر شماره تلفن ثابت مخابراتی است. بنابراین کاربرد شماره تلفن مجازی دقیقاً مانند شماره تلفن های ثابت عادی است. با این تفاوت که از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

کاربرد شماره تلفن مجازیشماره تلفن مجازی چیست؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما

شروع کسب و کار در ۵ دقیقه

مزیت و کاربرد شماره تلفن مجازی در مقایسه با تلفن ثابت چیست؟

۱. قابلیت جابجایی:

شماره تلفن مجازی همان طور که گفتیم درست مانند یک شماره ثابت عمل می کند با این تفاوت که دیگر مالکیت و استفاده از شماره تلفن شما منوط به یک مکان به خصوص نیست، چون برخلاف خطوط عادی که بر بستر خطوط مخابرات هستند، خطوط مجازی بر بستر اینترنت هستند. بنابراین شما تمامی تماسهای خود را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت می کنید و پاسخ می‌دهید.

در نتیجه با خرید شماره مجازی دیگر فرقی نمی کند از چه مکانی به امور کسب و کارتان رسیدگی می کنید. حتی اهمیتی ندارد که کارکنانتان از چه مکانی وظایف خود را انجام می دهند. بنابراین وقتی کسی با شماره مجازی شما تماس می گیرد، از هر کجا که باشید می توانید پاسخگوی او باشید. در نتیجه همیشه در دسترس مشتریانتان هستید و نداشتن دفتر کار دیگر نقطه ضعف برایتان به حساب نمی آید.

کاربرد شماره تلفن مجازیخرید خط تلفن مجازی تهران در ۵ دقیقه!

 

کاربرد شماره تلفن مجازی

خرید شماره مجازی در ۵ دقیقه

بیشتر بخوانید: چگونه تلفن ثابت دایورتی با کمترین هزینه داشته باشیم؟

۲. سانترال مجازی

با شماره تلفن مجازی می‌توانید در ۵ دقیقه، بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی و فقط با یک گوشی تلفن همراه، برای کسب و کار خود سیستم سانترال ابری راه اندازی کنید، درست مانند شرکتهای بزرگ.

برای اینکار کافی است یکی از بسته های سرویس تلفن گویا (سانترال مجازی) را انتخاب کنید. قیمت سانترال آنلاین تنها از ماهی ۵۹ هزار تومان است!

 

۳. منشی

شماره تلفن مجازی به دلیل فناوری پیشرفته اش، امکان عرضه خدمات گوناگونی را دارد. یکی از این خدمات سرویس منشی است. با خرید سرویس منشی مجازی شما از یک سو منشی حرفه ای و باتجربه دارید، اما از سوی دیگر نه نیاز به دفتر کار دارید و نه استخدام منشی. قیمت آن نیز از ماهی ۱۰۹ هزار تومان شروع می‌شود!

برای داشتن منشی فقط باید یکی از بسته های متنوع سرویس منشی را انتخاب کنید تا در کوتاهترین زمان یک منشی حرفه ای و باتجربه تماسهای کسب و کار شما را پاسخ دهد.

کاربرد شماره تلفن مجازی

منشی مجازی دفتر شما

نتیجه گیری

روز به روز فناوری جدید راهکارهای پیشرفته تر و کم هزینه تری برای کسب و کارها دارد. با جایگزین خطوط تلفن مجازی به جای خطوط تلفن ثابت معمولی، کسب و کارها می توانند با کمترین هزینه از سرویسهای پیشرفته ای مانند تلفن برای (تلفن گویا) و مرکز تماس برای کسب و کار خود بهره ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید شماره مجازی به وبسایت «دفتر شما» مراجعه کنید.