به گزارش روابط عمومی «دفتر شما» این دفتر در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک که بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۸ فروردین در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت و با برپایی غرفه، خدمات خود را به کارآفرینان و علاقه‌مندان به راه اندازی کسب و کار با تخفیف ویژه ارائه خواهد کرد.

دفتر شما همچنین به طرح‌های برگزیده این جشنواره  در یک بازه زمانی مشخص سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی رایگان اهدا خواهد کرد.

جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک اولین و بزرگترین رویداد کارآفرینی سبز کشور به شمار می‌رود و ‌قرار است در افتتاحیه این جشنواره که از ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، شخصیت های مختلفی همچون معاون وزیر دفاع، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی کنند.

این جشنواره با همکاری دفتر شما، سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت فناوری‌های راهبردی بنیان، موسسه دانش بنیان برکت و شتابدهنده نوتک برپا می‌شود.

گفتنی است دفتر شما یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان  ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.