تجربه دفتر مجازی : شرکت بین المللی آی تی ریسرچرز یک کمپانی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و تحقیقات علوم کامپیوتر مستقر در انگلستان است که با شعبه‌های متعدد در کشور های مختلف پهنای وسیعی از خدمات تجاری و علمی را به شرکتها و سازمانها در سراسر جهان ارائه می کند. نمایندگی این شرکت در ایران ۵ سال است که از خدمات «دفتر شما» برای مدیریت تماس‌های خود استفاده می‌کند با مدیر این نمایندگی درباره تجربه استفاده از خدمات دفتر کار مجازی گفتگو کردیم.

فعالیت شما چه در چه زمینه‌هایی است؟

ما هم نمایندگی شرکت آی تی ریسرچز هستیم و هم خودمان یک شرکت به اسم تالی داریم و به صورت بدون واسطه از مایکروسافت خرید می‌کنیم.
آی تی ریسرچرز دایره‌ای از خدمات مرتبط با هوش مصنوعی، خدمات مرتبط با محصولات مایکروسافت و یک سری خدمات حقوقی داخل انگلیس و اروپا مثل ثبت شرکت و خدمات نشر محتوا و امثالهم را انجام می‌دهد.
ثبت شرکت داخل اروپا، موارد پیگیری حقوقی مثل مالیات خارج از ایران هم از جمله خدمات شرکت ما است.

چه مدت است که کار خود را شروع کرده‌اید؟

حدود ۸ الی ۹ سال است که مشغول کار هستیم. واردات محصولات مایکروسافت را ۶ سال است که آغاز کردیم. مزیت ما نسبت به بسیاری از رقبا این است که محصولات را در همان لحظه برای مشتری ارسال می‌کنیم و به موقع به او تحویل می‌دهیم، حاشیه سود را پایین نگه داشته ایم و آنی تحویل میدهیم و لایسنس قانونی داریم.

مشتریان بیشتر چه نوع محصولانی را انتخاب می‌کنند؟

ما ۱۵۰ نوع محصول نرم افزاری داریم که نمی‌توان گفت کدام پرفروش ‌ر است و هر محصول به نیاز خاصی پاسخ می‌دهد؛ اما در کل فروش ویندوز و آفیس بیشتر است.

چه مدت است که از خدمات دفترشما استفاده می‌کنید؟از تجربه دفتر مجازی بگویید.

در ۵ سال گذشته از خدمات دفتر شما استفاده کردیم. ما اصالتا یک شرکت اصفهانی هستیم و در این شهر مستقر بودیم و مراجعه حضوری نداشتیم، چون نه محصول محصول فیزیکی است و نه مشتری نیازی به حضور فیزیکی دارد و از طریق تماس تلفنی خدمات پس از فروش را دریافت میکند و سیاست ما هم به عنوان یک شرکت آی تی ارتباط غیرحضوری با مشتریان بود، حتی شرکت‌هایی مثل دیجی کالا که محصول فیزیکی دارند هم مشتریانشان مراجعه حضوری ندارند، بنابراین خدمات منشی مجازی و تلفن گویا با هزینه‌ای بسیار کمتر پاسخگوی نیازهای ما بود.

آیا در این ۵ سال استفاده از خدمات دفتر شما با مشکل خاصی هم در ارائه خدمات ما مواجه بودید؟

به جز برخی مواقع که خطوط دچار مشکل شده و خوشبختانه با همکاری بخش فنی دفتر شما در مدت زمان کوتاهی حل شده است، مشکل دیگری نداشتیم.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

آیا تا به حال سرویس‌های دفترشما را به کسی معرفی کرده‌اید؟

بله بسیار زیاد به دوستانمان و همکاران معرفی کردیم، همین چند وقت پیش اتفاقا به یکی از دوستانمان توصیه کردیم و او هم سرویس شما را خریداری کرد. محصولی که با کیفیت و کار راه انداز باشد را همه توصیه می‌کنند.

چطور با دفتر شما آشنا شدید؟

ما با سرویس های مرکز تماس آنلاین و دفتر مجازی که در دنیا رایج است آشنا بودیم، خودمان از طریق جستجو در اینترنت دفتر شما را پیدا کردیم و الان بعد ۵ سال استفاده از خدمات شما کارمان گسترش پیدا کرده و دو دفتر فیزیکی در تهران داریم ولی ترجیح میدهیم همچنان از خدمات دفتر شما استفاده کنیم.

چرا با وجود داشتن فضای فیزیکی همچنان از این سرویس‌ها استفاده می‌کنید؟

از تجربه دفتر مجازی راضی هستیم. برای خاطر آسوده‌‎ای که ایجاد میکند و دیگر دغدغه مدیریت تماس‌هایتان را ندارید و در این چند سال امتحان خود را پس داده است.

چه پیشنهادهای برای بهتر شدن خدمات دفتر شما دارید؟

پنلی که بالا امده واقعا مورد نیاز است و امیدوارم امکان استفاده از آن برای سرویس‌های قدیمی هم فراهم شود و ما می‌خواهیم سرویس جدیدی بگیریم تا بتوانیم از این پنل استفاده کنیم چون امکانات بسیاری جالبی دارد و اگر بشود روی پنل دستورالعمل را به مشتری داد، خیلی فوق العاده خواهد بود.

ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.