برخلاف آنچه به نظر می‌رسد این متن ربطی به انقلاب کوبا و چه گوارای معروف ندارد بلکه درباره تجربه یکی از مشترکین دفتر شما است. چه گوارا؛ سرویس اشتراک آب معدنی و نام یکی از استارتاپ‌ های جدید در تهران می‌باشد.

دفترشما به مشترکین خود خدمات دفتر کار مجازی تهران مثل تلفن گویا و خدمات منشی ارائه می‌کند.

در این متن، مصاحبه «دفتر شما» با آقای مجید صالحی، مدیر و صاحب این کسب و کار نوین که یکی از مشتریان ما هستند، را مطالعه می‌فرمائید.

به عنوان اولین سوال بفرمائید ایده کسب و کار و برنامه راه اندازی این مجموعه چطور به ذهنتان رسید؟

احتمالا همه ما این جمله را شنیده ایم که «جنگ‌های آینده بر سر آب خواهد بود». به علاوه، صحبت از شرایط بحرانی آب در ایران و خشکسالی‌های اخیر من را به این فکر انداخت که در این زمینه کسب و کاری را شروع کنم.

دفترشما

جنگ‌های آینده بر سر آب خواهد بود

در آستانه کار چه چالش‌هایی پیش رو داشتید؟

خرید آنلاین آب معدنی به تنهایی از جذابیت بالایی برخوردار نبود و مزیت رقابتی برای ما ایجاد نمی‌کرد، اما سرویس اشتراک هفتگی یا ماهانه آب معدنی توانست توجه خوبی را به خود جلب کند. زیرا این امنیت خاطر را به مشتریان می‌دهد که طبق زمانبندی که خود انتخاب می‎کنند، بسته‌های آب برای مصرف در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

از «کدام منطقه» و «چه مدت» است که فعالیت خودتان را شروع کرده‌اید؟

حدودا دو سال پیش بود که در منطقه ۶ تهران (یوسف آباد) کارمان را شروع کردیم.

در حال حاضر در کدام مناطق تهران خدمات خود را ارائه می‌نمایید؟

با توسعه کسب و کارمان، خوشبختانه اکنون در مناطق یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و بیست و دو تهران آماده ارائه خدمات هستیم.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

و اما چطور با خدمات «دفترشما» آشنا شدید؟

همزمان با شروع کارم به دنبال خط تلفن اینترنتی یا سرویس تلفن گویا بودم که «دفتر شما» را در هنگام جستجو در اینترنت پیدا کردم و از همان زمان همکاری چه گوارا و دفتر شما آغاز شد.

دفترشما

مرکز تماس دفتر شما

 

بسته‌های تلفنی دفتر شما چگونه توانسته است به کسب و کار شما کمک کند؟

این بسته های تلفنی با به وجود آوردن پشتیبانی دائمی، رضایت مشتریان ما را به شدت بالا برده است. یکی ار نکات مهم برای ما این بود که با استفاده از سرویس تلفن گویا، این امکان به وجود آمده است که چند زیر شماره‌ تعریف کنیم تا در ساعات مختلف (اداری و غیر اداری) به شماره‌های موردنظر دایورت شود، و به این ترتیب هیچ تماسی از دست نرود.

از کدام یک از خدمات ما استفاده می‌کنید؟

بسته تلفن گویا. خوبی این بسته این است که به راحتی تست می‌شود. و در همان لحظه به خط موردنظر منتقل می‌گردد.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

 
کدام یک از بسته ها جذابیت بیشتری برای شما دارد؟

شاید جذاب ترین بسته تماس های خروجی باشد. که همکاران شما باید با دو دسته از مشتریان چه گوارا ارتباط برقرار کنند. دسته اول مشترکین خود ما، برای پیگیری اشتراک شان و دسته دوم لیستی که میتوانند جامعه هدف ما باشند و برای اینکه جذب شوند، نیاز به بازاریابی تلفنی دارند.

«دفترشما» یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه عرضه خدمات دفتر کار مجازی است. برای اطلاع بیشتر از خدمات این شرکت برای کاهش هزینه‌ها و مدیریت تماسهای کسب و کارها با ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وبسایت دفترشما سربزنید.