دفتر شما به کمپین همتوان پیوست

علی دشتی، مدیر عامل دفتر شما در مصاحبه با کمپین همتوان از پیوستن دفترشما به این کمپین خبر داد.

کمپین همتوان با هدف فراهم کردن شرایط برای دورکاری معلولان و کاهش هزینه‌های کسب و کار مدتی است که آغاز شده است.

این کمپین برای ایجاد پلی میان صاحبان کسب و کار و کارجویان معلول راه‌اندازی شده است.

به گفته دشتی دفتر شما می‌تواند بستری فراهم کند تا معلولان بتوانند از منزل به عنوان دستیار یا منشی مجازی مدیریت تماس‌های شرکت‌ها و موسسات را برعهده بگیرند.

معمول است که اپراتور یک مرکز تماس به یک مکان فیزیکی در رفت و آمد باشد. اما در تهران و بسیاری از شهرها تردد در شهر برای معلولان بسیار سخت است چون معابر و حمل و نقل عمومی برای آن‌ها مناسب‌سازی نشده است. دفتر شما امکان دورکاری را برای معلولانی فراهم می‌کند که به هر دلیل برای بیرون آمدن از خانه با مشکلات بسیار روبرو هستند.

دفترشما این امکان را به معلولان می‌دهد که افراد ناتوان بتوانند در منزل به مانند یک اپراتور مرکزتماس کارکنند و اشتغال معلولان در خانه را می‌توان به صورت یک بازی برد-برد تعریف کرد چون هم در هزینه‌های یک شرکت صرفه‌جویی می‌شود و هم کمکی زیادی به این قشر از جامعه می‌کند.

بسیاری از معلولان به دلیل مناسب نبودن فضاهای عمومی قادر به حضور فیزیکی در محیط‌های کاری نیستند، این کمپین سعی دارد با شناسایی این دسته از معلولان، آن‌ها را به کارفرمایان معرفی کند.

توانمندسازی و آموزش معلولان برای عرضه نیروی کار آنها به بازار، آگاه سازی جامعه به مشکلات اجتماعی، شغلی، شهری معلولان، آگاه سازی و ترغیب کارفرمایان به استفاده نیروی کار معلولان و معرفی معلولان موفق در بازار کسب و کار از جمله مأموریت‌های کمپین همتوان است.

همتوان یک پروژه کاملا رایگان است که با همکاری چند شرکت برای پایبندی به مسئولیت اجتماعی و چند نهاد خیریه راه‌اندازی شده است. این پروژه نه برای کارجو و نه برای کارفرما هزینه ای ندارد.