اجاره دفتر کار، راه‌اندازی و چرخاندن آن یکی از پرهزینه‌ترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است. این هزینه‌ها شامل اجاره ماهیانه دفتر، خرید میز و صندلی، تهویه، تجهیزات اداری، اینترنت و غیره است.

آیا اجاره دفتر کار به سود کسب و کار شماست؟

اجاره دفتر کار در شهری مثل تهران  ماهانه ۳ میلیون تومان (متوسط اجاره) با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان آب می خورد. هزینه های ثابت و متغیر دیگر هم روز به روز در حال افزایش است. به خاطر همین هزینه‌های سرسام‌آور است که بسیاری از کارآفرینان کهنه‌کار به کارآفرینان تازه‌کار توصیه می‌کنند که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار زیر بار این هزینه‌ها نروند و کار خود را بدون اجاره دفتر کار آغاز کنند.

اما هر کسب و کاری دستکم به یک شماره تلفن کاری و محلی برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ها نیاز دارد. برای همین هم مدتی است که  دفتر کار مجازی و اجاره یک روزه دفتر کار و اجاره ساعتی دفتر کار رایج شده است.

 

چگونه بدون دفتر کار در بازار رقابت کنیم؟

دفتر کار مجازی چیست و چقدر خوب می‌شد که بدون اجاره دفتر کار یک شماره ثابت در تهران داشته باشیم، ترجیحا یک خط تلفن ثابت تهران با سرشماره ۲ که مربوط به مناطق تجاری بالای پایتخت است. چقدر خوب می‌شد که یک منشی  به تماس‌های کاری پاسخ می‌داد و مدیریت تماس‌ها را بر عهده می‌گرفت و در صورت نیاز تماس‌ها را به ما و یا کارشناسان انتقال می‌داد.

دفتر کار مجازی «دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که با ارائه آنی خطوط تلفن مخابرات با پیش شماره ۲ شهر تهران این مشکلات را برای شما حل کرده است. تنها در ۵ دقیقه می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت تهران، سامانه تلفن گویای حرفه ای، منشی اختصاصی، فکس اینترنتی و صندوق صوتی شوید.

 

دفتر کار مجازی چه امکاناتی برای کسب و کار شما فراهم می کند؟

یک قانون کلی برای موفقیت کسب و کارها این است که مشتریان به شماره تلفن ثابت اعتماد بیشتری می‌کنند. با ثبت نام در پورتال آنلاین دفترشما، براحتی یک خط تلفن اینترنتی با سرشماره ۲ تهران (استانهای دیگر هم به زودی) به شما واگذار می شود و بدون نیاز به دفتر کار و حضور در تهران می توانید از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید.

روی این شماره تلفن اینترنتی دو سرویس جذاب تلفن گویا و منشی مجازی به شما ارائه می شود و در کنار اینها می توانید از یک اتاق جلسه ساعتی یا فضای کار اشتراکی هم در صورت نیاز بهره مند شوید. در ادامه با ما باشید تا با این خدمات آشنا شوید.

 

با تلفن اینترنتی دفترشما از خرید سانترال بی نیاز می شوید

البته هیچ چیزی همچون یک تلفن گویا به یک شرکت وجهه حرفه‌ای نمی‌بخشد. تلفن اینترنتی «دفتر شما» یک تلفن ثابت شرکتی است که بدون نیاز به خریداری دستگاههای گران قیمت سانترال، امکانات بی نظیر یک سامانه تلفن گویای حرفه ای نظیر: تعریف منو و داخلی های متعدد، دایورت تماس هوشمند (روی موبایل و شماره شهرستان) با قابلیت تماس ورودی و خروجی همزمان (۳۲ کانال)، فکس اینترنتی و صندوق صوتی را بدون هزینه های پنهان در اختیارتان قرار می دهد.

دفتر کار مجازی «دفتر شما»  به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه سنگین اجاره دفتر کار، به عنوان یک شرکت معتبر فعالیت کنید. اگر هم شما در تهران حضور ندارید با خرید سرویس تلفن گویای دفترشما می توانید شماره ثابت تهران داشته باشید و مانند یک شرکت معتبر دارای دفتر در تهران فعالیت خود را ادامه دهید.

«دفتر شما» سرویس تلفن گویا را بر روی بستر خطوط دیجیتال مخابرات تهران به مشترکین خود ارائه می دهد . هر کدام از مشترکین به انتخاب خودشان شماره منحصر به فردی را قرار می دهد. شما پس از انتخاب شماره تلفن خود از بین هزاران شماره موجود با پیش شماره ۲ شهر تهران می توانید با ضبط پیام صوتی تلفن گویای خود را را اندازی نمائید.

زمانی که مشتری‌هایتان با شماره اختصاصی شما تماس می‌گیرند، بعد از شنیدن پیام صوتی از پیش ضبط شده، به داخلی‌های شرکت شما هدایت می‌شوند. نمونه صدای سانترال مجازی به صورت مرد و زن هم وجود دارد. تنها کافی است متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

در این مرحله مشتریان با شماره‌گیری داخلی مورد نظرشان به موبایل و یا شماره ثابتی که شما برای آن داخلی تعریف کرده اید (دایورت هوشمند) متصل می‌شوند. در صورتی که در آن زمان امکان پاسخگویی برای شما وجود نداشته باشد، آنها به طور خودکار به شماره دیگری که به عنوان همکار تعریف کرده اید هدایت می شوند یا به صندوق صوتی وصل خواهند شد تا شما تماسی را از دست ندهید.

لطفا برای کسب اطلاع از شرایط و تعرفه سرویس تلفن گویای ابری دفترشما به صفحه تلفن گویا مراجعه کنید یا با شماره تلفن واحد فروش ۰۲۱۲۸۴۲۰ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

 

منشی مجازی چگونه پاسخگوی تماس های دفتر شماست؟

منشی مجازی دفترشما

در سرویس منشی مجازی اپراتورها بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشند، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کنند. منشی های حرفه‌ای دفتر شما با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارشان قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده، سفارشات تلفنی را ثبت می کنند و در صورت لزوم تماسهای خاص را به شما یا همکارانتان وصل می‌کنند.

سرویس منشی مجازی برای کسب و کارهای نوپا بسیار مقرون به صرفه هست و دیگر نیازی به استخدام منشی و پرداخت حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خرید تجهیزات اداری ندارید. منشی های مجازی دفترشما بصورت حرفه ای آموزش دیده اند و با مسئولیت پذیری بالا، ارتباطات کاری شما را ساماندهی می کنند و جلوه حرفه‌ای‌تری به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما می بخشند.

گزارش تمامی تماسها در پورتال آنلاین دفترشما در دسترس شماست و همچنین بعد از پایان هر تماس پیامک حاوی نام، شماره تلفن و درخواست تماس گیرنده برای شما ارسال می گردد.

لطفا برای کسب اطلاع از شرایط و تعرفه سرویس منشی مجازی دفترشما به صفحه منشی مجازی مراجعه کنید یا با شماره تلفن واحد فروش ۰۲۱۲۸۴۲۰ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین جایگزین اجاره دفترکار چیست؟

برای اینکه بخواهید هزینه‌های اجاره‌ی دفترکار را به کسب و کارتان تحمیل نکنید دو راه وجود دارد. یکی اینکه از فضای کار اشتراکی استفاده کنید یا کاملا به صورت دورکار فعالیت کنید. البته می‌توان دفترکاری کوچک و با قیمتی مناسب را برای انجام کارهای ضروری اجاره کرد و کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند. با توجه به هزینه‌های سرسام آور اجاره‌ی دفترکار بسیاری از استارتاپ‌ها توان پرداخت هزینه‌های مربوط به آن را ندارند.

در این صورت می‌توان از ابزارها جهت تسریع فرآیندهای کسب و کار بهره برد و یک دفترکار مجازی تاسیس کرد. در دفترکار مجازی برای استفاده از سرویس فکس اینترنتی نیازی به داشتن دستگاه فکس نیست. از تلفن اینترنتی نیز می‌توان برای ارتباط درون تیمی و ارتباط با مشتریان استفاده کرد و این گونه است که نیازتان به داشتن دفترکار فیزیکی رفع می‌شود.