تخفیف ویژه الکامپ ۹۶ برای تلفن گویا، منشی و مرکز تماس «دفترشما»

به گزارش روابط عمومی «دفتر شما»، این شرکت در نمایشگاه الکامپ ۹۶ در غرفه ۱۶۱۰ سالن شماره ۸ الکام استارز که ویژه استارتاپ‌ها است، حضور دارد.

«دفتر شما» عرضه کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفترکار مجازی در ایران است. دفتر شما در نمایشگاه الکامپ، این خدمات را با تخفیف ویژه به استارتاپ‌ها و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

این تخفیف ویژه مشتریان جدیدی است که در غرفه دفتر شما حضور پیدا می‌کنند و کد تخفیف ویژه نمایشگاه Elecomp96 است که پس از ثبت نام در پورتال در مرحله خرید وارد می شود.

با دفتر کار مجازی شما می‌توانید بدون نیاز پرداخت هزینه اجاره بها، حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری یک دفتر کار سنتی، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از امکانات مختلف یک دفتر کار همچون شماره تلفن ثابت اختصاصی، فکس اینترنتی، تلفن گویا، کنفرانس تلفنی و منشی استفاده کنید.

کاربرد شماره تلفن مجازیسرویس منشی مجازی چیست؟ لیست تعرفه‌ها را ببینید

کاربرد شماره تلفن مجازیسرویس تلفن گویا چیست؟ لیست تعرفه‌ها را ببینید

 

دفترشما در نمایشگاه الکامپ

دفترشما در نمایشگاه الکامپ

 

دفتر شما سال گذشته هم در نمایشگاه الکامپ ۹۵ حضور داشت.

گزارش حضور دفتر شما در نمایشگاه الکامپ ۹۵

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی از تاریخ ۳۰ تیرماه الی ۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

الکامپ، فرصت بسیار مناسبی است تا مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف در داخل و خارج از کشور برای ارتقاء سطح تعامل بین المللی خود به مذاکره و تبادل نظر بپردازند.

گفتنی است دفتر شما یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان عرضه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد. این شرکت در ۵ سال اخیر به بیش از ۱۰۰۰ مشتری خدمات مرکز تماس و دفتر کار مجازی عرضه کرده است.