آیا تصور جواب دادن به تلفن شما را کمی مضطرب می کند؟ آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از پاسخگویی به تماسها گریزان‌اید و ترجیح می دهید ساعتها با اعداد و ارقام و داده ها سر و کار داشته باشید و نه با مردم؟ آیا دنبال راهی می گردید تا بتوانید تمام تمرکز خود را روی کارتان که به آن علاقمندید بگذارید؟ اگر در پاسخ به این پرسشها با خود می گفتید «وای آره! من هم اینجوریم!» پس شاید وقتش رسیده که پاسخگویی به تماسهایتان را به منشی های حرفه ای ما بسپارید.

صاحبان کسب و کارهای کوچک، به خصوص در ابتدای راه، به قدری مشغله های ریز و درشت دارند که گاهی واقعاً فرصت سر خاراندن هم ندارند. از مذاکره با مشتریان بگیرید تا مصاحبه برای استخدام نیرو، از مطالعه بازار تا بررسی میزان فروش. در این گیرودار پاسخگویی به تماسهای وقت و بی وقت دیگر می تواند آزاردهنده باشد.

چرا پاسخگویی به تماسها کار هر کسی نیست؟

پاسخگویی به تماسها فقط این نیست که گوشی را بردارید و بگویید بله بفرمایید. کسی که آن سوی خط است می تواند یک مشتری کنونی یا یک مشتری احتمالی باشد. در این صورت، باید به حرفه ای ترین شکل ممکن پاسخش را بدهید.

ممکن است طرف مقابل پیشنهادی برای بازاریابی کسب و کار شما داشته باشد. پس به تمرکز نیاز دارید تا پیشنهاد او را خوب بشنوید و سبک و سنگین کنید. ممکن است تماسی تبلیغاتی باشد که تنها باعث از بین رفتن تمرکز و عصبانیتتان شود. چگونگی مدیریت این شرایط در موفقیت کسب و کار جدید شما در درازمدت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بسیاری از صاحبان کسب و کارها در این شرایط اولین فکری که به ذهنشان می رسد استخدام منشی است. البته به شرطی که دفتر کار داشته باشند. چون هزینه های بسیار بالای اجاره دفتر کار و خرید تجهیزات، بسیاری از صاحبان کسب و کارهای جدید را از اجاره دفتر کار منصرف می کند. اگر دفتر کار نداشته باشند که با خود فکر می کنند باید کج دار و مریز با مشغله های خود کنار بیایند تا بلکه فرجی شود و روزی دفتر کار اجاره و منشی استخدام کنند.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

و اما آنهایی که دفتر کار دارند. در این شرایط معمولاً به اطرافیان و آشنایان می سپارند تا اگر کسی را می شناسند برای منشی گری معرفی کنند. اگر کسی را پیدا نکنند، آگهی استخدام منشی منتشر می کنند و آن وقت تماس پشت تماس، و مصاحبه پشت مصاحبه تا فردی مناسب این کار پیدا کنند. پس از یک ماه کار آزمایشی، دو طرف می توانند تصمیم بگیرند که قادر به همکاری با هم هستند یا خیر. اگر همکاری ادامه یابد، حقوق ماهیانه منشی دستکم یک میلیون تومان خواهد بود. بیمه و مزایا را هم به لیست هزینه های خود اضافه کنید، چون قطعاً نمی خواهید سروکارتان با شکایت و شکایت کشی باشد. مرخصی و تعطیلات و بیماری هم که جز جدانشدنی از نیروی کار است.

 

راه‌حل «دفتر شما» برای پاسخگویی به تماسها

فناوری های نوین راه حل سومی نیز پیش پای صاحبان کسب و کارها قرار داده است: منشی مجازی!

چه دفتر کار داشته باشید و چه نداشته باشید، چه ساکن تهران باشید و چه ساکن شهرهای دیگر، می توانید با خرید سرویس منشی از «دفتر شما»، عرضه کننده خدمات دفتر کار مجازی، صاحب یک خط تلفن ثابت تهران و یک منشی حرفه ای شوید.

درباره دفتر کار مجازی

منشی های مجازی با دفترشما

منشیِ شما بدون نیاز به حضور در محل کار شما، از راه دور تمامی تماسهای شما را پاسخ می دهد، در صورت نیاز و بنا به خواست خودتان تماس را به شماره شما (ثابت یا همراه) وصل می کند، با هر شماره ای بخواهید برایتان تماس می گیرد و هر کاری که یک منشی در زمینه مدیریت تماس انجام می دهد را برای شما به شکلی حرفه ای انجام می دهد.

شما با خرید سرویس منشی مجازی، علاوه بر اینکه به تماسهای خود سروسامان می بخشید و پاسخگویی آنها را به فردی مطمئن می سپارید، یک خط تلفن ثابت اختصاصی تهران و یک خط فکس اختصاصی دریافت می کنید. خطوط تلفن عرضه شده در «دفتر شما» همگی با کد ۲ تهران هستند که به کسب و کار جدید شما وجهه خاصی می بخشد.

«دفترشما» یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه عرضه خدمات دفتر کار مجازی است. برای اطلاع بیشتر از خدمات این شرکت برای کاهش هزینه‌ها و مدیریت تماسهای کسب و کارها با ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وبسایت دفترشما سربزنید.