سرویس های دفتر شما

مشترکین دفترشما در ابتدا یک شماره ثابت اختصاصی به دلخواه خود انتخاب می‌کنند و روی این شماره با توجه به نیاز کسب و کارشان یکی از سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی را دریافت می‌کنند. همچنین مشترکین دفترشما می‌توانند فکس اینترنتی دریافت یا ارسال کنند، مرکز تماس داشته باشند و از طریق سرویس تماس خروجی توسط اپراتورهای دفترشما با مشتریان خود تماس بگیرند.

تلفن گویا رایگان

سرویس تلفن گویا

سرویس تلفن گویا یک سانترال و آنلاین است. در سرویس تلفن‌گویای دفترشما، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است.

ویژگی های تلفن گویا

شماره ثابت اختصاصی

تلفن گویا و سانترال حرفه‌ای

دایورت تماس هوشمند

تماس دو طرفه هم‌زمان

تنظیمات آنلاین

همین حالا برای فعال سازی تلفن گویا اقدام کنید
مرکز تماس حرفه ای برای کسب و کار شما

سرویس منشی مجازی

منشی مجازی به اپراتوری گفته می‌شود که به صورت دورکار، کارهای دفتری شما از قبیل پاسخگویی تلفنی، برنامه ریزی و مدیریت تماس‌ها، تنظیم قرار ملاقات ها، ارسال فکس و … را انجام می‌دهد.

این روزها بسیاری از کسب و کارها در ایران و جهان از منشی مجازی برای پاسخگویی حرفه‌ای به تماس‌ها و مدیریت هزینه‌های خود بهره می‌گیرند.

ویژگی‌های سرویس منشی مجازی

شماره تلفن اختصاصی

تیم اپراتور حرفه‌ای

پیگیری مشتری

پرداخت به میزان مصرف

گزارش تماس‌ها

همین حالا برای فعال سازی منشی مجازی اقدام کنید
فکس ابری

سرویس فکس اینترنتی

فکس اینترنتی برای تمامی مشترکین سرویس تلفن گویای دفتر شما فعال است. با این سرویس به جز امکان دریافت و ارسال فکس دیگر نیازی به اجاره دفتر کار در تهران و خرید تجهیزات اداری، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید .

ویژگی ها:

شماره تلفن اختصاصی
بدون نیاز به سخت افزار
دریافت و ارسال نامحدود
بدون نیاز به نرم افزار
گزارش ارسال و دریافت

32 تماس همزمان

تماس ورودی همزمان

مشترکین دفتر شما با مراجعه به پورتال خود می‌توانند با شخصی سازی تنظیمات تا 32 تماس همزمان را پاسخ بدهند.

شما از طریق تعریف اولویت تماس در تلفن گویا می‌توانید تا 32 تماس همزمان را دریافت کنید و این تماس‌ها را به شماره‌های مختلفی که تعریف می‌کنید، انتقال دهید. این قابلیت باعث می‌شود که هیچ تماسی از دست نرود و در شرایطی که حجم بالایی از تماس دارید به تمام آن تماس‌ها به صورت همزمان پاسخ بدهید.

تماس همزمان
تلفن ابری برای کسب و کارها

تماس دوطرفه

مشترکین تلفن گویا می‌توانند به جز دریافت تماس، به صورت مستقیم هم تماس خروجی بگیرند و تماس دو طرفه برقرار کنند.

شما برای برقراری تماس خروجی  با سرشماره خریداری شده از دفترشما، تنها کافی است که یک موبایل داشته باشید. همکاران شما هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند و چندین نفر به صورت همزمان با مشتریان مختلف تماس بگیرند.

  

ویژگی ها:

برقراری تماس خروجی با سرشماره خریداری شده
امکان برقراری تماس دو طرفه همزمان
بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار
امکان برقراری تماس خروجی توسط همکاران

زمانبندی حرفه ای

زمانبندی حرفه ای

مشترکین تلفن گویا می‌توانند با قابلیت «زمانبندی»، سرویس خود را برای ساعات و روزهای مختلف تنظیم کنند،  به طور مثال شما می‌توانید تنظیمات را طوری شخصی سازی کنید که در ساعات اداری و غیر اداری پیام متفاوتی برای تماس گیرنده پخش شود.
با کمک «زمابندی» شما تماس گیرنده را در ساعت‌ها یا روزهای دلخواه به یک منوی دیگر هدایت می‌کنید و تنظیمات کلیدها و داخلی‌ها را  روی آن منو در آن بازه زمانی، تعیین می‌کنید.

ویژگی‌ها:

هدایت تماس‌ها بر اساس زمان
تنظیم منوهای گوناگون
زمانبندی بر اساس ساعت
زمانبندی بر اساس روز

زمانبندی حرفه ای
فکس اینترنتی بدون نیاز خرید تجهیزات

صندوق صوتی

مشترکین تلفن گویا می‌توانند در زمان‌هایی که امکان پاسخگویی ندارند، تماس را به صندوق صوتی انتقال دهند.
شما با کلیک بر روی منوی صندوق صوتی در پورتال خود  به آرشیو پیام‌های صوتی دسترسی دارید، شما می‌توانید  این پیام ها را بشنوید، روی سیستم خود ذخیره کنید و یا آن‌ها را پاک کنید. همینطور پیام ها به صورت شنیده شده و شنیده نشده دسته بندی می‌شوند.

ویژگی ها:

از دست نرفتن تماس‌ها
ذخیره پیام‌ها
دسته‌بندی پیام‌ها
‌گزارش پیام‌ها

همین حالا برای استفاده از سرویس تلفن گویا اقدام کنید
مزایای استفاده از تلفن اینترنتی

لیست تماس

یکی دیگر از امکانات سرویس تلفن گویا «لیست تماس» است. با این امکان شما می‌توانید شماره کسانی را که با شما تماس می‌گیرند به اسم و مشخصات در پنل خود ذخیره کنید.

با ثبت مخاطبان در لیست تماس شما به تاریخچه تماس‌ها بر اساس نام و مشخصات ثبت شده دسترسی دارید و می‌توانید به راحتی متوجه شوید چه کسانی با شما تماس گرفته‌اند.

ویژگی‌ها:

افزودن مخاطب جدید
تعیین نوع شماره
ویرایش و حدف مخاطبان
ایجاد تاریخچه تماس

مزایای استفاده از تلفن اینترنتی