راهکار دفترکارمجازی برای فعالان صنعت ساختمان،بازار کار عمران، معماری و ساخت و ساز

مهندسان عمران و معماری پس از فارغ التحصیلی می‌توانند در زمینه های متنوعی مثل: طراحی ساختمان، نقشه کشی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، دکوراسیون نمایشگاهی، پیمانکاری، ناظر ساخت یا مشاور پروژه‌های عمرانی مشغول به کار می‌شوند.

راهکار دفترکارمجازی برای فعالان صنعت ساختمان،بازار کار عمران، معماری و ساخت و ساز
از طرفی فعالان حوزه ساخت و ساز، خود می‌توانند پروژه های مختلف طراحی، نقشه‌کشی یا پیمانکاری اخذ نمایند و به شکل فریلنسر کار خود را آغاز کنند. اما برای ورود به بازار کار مشکلات و موانع زیادی وجود دارد که در این مقاله راهکار دفترکارمجازی برای رفع موانع فعالان صنعت حوزه ساختمان ارائه می شود.

برخی مشکلات فعالان صنعت ساختمان

  • عدم استقرار در جای ثابت: ناظران پروژه های عمرانی وقتی بر پروژه‌های درون یا برون شهری مشغول به کارند، معمولا در رفت و آمد هستند و در دفترکار خود حضور ندارند که بتوانند پاسخگوی تماس‌های مشتریان باشند در این بین نیز تماسهای زیادی را از دست می دهند.
  • عدم رسمیت کار:  فریلنسرها به دلیل نداشتن دفترکار، عموما برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آنها می‌شود. این گروه برای ارتباط حرفه‌ای با مشتریان و رسمیت بیشتر کار خود به خط تلفن ثابت نیاز دارند. و این سوال پیش می‌آید که بدون دفتر کار چطور در بازار رقابت کنند؟
  • هزینه بالای راه اندازی کسب و کار: دسته‌ای دیگر از فعالان حوزه ساخت و ساز بصورت گروهی و تیمی اقدام به راه‌اندازی دفتر فنی مهندسی عمران و ساختمان کرده‌اند تا سعی کنند هزینه ها را بین خود تقسیم کنند؛ اما در کنار اجاره دفترکار نیاز به تلفن ثابت، سانترال حرفه‌ای، تلفن گویا و حتی منشی برای مدیریت تماس‌ها دارند که این نیز بخش نسبتا بزرگی از مجموعه هزینه‌ ها است. این در حالیست که در ابتدای راه شاید مراجعین حضوری کمی هم دارند.
  • رقابت در بازار تهران: برخی دیگر از فعالان حوزه عمران و معماری در شهرستان‌ها مشغول به کارند ولی برای رقابت در بازار پایتخت و جلب اعتماد مشتریان و رسمیت بیشتر کار، به خط تلفن ثابت تهران احتیاج دارند.

در تمام حالت‌ها «دفترشما» راهکارهای حرفه‌ای و مقرون به صرفه‌ای برای مهندسان معماری و عمران و فعالان حوزه ساخت و ساز ارائه می‌نماید. «دفترشما» دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی را برای حل مشکلات ارتباطی این مهندسان عرضه می‌کند.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

 

 راهکار دفترکارمجازی برای فعالان صنعت ساختمان در حوزه عمران و معماری

 راهکار دفتر کار مجازی برای فعالان صنعت این است که شما در هر کجای ایران که باشید، فقط در ۵ دقیقه به کمک خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» یک شماره ثابت تهران از پورتال آنلاین دفترشما انتخاب کنید و  بدون داشتن دفترکار از خدمات ارتباطی ما نظیر: سرویس تلفن گویا، منشی حرفه‌ای، فکس و صندوق صوتی با امکان دایورت تماسها روی موبایل و … بهره‌مند شوید.

اگر مایلید تماس را مستقیما خود یا همکاران پاسخ‌گو باشید، با استفاده از سرویس تلفن گویا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر کجا که باشید تماس مشتریان را پاسخ دهید. و اگر مایلید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود، از سرویس منشی مجازی استفاده کنید. به این ترتیب از حجم کار و هزینه‌های خود کاسته،  به کسب و کار خود رسمیت بخشیده و اعتماد مشتریان خود را بیش از پیش جلب می نمایید.

حتی اگر در مسافرت به سر ببرید یا در محل پروژه حاضر باشید، در منزل یا در دفترکار؛ فرقی نمی‌کند تماسی را از دست نخواهید داد.

همچنین گزارش آنی تماس اگر خودِ شما تماس را پاسخ نداده باشید (برای مثال همکارتان پاسخ داده باشد) پس از تماس، فوراً برای شما ارسال می‌شود و شما از روند تماسهای کسب و کارتان درجا باخبر می‌شوید.

سرویس تلفن گویا چیست؟

در سرویس سیستم تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر  خرید خط تلفن ثابت تهران، تمام امکانات یک سانترال مجازی حرفه‌ای با قابلیت تنظیمات آنلاین در اختیار شماست. امکاناتی نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی برای ساعات مختلف روز، تعریف بدون محدودیت منو و داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

تلفن گویا

خط تلفن ثابت

از مزایای این سرویس، امکان ایجاد اولویت تماس بصورت نامحدود می باشد و در صورت عدم پاسخگویی شما، تماسها به اشخاص دیگری که تعریف کرده اید منتقل می شود.

امکان دریافت فکس و گرفتن پیام از طریق صندوق صوتی نیز همراه این سرویس وجود دارد. بلافاصله پس از هر تماس گزارش تماس در قالب پیامک برای شما ارسال می‌شود. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است که می‌توان از لیست تماس‌ها خروجی در قالب اکسل نیز گرفت.

برای گرفتن این سرویس نیاز به خرید هیچگونه سخت افزار یا نرم افزار یا حتی سیم کشی ندارید. هزینه بسته‌های تلفن گویا از۵۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است.

سرویس منشی  تلفنی مجازی چیست؟

دفترشما

منشی های دفترشما

«دفترشما» تنها عرضه کننده سرویس منشی تلفنی مجازی به صورت آنلاین است. منشی مجازی «دفترشما» اپراتوری حرفه ای است که بدون حضور در دفتر کار شما، تمامی تماسهای کسب و کارتان را از محل مرکز تماس پیشرفته «دفترشما» مدیریت می‌کند.

منشی مجازی دفترشما به تماسها پاسخ می‌دهد، پیغام می‌گیرد، تماسها را به افرادی که مشخص کرده‌اید انتقال می‌دهد، با مشتریان شما تماس می‌گیرد، قرار ملاقاتها را تنظیم و ثبت سفارش می‌کند، فکس دریافت و ارسال می‌کند.

به این ترتیب مشترکین دفترشما می‌توانند با هزینه بسیار کم، بدون نیاز به استخدام نیرو و حتی بدون دفترکار از یک منشی حرفه‌ای و با تجربه برخوردار شوند. همچنین امکان ساخت دستورالعمل توسط مشترکین برای منشی وجود دارد.

سرویس منشی مجازی شما را از استخدام منشی و استقرار او در محل مشخصی نظیر دفترکار، یا حتی پرداخت بیمه و مالیات و … بی نیاز می کند. دیگر نگران مرخصی و مریض شدن او نیستید و یکبار برای همیشه نحوه پاسخگویی را برای او از طریق پنل آنلاین مشخص می کنید.

شما می توانید از ۱۰۹ هزار تومان در ماه، بسته به میزان تماس خود از وجود یک منشی حرفه ای بهره مند شوید و به کسب و کارتان وجهه بهتری ببخشید.