درباره دفترشما

«دفترشما» یک شرکت دانش بنیان است که از سال 1392 تا کنون به هزاران کسب و کار ایرانی خدمات دفترکار مجازی ارائه می‌کند.

ایده اولیه «دفترشما» کمک به کسب و کارهایی بود که به هر دلیلی امکان اجاره فیزیکی دفتر، خرید تجهیزات اداری و حتی استخدام منشی را نداشتند.

راهکار ما برای این کسب و کارها خدمات ارتباطی آنلاین است، این خدمات می‌تواند جایگزینی مناسب برای دفترکار سنتی باشد و باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در مدیریت تماس‌های کاری شود. بنابراین با استفاده از تجارب جهانی، دو تکنولوژی تلفن گویا (Hosted IVR) و منشی مجازی(Live Receptionist) را بر اساس نیازهای کاربران ایرانی، بومی و پیاده سازی کردیم.

با توجه به ارائه این خدمات برای نخستین بار در ایران، در کنار توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی برای معرفی مفهوم «دفتر کار مجازی» را هم در دستور کار قرار دادیم.

به همین منظور در سال‌های گذشته در بسیاری از نمایشگاه‌های مرتبط در شهرهای مختلف حضور پیدا کردیم و کمپین‌های مختلفی را با هدف معرفی مزایای دفتر کار مجازی برگزار کردیم. نوشتن مقالات و یا مصاحبه با رسانه‌های مختلف هم با این هدف انجام شده است.

از اوایل سال 1396 نرم افزار آنلاین و اختصاصی «دفترشما» در اختیار کاربران قرار گرفت تا بتوانند در هر زمان با ورود به پورتال، تنظیمات سرویس‌های خود را شخصی‌سازی کنند. از آن تاریخ تاکنون به توسعه این نرم افزار مشغول بودیم، تا با توجه به نیازهای مشترکین امکانات آن افزایش پیدا کند.

از روزهای ابتدایی اسفند 98 و با شیوع کرونا دورکار شدیم که این دورکاری تا به امروز ادامه دارد و مفتخریم که خدماتی ارائه می‌کنیم که امکان دورکاری را هم برای کسب و کارها فراهم می‌کند و باعث کاهش ترافیک و تردد غیرضروری می‌شود.

بیش از ده سال است که به صورت مستمر و پیوسته مشغول به کاریم و از یک جمع کوچک 3 نفره به یک شرکت دانش بنیان با حدود 50 پرسنل تبدیل شدیم، ولی هنوز راه دور و درازی پیش روی خود می‌بینیم و چشم اندازمان این است بتوانیم هر آنچه یک کسب و کار برای ارتباط داخل تیم و بیرون مجموعه خود نیاز دارد را فراهم کنیم.

logo-7
logo-6

مشتریان دفتر شما

اعتماد شما؛ اعتبار ماست

مشتریان دفترشما، سرمایه اصلی و موجب رشد کسب و کار ما هستند. کسانیکه از خدمات دفتر کار مجازی استفاده می کنند، نسل جدیدی از کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار هستند.

برای ارا‌‌‌‌ئه خدماتی پایدار و ارزشمند، شبانه روز در تلاشیم.

15000

مشتری راضی

2000000

تماس در ماه

10

سال خدمات پایدار

دفترشما در رسانه ها