حضور دفترشما در سومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی دفترشما؛ سومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ITweekend3 با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه (لایتک)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تمرکز بر ایجاد کسب و کارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

دفتر کار مجازی و مرکز تماس آنلاین دفتر شما هم در این جشنواره به عنوان حامی و شرکت کننده، حضور دارد. دفتر شما به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی و اداری به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا دو سرویس منشی مجازی وتلفن گویا را با تخفیف ویژه در این جشنواره عرضه خواهد کرد.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

ITWEEKEND3 با نگاه تخصصی به مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات ، ۲۸ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این رویداد، افراد سرشناس و برجسته در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند.

IT WEEKEND

حضور دفترشما در سومین جشنواره

اهداف برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف

گفتنی است دو دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته ی این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

از اهداف اصلی این رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

IT Weekend می‌کوشد تا « ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد. هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب کار های نوین و ایجاد اشتغال است.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمایند.