استخدام منشی دردسرها و هزینه‌های مخصوص خود را دارد. اول اینکه باید دفتر کار اجاره کنید و تجهیزات اداری خریداری کنید تا منشی در آن مستقر شود. اجاره دفتر کار و خرید تجهیزات اداری از یک طرف، حقوق ماهیانه و بیمه و مزایا و هزینه‌های جاری چرخاندن دفتر کار نیز از سوی دیگر هزینه بسیار زیادی روی دستتان می‌گذارد.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

کاربرد شماره تلفن مجازیبا یکی از این ایده‌ها کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

برخی از کسب و کارها برای حذف هزینه اجاره دفتر کار و کم کردن هزینه استخدام منشی به فکر استخدام منشی در منزل می‌افتند. این سه موقعیت را مجسم کنید:

آنچه در این مقاله می‌خوانید: پنهان
استخدام منشی در منزل ضربدر  وقتی منشی در منزل تماس مشتری را پاسخ می‌دهد، همزمان صدای تلویزیون و احتمالاً بچه نیز به گوش می‌رسد.
استخدام منشی در منزل ضربدر  منشی مشغول انجام کارهای خانه است و تماس مشتریان شما بی پاسخ می‌ماند.
استخدام منشی در منزل ضربدرمنشی در حال صحبت با یک مشتری است و مشتری دیگر با شنیدن بوغ اشغال به سراغ رقیب شما می‌رود.

به نظر شما این مشتری دفعه بعد ترجیح می‌دهد سراغ کسب و کار شما بیاید و یا رقیبتان که تماسهایش را منشی‌هایی حرفه‌ای بسیار اصولی پاسخ می‌دهند؟

استخدام منشی در منزل تیک  گزینه حرفه‌ای و مقرون به صرفه: خرید سرویس منشی
سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

سرویس منشی چیست؟

با خرید سرویس منشی، که شروع قیمت آن از ماهی ۱۰۹ هزار تومان است، یک منشی تمام وقت بدون نیاز به حضور در دفتر کار شما، به تمامی تماسهای کسب و کار شما پاسخ می‌دهد، فکسهایتان را دریافت و ارسال می‌کند، امور مشتریانتان را پیگیری می‌کند و خلاصه، هر کاری که یک منشی باید انجام دهد، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن برایتان انجام می‌دهد. سرویس منشی مجازی را می‌توانید از «دفتر شما»، عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کسب و کارها، خریداری کنید.

پاسخ به برخی از پرسشهای متداول شما:

کاربرد شماره تلفن مجازیاپراتوری که به تماسهای من پاسخ می‌دهد کجا مستقر است؟

تمامی اپراتورها در مرکز تماس دفترشما، مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ مدیریت تماس، مستقرند.

کاربرد شماره تلفن مجازیمنشی با چه اطلاعاتی به تماسهای من پاسخ می‌دهد؟

پس از خرید سرویس به صورت آنلاین، شما اطلاعاتی را که می‌خواهید منشی از کسب و کار شما داشته باشد، و نیز پاسخ به پرسشهای متداول، را در بخش موردنظر وارد می کنید و منشی خیلی دقیق و مو به مو این اطلاعات را ، بسته به سؤال مشتری، در اختیار او قرار می‌دهد.

کاربرد شماره تلفن مجازیمزایای سرویس منشی مجازی در مقایسه با منشی در منزل چیست؟

سرویس منشی مجازی دفترشما مزایای بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از امکانات سرویسهای دفتر شما و چند مزیت اصلی آن در مقایسه با استخدام منشی خانگی اشاره می‌کنیم:

خط تلفن ثابت تهران

با خرید سرویس منشی مجازی دفترشما یک خط تلفن ثابت و اختصاصی تهران با کد ۲ (که باپرستیژترین و محبوب‌ترین پیش شماره میان کسب و کارهاست) به شما واگذار می‌شود. شما حتی می‌توانید خطوط ۶ رقمی و خطوط رند نیز از میان هزاران شماره تلفنی که «دفتر شما» در اختیار دارد انتخاب کنید.

فکس اینترنتی

علاوه بر خط تلفن ثابت، یک خط فکس اختصاصی نیز به شما واگذار می‌شود و منشی شما هر فکسی را که بخواهید برایتان ارسال و دریافت می‌کند.

وصل کردن تماس

منشی شما قادر است با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، به درخواست خود شما تماسها را به افراد گوناگون (مثلاً دیگر اعضای تیم کسب و کارتان) وصل کند.

گزارش تماس

با سرویس منشی مجازی دفترشما، گزارشی از تمامی تماسها بصورت پیامک و ایمیل برای شما ارسال می‌شود و شما لحظه به لحظه در جریان تمامی تماسها قرار می‌گیرید.

ارتباط مداوم منشی با شما

شما به صورت آنلاین با منشی خود در ارتباطید و می‌توانید هر گونه هماهنگی با منشی خود را از طریق صفحه کاربریتان انجام دهید. شما در محل مشخص شده تایپ می‌کنید و او ملاحظه و اجرا می‌کند.

صفر تماس از دست‌رفته

ما به خوبی می‌دانیم که تک تک تماسها برای هر کسب و کار تا چه اندازه اهمیت دارد. از آنجا که اپراتورهای زیادی در مرکز تماس دفترشما مستقرند، چنانچه منشی شما به هر دلیلی نباشد و یا از پشت سیستم خود بلند شده باشد، تماس شما به سیستم اپراتور دیگری وصل می‌شود. بنابراین هیچ یک از تماسهای کسب و کار شما از دست نمی‌رود.

بسته‌های متنوع

سرویس منشی مجازی دفترشما در بسته‌های متنوع با هزینه‌های متنوع عرضه می‌شود. بنابراین، شما بسته به میزان تماسهایتان می‌توانید هر ماه بسته متفاوتی خریداری کنید. از آنجا که تمامی مراحل خرید و شخصی سازی سفارش به صورت آنلاین انجام می‌گیرد، تغییر بسته به سادگی و با چند کلیک انجام می‌گیرد.

۱۰ داخلی

اگر علاوه بر سرویس منشی، سرویس تلفن گویا (که قیمت آن از ماهی ۵۹ هزار تومان شروع می‌شود) خریداری کنید، می‌توانید پس از خرید اینترنتی خط تلفن ثابت، برای شماره خود تا ۱۰ داخلی تعریف کنید. بنابراین وقتی تماس گیرنده با شماره تلفن ثابت شما تماس می‌گیرد، یک پیغام خوشامدگویی از پیش ضبط شده به نام کسب و کار شما می‌شنود. سپس منوی داخلیها برای تماس گیرنده پخش می‌شود.

می توانید یکی از این داخلی ها را (مثلاً داخلی شماره ۱) برای پاسخگویی منشی تعریف کنید که اگر تماس گیرنده می خواهد با اپراتور صحبت کند با شماره گیری عدد ۱ به منشی وصل شود. به همین ترتیب، هر تعداد از این ۱۰ داخلی را که بخواهید می‌توانید برای یک نفر از اعضای تیم خود تعریف کنید. (مثلا برای ارتباط با بخش فنی عدد ۲ را شماره‌گیری کنید). تنها کاری که باید بکنید این است که از طریق حساب کاربری آنلاین خود، شماره تلفن ثابت یا همراه فردی را که می خواهید پاسخگوی تماسهای هر داخلی باشد تعریف می کنید و تماسها به صورت خودکار به شماره تلفن همراه یا ثابت آن فرد وصل می شود.

قیمت بسیار پایین‌تر

قیمت سرویس منشی مجازی از ماهی ۱۰۹ هزار تومان آغاز می شود و شاید یک پنجم هزینه استخدام منشی در منزل برای شما هزینه داشته باشد، و این همه مزیت استثنایی نیز به همراه دارد.

قیمت سرویس منشی دفترشما بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، با این حال، ما ارزان بودن را مهمترین مزیت خود نمی‌دانیم. به همین دلیل این مزیت را نه در اول، بلکه در آخر آوردیم. تمرکز دفترشما بر حرفه‌ای بودن است و هرگز کیفیت قربانی قیمت پایین نمی‌شود.

کاربرد شماره تلفن مجازیچگونه از دفتر شما سرویس منشی مجازی خریداری کنم؟

با مراجعه به صفحه سرویس منشی مجازی، بسته‌ای را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. پس از انتخاب شماره و خرید سرویس نوبت به شخصی سازی می رسد. نخست، پیامد خوشامدگویی دلخواه خود را در پرتال تعریف می کنید. مثلاً:

سلام، شما با (نام خود یا برندتان) تماس گرفته اید. چه طور می تونم کمکتون کنم؟»

بنابراین، منشی تمامی تماسهای شما را با همین الگو پاسخ خواهد داد. اگر تماس گیرنده پرسش متداولی داشته باشد، اپراتورهای «دفتر شما» به پرسشهایشان پاسخ می‌دهند. اگر بخواهند تور خریداری کنند نیز منشی شما در «دفتر شما» تماس را به اعضای تیم شما وصل می‌کنند.

پیام خوش آمد گویی پرتال دفترشما

سپس نوبت به تعیین اطلاعاتی می رسد که می خواهید منشی تان از تماس گیرنده دریافت کند، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، همراه، فکس و هر اطلاعاتی که تمایل دارید از تماس گیرندگانتان در اختیار داشته باشید. بنابراین منشی شما تمامی این اطلاعات را از تمامی تماس گیرندگان دریافت می کند.

تنظیمات اطلاعات پرتال دفترشما

در مرحله بعد شما می توانید پرسشهای متداول به همراه پاسخهایشان را با دسته بندی های منظم مشخص کنید تا منشی تان بر اساس این اطلاعات پاسخ تماس گیرندگان را بدهد.

اگر بخواهید با شماره تلفن ثابت که خریداری کرده اید با شماره ای تماس بگیرید، منشی این کار را برایتان انجام می دهد و تماس را به شما وصل می کند. بنابراین منشی تمامی تماسهای شما را طبق دستورالعملتان پاسخ می دهد، تماسها را به افراد و شماره های تعریف شده توسط خود شما وصل می کند، فکس ها را هم ارسال و هم دریافت و برایتان ایمیل می کند، با مشتریانتان تماس می گیرد و پیگیریهای لازم را انجام می دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام وقت و حرفه ای دارید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت مدیریت تماسهایتان نخواهید داشت.

ویدیوی آموزش خرید بسته آزمایشی «دفترشما»

 

ویدیوی آموزش کار با سرویس منشی مجازی 

 

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس منشی مجازی در پرتال، راهنمای منشی مجازی «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

برای راه اندازی کسب و کار جدید خود نه نیاز به اجاره دفتر کار دارید و نه نیاز به استخدام منشی. استخدام منشی در منزل نیز به دلیل کیفیت پایین به وجهه کسب و کارتان صدمه جبران‌ناپذیری می‌زند. راهکاری که هم کیفیت و حرفه‌ای بودن و هم قیمت مناسب را همزمان در خود دارد، خرید سرویس منشی مجازی دفتر شما است.با خرید سرویس منشی، دیگر کوچکترین نگرانی بابت استخدام یک منشی کاربلد و مطمئن ندارید. تمامی مراحل استخدام و آموزش منشی‌های حرفه‌ای را «دفتر شما» انجام داده است.

تنها کاری که شما باید بکنید این است که از پشت میز کار یا از روی کاناپه منزلتان به بسته‌های متنوع منشی مجازی دفتر شما سری بزنید و بسته‌ای را که با نیازهای کسب و کارتان هماهنگی دارد انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه صاحب منشی حرفه‌ای خود شوید.