منشی عضو مهمی از کسب و کار شما و رابط میان شما و مشتریانتان است. منشی دقیق و باتجربه به رشد کسب و کارتان سرعت می بخشد و منشی بی تجربه و حواسپرت برای کسب و کارتان مثل ترمز عمل می کند. منتها هزینه های مربوط به استخدام منشی خوب می تواند به کسب و کارتان هم صدمه بزند. پس قبل از درج آگهی استخدام منشی، نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

استخدام منشی: دردسرها و هزینه ها

استخدام منشی

قبل از درج آگهی استخدام منشی، هزینه ها و دردسرهایش را هم در نظر بگیرید

به قول معروف یک دو دو تا چهار تای ساده کنید: برای استخدام منشی باید اقدام به اجاره دفتر کار یا دستکم اجاره اتاق اداری کنید تا او در آنجا مستقر شود. بنابراین هزینه هایی مثل اجاره دفتر کار یا اجاره اتاق اداری، بیمه، مالیات، حقوق منشی، خریداری تجهیزات اداری و حتی پول قبض آب و برق و گاز را هم در نظر بگیرید که در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان باید تا چند ماه به قول معروف از جیب خرج کنید تا کارتان بگیرد. تازه تهیه تمامی این موارد، علاوه بر هزینه های مادی اولیه و ماهیانه، نیازمند صرف وقت و انرژی قابل توجهی است. برای اجاره دفتر کار یا اجاره اتاق اداری باید به چند بنگاه بسپارید و زمان قابل توجهی را صرف بازدید از گزینه های موجود کنید.

پس از پیدا کردن مکان مناسب از نظر موقعیت اداری زمان خریداری تجهیزات اداری است. برای شروع کار دفتر، شما دستکم به یک میز تحریر،چند صندلی،دستگاه تلفن،کامپیوتر و مقداری لوازم برای آشپزخانه نیاز دارید. حالا نوبت به استخدام منشی می رسد. برای استخدام منشی باید زمانی را صرف کنید تا آگهی استخدام منتشر کنید، افراد علاقمند به شما مراجعه و فرم استخدام را پر کنند و پس از مصاحبه احتمالاً مدتی را به صورت آزمایشی در دفتر شما کار کنند تا آموزشهای لازم را ببیند و شما بتوانید اطمینان حاصل کنید منشی استخدام شده دارای توانمندی ها و ویژگی های اخلاقی مدنظر شماست.

خرید سرویس منشی: کم هزینه و بی دردسر

خوشبختانه پیشرفتهای فنآوری باز هم به کمک کسب و کارها آمده است: این بار با سرویس جدیدی به نام منشی مجازی! سرویس منشی مجازی جایگزینی تمام و کمال برای استخدام منشی است. یعنی با خرید سرویس منشی نه به دفتر کار نیاز دارید و نه نیازی به استخدام منشی دارید! به چه صورت؟

کاربرد شماره تلفن مجازیبه این دلایل خرید سرویس منشی از «دفتر شما» به نفع کسب و کارتان است.

خرید سرویس منشی مجازی جایگزین کم هزینه و بی دردسر استخدام منشی است

شما با مراجعه به صفحه منشی مجازی و با توجه به نیاز کسب و کارتان و تعدادهای تماسهای مشتریانتان مناسب ترین بسته سرویس منشی را انتخاب می کنید. با خرید یک بسته منشی مجازی دستکم یک شماره تلفن ثابت با پیش شماره ۲ تهران به شما واگذار می شود تا در اختیار مشتریانتان قرار دهید. وقتی مشتریان با شماره تلفن ثابت شما تماس می گیرند، منشی های حرفه ای ما مستقر در مرکز تماس «دفتر شما» به تماسهای شما پاسخ می دهند.برای انتخاب بسته می توانید از راهنمایی های کارشناسان فروش ما نیز استفاده کنید. شما نیازهای کسب و کارتان را برای کارشناسان فروش دفتر شما شرح می دهید و آنها مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بسته را به شما پیشنهاد می کنند.

لابد این پرسش برایتان پیش می آید که منشی های ما از کسب و کار شما که چیزی نمی دانند! درست است اما هنگام واگذاری خط، شما اطلاعات کسب و کار خود را به طور دقیق در اختیار کارشناسان فروش ما قرار می دهید. هر زمان تماسی از کسب و کار شما در مرکز تماس «دفتر شما» دریافت شود، پنلی حاوی تمامی اطلاعات کسب و کار شما پیش روی منشی تان باز می شود و او با توجه به آن اطلاعات تماسهایتان را پاسخ می دهد.

کاربرد شماره تلفن مجازیبا این ۵ ترفند ساده کسب و کار نوپایتان را حرفه ای جلوه دهید!

استخدام منشی

منشی شما به صورت دورکاری باشما همکاری می کند بنابراین شما بدون نیاز به استخدام منشی، پرداخت حقوق ، بیمه ،اجاره و… میتوانید منشی حرفه ایی شخصی داشته باشید

خب اگر شما بخواهید با آن شماره با کسی تماس بگیرید چه طور؟ شاید شما در خانه تان روی مبل نشسته باشید، یا در بانک منتظرید تا شماره شما را صدا کنند. فرقی نمی کند! شما درست مانند مدیر عامل یک شرکت جاافتاده به منشی خود می گویید با فلان شخص تماس بگیرد و او تماس می گیرد و سپس تماس را به شما وصل می کند.

می خواهید فکس بگیرید یا بفرستید؟ از منشی خود بخواهید این کار را برایتان انجام دهد. هر چه نباید بسته منشی گرفته اید که خودتان نخواهید نگران این قبیل کارها باشید. سرتان را درد نیاوریم… با خرید بسته منشی مجازی شما در عمل یک منشی تمام وقت دارید، بدون این که بخواهید استخدامش کنید یا زمانی را صرف کنید.