منشی در زبان انگلیسی secretary نام دارد که به معنی رازدار و محرم اسرار است. از آنجایی که اکثریت کارها از طریق منشی به مدیریت ارجاع می شود، بنابراین منشی از طریق مطالب پرونده‌ها وبرنامه‌ها، شنیدن مذاکرات تلفنی، شرکت درجلسات کنفرانس ها، از نکاتی مطرح می شود که نه در محیط کار و نه در خارج از اداره حتی با نزدیکان خود نباید آنها را بازگو کند. افشای یکی از اسرار، ممکن است سازمان به ورشکستگی کشیده شود. پس رازداری یکی ازمهمترین صفاتی است که یک منشی باید داشته باشد.

چرا منشی دفتر مجازی رازدار و قابل اعتماد است؟

منشی دفتر مجازی باید به قدری رازدار و قابل اعتماد باشد که اگر خدای ناکرده روزی اطلاعات کاری مهمی از شرکتتان به بیرون درز کرد، به خودتان شک کنید اما به او نه. درمورد مسائل خصوصی تان نیز دقیقاً همین طور. وقتی روزی ۸-۷ ساعت با یک نفر رابطه کاری مستقیمی دارید، طبیعی است که آن فرد چه بخواهد و چه نخواهد به اطلاعاتی از زندگی شخصی شما پی می برد. منشی اگر نگرش حرفه ای به کار خود داشته باشد، وقت و انرژی خود را با حواشی هدر نمی دهد.با دفتر شما دیگر نیازی به استخدام منشی ندارید و یک تیم پاسخگوی حرفه ای، در کنار شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دنبال منشی خوب می گردید؟حواستان باشد این ویژگیها را نداشته باشد!

بنابراین طبیعی است که یکی از اصلی‌ترین سوالات مشتریان برای برون‌سپاری مدیریت تماس‌هایشان میزان قابل اعتماد بودن منشی‌های دورکار است. به خصوص که بسیاری از مشتری‌ها صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها هستند و اصلا دوست ندارند در اول راه کسی ایده‌هایشان را کش برود.

خوشبختانه خیال مشتریان سرویس دفتر کار مجازی باید کاملا راحت باشد تمام تجارت ما بر روی دقت بر کیفیت مدیریت تماس می‌چرخد و در دفترشما حفظ اسرار مشتری نخستین اولویت است.

منشی‌های دورکار دفترشما برای حفط اسرار دفتر شما آموزش دیده و تعهد داده‌اند، پس با خیال راحت هزینه‌های کسب خود را کاهش داده و مدیریت تماس‌های خود رابرون‌سپاری کنید

منشی‌های دورکار دفترشما برای حفط اسرار دفتر شما آموزش دیده و تعهد داده‌اند، پس با خیال راحت هزینه‌های کسب خود را کاهش داده و مدیریت تماس‌های خود رابرون‌سپاری کنید

 

منشی‌های دفتر شما از فیلترهای متعددی عبور می‌کنند و در هنگام استخدام از آن‌ها ضمانت‌نامه‌های بانکی دریافت شده و برای تاکید بیشتر آموزش‌های لزوم رازداری با آن‌ها مرور می‌شود.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

منشی دفتر شما و امنیت مضاعف

منشی دفتر مجازی و امنیت مضاعف

همچنین خود سرویس دفتر کار مجازی هم به دلایل بسیاری امن‌تر از یک سرویس معمولی است.

خطوط دفتر کار مجازی مطابق مقررات مخابرات ایران به کاربر واگذار می‌شود ولی از امنیت بیشتری نسبت به خطوط تلفن ثابت معمولی برخوردار است زیرا یک لایه امنیتی هم روی خطوط ساده قرار می‌دهد. در سرویس های سیستم تلفن گویا و منشی قابلیت ضبط مکالمات تلفنی وجود دارد و گزارشی از تمامی مکالمات در اختیار کاربر قرار می گیرد که در وقت و هزینه شما در مقایسه با مراجعه به مخابرات و دریافت پرینت مکالمات صرفه جویی می شود.

بیشتر بخوانید: چرا دفتر کار مجازی امن‌تر است؟

وقتی یک منشی تلفنی دفتر مجازی حرفه ای تماسهای شما را پاسخ می دهد، تماس گیرندگان بیشتری به مشتری شما تبدیل می شوند. با استفاده از سرویس منشی مجازی «دفتر شما»، تماس های کاری را حرفه ای پاسخ دهید و وقتی تماس مشتریانتان را منشیهای حرفه ای «دفتر شما» با روابط عمومی و مسئولیت پذیری بالا پاسخ دهد، مشتری احساس می کند برای او ارزش قائل هستید و به شما وفادارتر می شود.

منشی‌های دورکار دفترشما برای حفط اسرار دفتر شما آموزش دیده و تعهد داده‌اند، پس با خیال راحت هزینه‌های کسب خود را کاهش داده و مدیریت تماس‌های خود رابرون‌سپاری کنید.