در جشنواره «سال نو، کارِ نو» از دفترشما و ۴ استارتاپ دیگر تخفیف بگیرید

دفتر شما برای مشترکین خود و ۴ استارت آپ دیگر در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، خبر خوبی دارد! مشترکین عزیز دفترشما، با استفاده از فرصت محدود این جشنواره، می‌توانید هم سرویسهای دفتر شما را با قیمت استثنایی خریداری کنید و هم از خدمات ۴ استارتاپ دیگر با تخفیف ویژه جشنواره بهره مند شوند:

تخفیف سال نو

دفترشما

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند خط تلفن ثابت، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارت آپ ها ساده کرده است.

دفترشما به کمپین «سال نو، #کار_نو» پیوسته تا خدمات خود را با هزینه پایین تر در اختیار علاقمندان قرار دهد. پس در سال نو، کار نو خود را با خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما راه اندازی کنید تا هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم وجهه ای حرفه ای به کسب و کار خود بدهید!

تخفیف ویژه: ۱۳ تا ۲۲٪ تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

(کد تخفیفkarno)

خرید تلفن گویا                       خرید منشی مجازی

تخفیف سال نو

کاموا

 

کاموا سرویس سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز اینترنتیه. کاموا کمک می‌کنه هر شخصی با هر میزان دانش فنی و بدون نیاز به برنامه‌نویسی، فروشگاه اینترنتی یا وبسایت شخصی/شرکتی خودش رو در کمترین زمان راه‌اندازی کنه.

تخفیف ویژه  تا ۳۰٪ تخفیف

 

تخفیف سال نو

پی پینگ

پی‌پینگ یک سیستم پرداخته و خدمات متنوعی رو حوزه‌ی مالی ارائه میده. با پی‌پینگ می‌تونید درگاه اختصاصی داشته باشین، ساده‌تر از دوستان و حرفه‌ای تر از مشتریانتان پول دریافت کنید!

تخفیف ویژه با کد: daftareshomapayping روی سرویس سه ماهه ٪۵۰ تخفیف

 

 

تخفیف سال نو

رایچت

رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید ، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.
تخفیف ویژه   ٪۵۰ با کد:raychat-eyd97

 

 

تخفیف سال نو

تسکولو

تسکولو نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی آنلاین برای شرکت‌هاست. با تسکولو می‌تونید به صورت تیمی روی پروژها کار کنید، به سادگی و زیبایی گزارش تهیه کنید و امنیت داده‌ها و سادگی رو درکنار هم داشته باشین.

تخفیف ویژه ٪۵۰ با کد:TKU97DAFTAR

اما چرا این خدمات؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیارتان قرار میدهد تا بسادگی بتوانید کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کنید. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارتان بر طرف شوند.