ما بازی کردن را برای سرگرم شدن انجام می دهیم و آیا می دانید که می شود کسب درآمد با بازی داشت؟ این بدان معنا نیست که شغل خود را ترک کرده یا ساعت های زیادی را به انجام بازی ها اختصاص می دهید. در وقت های تلف شده و وقتی که در اوقات بیکاری می خواهید وقت خود را بگذرانید، می توانید این بازی های پولساز و رایگان را انجام دهید و درآمدزایی داشته باشید که کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود.

بازی های پولسازبیشتر شرکت ها از طریق پی پال به شما پول می دهند. اگر این حساب را ندارید، یک حساب پی پال ایجاد کنید زیرا برخی افراد با انجام بازی های پی پال روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار درآمد کسب کرده اند!
 اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای نیستید اما می خواهید هر ماه با انجام بازی ها پول نقد کسب کنید، استفاده از این سایت های پولساز و بازی های درآمدزا در ایران را در نظر بگیرید و درآمد دلاری در ایران  با بازی داشته باشید. ما بازی هایی که پول واقعی میدهند و بازی هایی که دلار میدهند را به شما معرفی می کنیم.

تلفن ابری

Swagbucks؛ بازی پولساز یکی از بهترین بازیهای paypal

Swagbucks از بازی های پولساز متصل به پی پال
Swagbucks فرصتی را برای گیمرهای معمولی فراهم می کند تا با انجام بازی پول واقعی کسب کنند. این بازی ها ساده و معمولاً سرگرم کننده هستند و ثبت نام آنها آسان است.
می توانید مبلغ اعتبار و درآمد از Swagbucks را به صورت کارت های هدیه آمازون، کدهای کوپنی و چندین جایزه شگفت انگیز دیگر بازخرید کنید، یا می توانید از آنها بخواهید اعتبار بازی را به صورت نقدی تبدیل کنند تا به حساب پی پال تان واریز کنند و بتوانید آن را به نرخ هایی که می خواهید تبدیل کنید.

Paid Game Player

اکنون با استفاده از Paid Game Player پول رایگان دریافت کنید. شبیه Swagbucks است. ۶۰۰ بازی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بازی ادعا می کند که به اعضای خود ۲۵۰۰۰۰ دلار پول نقد پاداش می دهد.

توجه: علاوه بر این، از ایده درآمدزایی این سایت این است که به شما امکان می دهد با بررسی بازی آنلاین، آزمایش محصولات نام تجاری، مراجعه به دوستان و تکمیل نظرسنجی ها، برای کسب درآمد بیشتر با سایر کاربران رقابت کنید.

دو عضویت متفاوت وجود دارد. بازی های محدودی را به صورت رایگان می توانید انجام دهید. البته با خرید نسخه پرمیوم، نسخه کامل بازی و ضریب پاداش ۲ برابر دریافت خواهید کرد. هنگام ثبت نام در نسخه پرمیوم و اصلی، ۱۰۰۰ امتیاز نیز دریافت می کنید.

Second Life؛ بازی پولساز واقعی

Second Life بازی برای درآمد دلاری
Second Life یک شبیه ساز آنلاین معروف دنیای مجازی است که به کاربران امکان می دهد آواتارهایی ایجاد کنند که با افراد دیگر، مکان ها و مواردی مانند زندگی واقعی تعامل دارند.
این ارز بازی را به نام دلار Linden ارائه می دهد که می تواند به پول واقعی تبدیل شود. کاربران می توانند با انجام شکار یا مسابقه، فروش اشیا یا محتوا به سایر کاربران و اسباب بازی ها، از Second Life درآمد کسب کنند. از طریق پی پال پول دریافت خواهید کرد. این هم یک بازی paypal است و میتوان از آن برای درآمد دلاری با بازی استفاده کرد

World Winner؛ از بازی های پولساز خارجی

World Winner

از طریق World Winner، یک بستر بازی مبتنی بر وب و برنامه، می توانید وارد مسابقات مختلف بازی شوید و پول نقد کسب کنید. شما سپرده گذاری می کنید، یک تورنمنت را انتخاب می کنید، بازی می کنید و منتظر نتایج برای برداشتن درآمد خود هستید. مسابقات بازی های موجود شامل Spades، Super Plinko و Angry Birds است.

حداقل هزینه ورود ۰٫۲۵ دلار است و سایت به شما اجازه می دهد قبل از تعهد به مسابقات به صورت رایگان تمرین کنید. برای پرداخت هزینه های خود فقط می توانید از PayPal یا کارت اعتباری یا نقدی استفاده کنید. وقتی سود خود را نقد می کنید ،

یک کانال بازی Twitch راه اندازی کنید

Twitch Interactive یک سرویس بازی ویدیویی با پخش مستقیم است که به بازیکنان در سراسر دنیا امکان تماشای مسابقات ورزشی، ویدیو های موسیقی و انواع دیگر محتوا را می دهد. این پلتفرم با کنسول هایی مانند ۴ و Xbox 360، Xbox One، Sony PlayStation 3 و دستگاه هایی مانند Amazon Fire TV و Google Chromecast ادغام می شود.

روند کسب درآمد در پخش پول با Twitch نسبتاً ساده است: نمایش بیشتر منجر به درآمد بیشتر می شود. پس از دریافت حداقل ۵۰۰ بازدید منظم در هر ویدئو، می توانید درخواست Twitch Partner را بدهید که این یک فرصت رایگان از طریق سایت است. سپس مشترکان درآمد بیشتری برای کانال شما ایجاد می کنند. Twitch برای هر مشترک ۲٫۵۰ دلار پرداخت خواهد کرد.
تلفن تجاری

Mistplay

Mistplay به شما پول می دهد تا بازی های جدیداندروید را انجام دهید و با توجه به تجربه خود بازخورد را به توسعه دهندگان بازی بدهید. هر جلسه بازی ۲ تا ۱۰ دقیقه ای می تواند معادل ۰٫۶۶ دلار پول نقد پاداش دهد، و شما می توانید از ۵ دلار پول خود را دریافت کنید. سپس Mistplay ظرف ۴۸ ساعت کارت هدیه خود را برای شما ایمیل می کند.

InboxDollars؛ بازی های کسب درآمد دلاری

InboxDollars، مانند Swagbucks، یک بازی محبوب برای درآمدزایی از نقد آنلاین است. این سایت نظرسنجی ها، فیلم ها و البته بازی ها را به عنوان روش های کسب چند سنت تا چند دلار در ساعت ارائه می دهد.
به عنوان یک سایت و برنامه اندروید (برنامه iOS فقط برای نظرسنجی است)، InboxDollars با تنوع بسیار زیاد بازی برای انجام، مبلغ پرداختی زیر متوسط ​​را جبران می کند. کتابخانه گسترده آنها شامل بازی های کلاسیک مانند بازی یک نفره، فال ماهجونگ و سودوکو، اما همچنین بازی های موبایل جدیدی است که نیاز به آزمایش دارند.
بعلاوه، اگر از بازی خسته شده اید، می توانید به ویدیوها یا نظرسنجی بروید تا روش های جمع آوری InboxDollars را در مسیر رسیدن به حداقل آستانه ۳۰ دلار خود قرار دهید. مدتی طول خواهد کشید، اما حداقل راه های زیادی برای رفتن به آنجا خواهید داشت.

بازی زولا از بازی های پولساز ایرانی

بازی زولا از بازی های پولساز

تعداد بازی های ایرانی که پول میدهند زیاد نیست ولی زولا در رده بازی های پولساز جهانی است که از کاربران ایرانی پشتیبانی می­کند و می توانید درآمد دلاری از بازی زولا  داشته باشید و  زولا جایزه هیجان انگیز ۱۰۰ هزار دلاری را به کاربران هدیه می دهد و در بین بازی های آنلاین درآمدزای ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و از بازی هایی که پول جایزه میدهند محسوب می شود.

شما به روش های مختلفی می توانید درآمدزایی از زولا داشته باشید:
  •  فروش آیتم: در ماموریت های زولا یک سری آیتم های خاص به شما می دهند که می توانید بفروشید.
    فروش اکانت: اگر اکانت شما ضریب لول بالا، و اسلحه های لول بالا دارید می توانید با قیمت های خوبی بفروشید.
    فروش ترفندها و تجربیات خود: اگه تاحالا به سرور های زولا سر زده باشید دیدید که بیشتر آدم ها خیلی حرفه ای هستند. اگر شما هم جزوی از آن ها هستید تجربیات خود را بفروشید. تمام ترفند ها  را در یک فایل پی دی اف ذخیره کنید و بفروشید.
  • شرکت در مسابقات جام جهانی زولا: باید یه اکانت بالای لول ۱۰ داشته باشید و بالای ۱۵ سال سن داشته باشید و همچنین نباید جریمه سنگین در زولا شده باشید. اگه بالای لول ۱۰ باشید طی زمان های خاص برای شما مجوز ورود به سرور مسابقات که نامش e-sport هست رو می دهد که جوایز ارزنده آن نیم میلیون دلاری است!

Exodus3000، از بازی های آنلاین پولساز ایرانی

این بازی یکی از معروف ترین بازی های استراتژیک و بازی درآمد دلاری چند نفره است. داستان این  بازی شما  را به ۱۰۰۰ سال بعد می برد. زمانی که دیگر نمی توان روی کره زمین زندگی کرد. پس باید دلارهای مریخی پیدا کنید. زمانی که پول هایی که در بازی پیدا کرده اید به مبلغ خاصی رسیدند، می توانید آنها را نقد کنید. پس از این که به عنوان یک کاربر در این بازی ثبت نام کردید، ۵٫۰۰۰ دلار مریخ رایگان دریافت می کنید. به ازای هر ۳۰۰٫۰۰۰ دلار مریخ، ۲۰ دلار واقعی می توانید دریافت کنید. پس از کسب درآمد دلاری خود می توانید از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال، برای نقد کردن آن استفاده کنید.

بازی فیفا از بازی های پولساز برای ایرانی ها

بازی فیفا از بازی های پولساز paypal

این بازی قدیمی جزء گیم های پولساز است که هر سال بیشتر از سال قبل رشد می­ کند، توانسته طرفداران بسیاری داشته باشد. اگر تا کنون به این بازی فقط به چشم سرگرمی نگاه می کردید، وقت آن رسیده است که نظر خود را اندکی تغییر دهید. بازی فیفا که بازیکنان را برای انجام یک بازی فوتبال هیجان انگیز در کنار هم جمع می کند، یکی از مهم ترین گزینه ها برای درآمدزایی با بازی است.

قیمت اکانت شما بر اساس سکه هایی که در بازی به دست می آورید تعیین می شود. قیمت های متفاوتی برای اکانت فیفا در نظر گرفته می شود. در کمترین حالت با ۴۰ هزار سکه، شما می توانید اکانت خود را تا ده دلار به فروش برسانید. در اکانت های پر سکه تر قیمت تا ۴۰ دلار نیز می رسد. حتی در برخی از سایت ها برخی افراد اکانت خود را تا ۴۰۰ دلار فروخته اند.

شما چه بازی های پولساز و بازی آنلاین پولی دیگری می شناسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: dollarsprout