با استارت آپ ویکند بیشتر آشنا شوید

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی است که در سراسر دنیا و اصولا آخر هفته‌ها برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک محیط  مشترک قرار می‌گیرند و با کمک افراد حرفه ایی که از میان استارتاپ‌های موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار استارت آپی  تبدیل می‌کنند. شرکت هایی همچون گوگل، مایکروسافت و آمازون در سطح جهانی از این ایده حمایت تجاری می‌کنند .این ایده را اولین بار  در سال ۲۰۰۷ فردی به نامه آندرو هاید مطرح کرد.

با یکی از این ایده‌ها استارتاپ خود را راه بیندازید!

در استارتاپ ویکند چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

شرکت کنندگان در رویداد استارتاپ ویکند کارآفرینی را تجربه می‌کنند. یعنی تجربه می کنند که چطور می شود ایده تجاری خود را در زمانی محدود با افراد غریبه در میان گذاشت. با شرکت در رویداد استارتاپ ویکند این موارد را می‌آموزید:

  • اطلاعات ارزشمندی در مورد به اشتراک گذاشتن ایده های تجاری
  • جذب مشتری قبل از ارائه محصول نهایی
  • مدیریت زمان
  • چگونگی تشکیل یک تیم مناسب برای موفقیت پروژه

برای استارتاپ خود با این روشها جذب سرمایه کنید.

چند نمونه از موفق ترین استارت اپ های ویکند

اصولا  ۳۵ درصد تیم‌ها از میان صدها رویداد استارتاپ ویکند، بعد از رویداد با هم می‌مانند تا به کارشان ادامه دهند. در نهایت رسیدن به جایگاه اول، دوم یا سوم اهمیتی ندارد. حالا بد نیست با چند مورد از استارت اپ های موفق دنیا آشنا شوید.

 Zapier

استارتاپ ویکند

zapier

کلمبیا
این سرویس اپلیکیشن‌های وب را به هم متصل می‌کند تا به راحتی داده‌ها را انتقال دهید.

 

Rover

استارتاپ ویکند

rover

از سیاتل
پیدا کردن پرستار سگ

 

Food spotting

استارتاپ ویکند

Food spotting

 سانفرانسیسکو
یک راهنمای دیداری برای پیدا کردن غذای خوب

 

Zaarly

استارتاپ ویکند

Zaarly

لس‌آنجلس
سرویس نظافت منزل، کارهای خانه، و چمن زنی در کل کانزاس سیتی و سانفرانسیسکو

 

 تاثیر استارت‌آپ ویکند در زندگی مردم

شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، مایکروسافت، اپل، آمازون، یاهو، توییتر و همچنین بسیاری از بازی ها  و نرم افزار هایی که  که اکنون کاربردی شده‌اند، زمانی استارت‌آپ بودند. این شرکت‌ها با گذشت زمان با جذب سرمایه‌گذاری‌های متعدد به یک شرکت بزرگ تبدیل شده‌اند. در استارت‌آپ ویکند ایده‌های گوناگونی مطرح می‌شوند اما موضوع مورد اهمیت اجرای ایده های جدید در زمان تعیین شده است.

در آخر می توان گفت موفقیت استارت آپ ویکندها قابل پیش بینی نیست، چراکه محلی برای شکل گیری ایده ها هستند و این ایده ها ممکن است به برد منتهی شوند و یا به شکست.

برای آشنایی با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» به وبسایت daftareshoma.com مراجعه کنید و یا با مشاوران ما به شماره ۲۸۴۲۰۲-۰۲۱ تماس بگیرید.