سئوکار حرفه ای این روزها مورد نیاز کسب و کارهای زیادی است. اما دست توی کارتان زیاد شده، مگر نه؟ اما خیالتان راحت باشد. سئوکاران حرفه ای خوب می‌دانند که تعداد بسیار زیادی از کسانی که خود را سئوکار حرفه ای معرفی می‌کنند رقیب قدری نیستند و سررشته‌ای از فوت و فن این کار ندارند. به قول معروف سیاهی لشگر هستند و پس از مدتی میدان را ترک می‌کنند.

سئوکاران حرفه ای
یک سئوکار حرفه ای دست روی دست نمی‌گذارد. شما باید علاوه بر کسب اطلاعات به روز در رشته خود، برای کسب و کار خود نیز وجهه ای حرفه ای ایجاد کنید و بدنیال راههای کسب درآمد باشید. از شما دعوت می کنیم ده دقیقه وقت بگذارید، مطمئنیم با این راهکارها درآمدزایی بیشتری از سئو خواهید داشت.

 

یک سئوکار حرفه ای شماره تلفن همراه به مشتریان خود نمی‌دهد!

در زمینه اصول ارتباط با مشتری، این قانون حرف اول و آخر را می‌زند. خودتان را جای مشتری بگذارید. چه احساسی به شما دست می‌دهد وقتی برای تماس با یک کسب و کار مجبور باشید شماره تلفن همراهش را شماره گیری کنید. اگر شما مشتری بودید و قرار بود بین دو سئوکار یکی را انتخاب کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟ آن که شماره تلفن همراه خود را به شما می‌دهد؟ یا آن که برای کسب و کار خود شماره تلفن ثابت تهیه کرده است؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

خبر خوب اینکه قرار نیست واقعاً به مخابرات بروید و یک خط تلفن ثابت بگیرید. چون این کار دردسرهای زیادی دارد. پیشنهاد ما راه اندازی آفیس مجازی است! شما می‌توانید در ۵ دقیقه و به صورت آنلاین یک خط تلفن ثابت با کد ۲ تهران بگیرید. در واقع شما یک خط تلفن مجازی می‌گیرید! خطوط تلفن مجازی از تکنولوژی بسیار پیشرفته تری نسبت به خطوط تلفن ثابت معمولی برخوردارند. از همه مهمتر اینکه بر بستر اینترنت هستند.

مزایا و امکانات خط تلفن مجازی برای مشاغل

• خرید آنلاین و فعالسازی در کمتر از ۵ دقیقه

• بدون نیاز به مکان فیزیکی و اجاره دفترکار

• قابلیت جابجایی در سرتاسر ایران

• سانترال پیشرفته

• دایورت تماس روی موبایل و شماره ثابت

• گزارش تماس آنلاین و به لحظه

«دفترشما» برای کاهش هزینه های مشترکین، سرویس خود را در قالب بسته های متنوعی عرضه می‌کند تا هر کس با توجه به میزان تماسهایش بسته خریداری کند.

سئوکار حرفه ای یک سر و گردن بالاتر از رقبا با سرویس منشی

آفیس مجازی «دفترشما» علاوه بر خط تلفن ثابت و سرویس تلفن گویا، سرویس منشی هم به مشترکین عرضه می‌کند. با سرویس استخدام منشی مجازی «دفترشما» می‌توانید از این هم حرفه ای تر باشید. یعنی به جای اینکه تماسهای مشتریان را خودت پاسخ دهید، یک منشی باتجربه تماسها را طبق دستورالعمل خود شما پاسخ می‌دهد و یا تماس را به شما وصل می‌کند. اما قرار نیست منشی استخدام کنید. با استفاده از سرویس منشی مجازی، بدون نیاز به دفتر کار با هزینه ماهیانه بسیار مقرون به صرفه (۱۰۹ هزار تومن) یک منشی حرفه ای و باتجربه خواهید داشت.

سئوکار حرفه ای

مرکز تماس (دفترشما)

منشی مجازی چه کارهایی برایتان انجام می‌دهد؟

  • به تماسها طبق دستورالعمل شما پاسخ می‌دهد.
  • اطلاعات تماس گیرندگان را ثبت می کند.
  • تماسها را به افرادی که مشخص کرده‌اید انتقال می‌دهد.
  • با مشتریان شما تماس می‌گیرد.
  • قرار ملاقاتها را تنظیم و ثبت سفارش می‌کند.
  • فکس دریافت و ارسال می‌کند.
مشاهده بسته های سرویس منشی مجازی

 

سئوکار حرفه ای دنبال درآمدزایی بیشتر است

یک سئوکار حرفه ای فقط بدنبال پروژه و دریافت دستمزد از این طریق نیست. شاید بارها به ذهنتان خطور کرده که در ازای فرستادن مشتری از طریق سئو، از فروش حاصل شده درآمدزایی کنید (همکاری در فروش) یا حتی با صاحب آن بیزنس شریک شوید. اما احتمالا به دو دلیل زیر این کار را نکردید.

  • عدم اعتماد به صاحب آن کسب و کار، در اکثر مواقع منجر می شود تا شما قید شراکت و دریافت کمیسیون از فروش حاصل شده را بزنید و به همان دستمزد قانع باشید زیرا شما نمی توانید متوجه شوید چه کسانی با آن بیزنس تماس گرفتند و چند نفر تبدیل به خریدار شدند.
  • هزینه بالای راه اندازی دفترکار هم مانع مهم دیگری است که شما چنین ریسکی نکنید. فرض کنید یک دفتر بگیرید و یک منشی و داخل صفحات سایت آن بیزنس، شماره تلفن دفترکارتان را بدهید و از این طریق تماسها را ثبت کنید و به صاحب بیزنس بدهید تا از این طریق مشتری از کانال شما به او معرفی شود و براحتی بتوانید تبدیل شدن او را به خریدار زیر نظر بگیرید، اما این هم ریسک و هزینه بالایی دارد.

اما راهکار دفتر مجازی می تواند هر دو مشکل فوق را حل کند، با کمتر از صدهزار تومان و ریسک پایین می توانید شماره تلفن مجازی و منشی بگیرید و روند تماسها و ثبت تماسها را زیر نظر بگیرید. جالب است بدانید سئوکاران زیادی همکنون از همین شیوه درآمدهای بالایی بدست آورده اند و در چند کسب و کار شریک شده اند.

نتیجه گیری

سئوکاران حرفه ای نباید اعتبار و وجهه خود را نزد مشتریانشان دستکم بگیرند، زیرا برگ برنده ای برای آنهاست تا در این بازار پررقابت یک قدم جلوتر از بقیه حرکت کنند. دو عاملی که به بهبود وجهه کسب و کارها کمک بسیار زیادی می‌کند، داشتن شماره تلفن ثابت و منشی است که تهیه این دو به روشهای قدیمی هم پردردسر و هم پرهزینه است.

همچنین با امکانات دفتر کار مجازی تهران براحتی می توانند به همکاری در فروش و شراکت بپردازند و درآمد بالایی را نصیب خود کنند.

خوشبختانه تکنولوژی روز دنیا این امکان را در اختیار کسب و کارها قرار داده تا با صرف هزینه ای اندک از همان ابتدای راه اندازی کسب و کار شماره تلفن ثابت بر بستر اینترنت تهیه کنند و از هر کجا که هستند، بدون نیاز به حضور در مکان مشخصی، تماسهای شماره تلفن ثابت خود را بر روی تلفن همراهشان پاسخ دهند. همچنین، اکنون کسب و کارها می‌توانند بدون نیاز به استخدام منشی و اجاره دفتر کار، یک منشی حرفه ای و باتجربه داشته باشند تا تماسهای مشتریانتشان را پاسخ دهند و تماسها را به آنها وصل کند.

اگر سوال و پیشنهادی در زمینه خدمات تلفن گویا و منشی مجازی برای سئوکاران و دیگر کسب و کارها دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

«دفترشما» یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه عرضه خدمات دفتر کار مجازی است. برای اطلاع بیشتر از خدمات این شرکت با ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وبسایت دفترشما سربزنید.