همایش  «رازهای ناگفته مشاغل خانگی» ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود

همایش آموزشی «رازهای ناگفته مشاغل خانگی» با حمایت دفترشما روز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به این سایت بروید.

چرا باید در این همایش شرکت کنیم؟

آیا شما هم تا جملات شغل خانگی و درآمدزایی در منزل را می‌بیینید و می‌شنوید چشم‌تان برق می‌زند!
می‌خواهم واقعیتی را به شما بگویم. آنچه در مورد مشاغل خانگی در فضای مجازی می‌بینید و می‌شنوید همه‌چیز نیست! و بسیاری از واقعیت‌ها گفته نمی‌شود!
بیشتر آموزش‌هایی که با موضوع کار در منزل و مشاغل خانگی در فضای اینترنت و اینستاگرام هست به شما همه واقعیت‌ها را نخواهند گفت و شما با دنیایی امید و انگیزه به سمت آنها میروید ولی بعد از مدتی با یک طبل توخالی مواجه می‌شوید و دچار ناامیدی می‌شوید و ترس از شروع کاری دیگر را دارید.
اگر انتخاب کرده‌اید یک شغل خانگی بنابر شرایط خودتان داشته باشید پس باید چالش‌ها را هم بشناسید و بدانید کدام کسب و کار خانگی در دنیای امروز مناسب شماست. من شما را با مباحثی آشنا می کنم که کمتر جایی شنیده‌اید. تجربیات ۲۰ ساله خودم از مشاغل خانگی، شکست‌ها و موفقیت‌هایم را با شما به اشتراک می‌گذارم. و به شما می‌گویم کدام شغل‌ها در حال رشد هستند و کدام شغل‌ها در حال منسوخ شدن هستند.
من سال‌ها در مشاغل خانگی فعال بوده‌ام و جاهایی شکست خورده‌ام. در جامعه امروز هم می‌بینیم روی مشاغل خانگی و تولید کالاهای خانگی و ایرانی تمرکز‌ها بیشتر شده زیرا اقتصاد کشورها با وجود مشاغل خانگی رونق خواهد گرفت.

در کشورهای غربی هم سال‌ها پیش تصمیم گرفتند روی این موضوع کار کنند و امروزه حتی در کشورهای آمریکایی و اروپایی بسیاری از زنان در خانه خود دارای سایت و وبلاگ اختصاصی هستند و فروش محصولات و خدمات را از داخل خانه به‌راحتی انجام می‌دهند و در عین حال از بودن در کنار فرزندان و رسیدگی به امورات زنانه خود لذت می‌برند.
هدف این همایش آگاه‌سازی است و معرفی فرصت‌های شغلی خانگی جدید روبه‌رشد و معرفی سیستم‌هایی که با آنها کار شما صدچندان راحت‌تر خواهد شد.

این همایش مناسب چه کسانی‌است؟

۱-کسانی که هیچ شغل خانگی ندارند و می‌خواهند شروع کنند اما ترس دارند.
۲- کسانی‌که شغل خانگی دارند ولی از آن راضی نیستند .
۳- همه کسانی‌که می‌خواهند دید بهتری از مشاغل خانگی جدید پیدا کنند و سال‌ها زمان خود را صرف شغل‌های فرسایشی خانگی نکنند.

دفترشما

اولین همایش آموزشی

درباره سخنران همایش

من قبل از هر چیز یک زن هستم و مادر ۳ فرزند یک دختر و ۲ پسر
قبل از هز چیز همسر هستم اما هیچ‌کدام از این‌ها باعث ادامه ندادن فعالیت شغلی و تحصیلی من نشده است. شاید داستان من کمی پیچیده باشد اما من در ایران تنها زنی بودم که از سرتاسر ایران کارمند خانگی داشتم و برایم کار کردند.
نویسنده ۳ کتاب : در خانه بمانید و مدیر شوید چاپ سال ۹۶
– کتاب از کجا شروع کنم؟ در حال انتشار
– کتاب ۱۲ راهکار درآمدزایی در خانه در حال انتشار
مدیر بالای ۵۰۰ نفر خانم و آقا از راه دور (انجام پروژه‌های بزرگ فریلنسری برای سایت‌های معتبری همچون شیپور و ادارات دولتی همچون مالیات و اتاق بازرگانی تهران و…)
مدرس دوره‌های Icdl و اتوکد
مدرس کارگاه‌های آموزشی درآمدزایی در خانه به روش دورکاری
مدرس درآمدزایی به روش فریلنسینگ
مدرس کارگاه آموزشی چگونه در خانه درآمدزایی کنم؟