تخفیف ویژه تماس خروجی تا پایان فروردین ماه

تماس خروجی ، تماسی است که توسط اپراتور دورکارشما انجام می شود. برای استفاده از این سرویس نیازی نیست که مشترک سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی باشید و مستقلا می‌توانید از امکان تماس خروجی استفاده کنید.

همچنین مشترکین تلفن گویا و منشی مجازی هم می‌توانند تماس خروجی را به صورت جداگانه به هر تعداد که می‌خواهید در کنار بسته اصلی خریداری کنند.

با کمک تماس خروجی می‌توانید امور کسب و کار خود را پیگیری کنید و با مشتریان تعامل بهتری داشته باشید. در واقع با خرید سرویس تماس خروجی دفتر شما، با هزینه کمتر انجام تماس‌ها و پیگیری‌های کسب و کار خود را به اپراتورهای باتجربه ما می سپارید.

بسته تماس خروجی را با توجه به مدت زمان مصرف در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید آنلاین خریداری کنید. یکی از بهترین و پر کاربردترین موارد استفاده از تماس خروجی «هپی کال» است.

منظور از هپی کال چیست؟

برخی از کسب و کارها به قدری خود را درگیر گسترش بازار و جذب مشتریان جدید می کنند که از اصلی ترین سرمایه خود که همان مشتریان قدیمی و وفادارشان است بازمی مانند و یا فرصت و نیروی کافی برای این کار را ندارند.

یکی از مهمترین اقداماتی که به شرکتها کمک می کند مشتریان قدیمی خود را حفظ کنند و به عبارتی وفاداری مشتریان خود را بالا ببرند، پیگیری آنها و برقراری ارتباط با آنها به مناسبتهای گوناگون است. در عالم بازاریابی این تماسها به اصطلاح هپی کال (happy call) نامیده می شوند.

با خرید بسته تماس خروجی می‌توانید با مشتریان خود تماس گرفته و بازخورد محصولتان را از آن‌ها بگیرید.

چگونه بسته تماس خروجی خریداری کنیم؟

سرویس تماس خروجی دفتر شما نیز مانند دیگر سرویسهای ما در بسته های متنوعی عرضه می‌شود. بنابراین هر زمان که بخواهید، فارغ از دیگر سرویسهایی که خریداری کرده‌اید، یکی از بسته های تماس خروجی را انتخاب کنید. با انتخاب بسته، یک فرم برای شما باز می‌شود.

زرین پال

بسته های تماس خروجی

با انتخاب بسته دلخواه تماس خروجی ، به یک فرم هدایت می شوید.

پس از تکمیل فرم به درگاه بانک متصل می‌شوید. بعد از اینکه پرداخت را انجام دادید برای انجام هماهنگی های اولیه با واحد اپراتوری با شماره ۲۸۴۲۰ تماس بگیرید و یا به opt@daftareshoma.com ایمیل بزنید و درخواست تماس خروجی خود را با جزئیات به صورت موردی به اطلاع واحد اپراتوری برسانید. در زمان غیر پیک، تماس های خروجی تا ٢٠ دقیقه بعد از درخواست انجام خواهد شد و در زمان های پیک تا ١ ساعت.

تخفیف ۱۵ درصدی برای تماس خروجی در مدت محدود

تنها تا اول اردیبهشت‌ماه فرصت دارید که با کد تخفیف ۱۵ درصد eidi1397 یکی از بسته‌های تماس خروجی دفترشما را خریداری کنید.

مجموعه دفتر شما همواره به دنبال راههای جدیدی برای کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مشتریان است.

سرویس تماس خروجی نیز در راستای همین سیاست طراحی و اجرا شده است. امیدواریم از این سرویس استفاده کنید و رضایت داشته باشید. مثل همیشه از شما درخواست می‌کنیم که با نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود ما را یاری کنید تا سرویس ها و بسته های خود را متناسب با نیازهای شما طراحی کنیم.