شرکتها برای راه اندازی سانترال اغلب به سراغ خرید دستگاه سانترال می‌روند. خرید و نصب دستگاه سانترال اقدامی بسیار پرهزینه است. شرکتها نیز به دلیل بی‌اطلاعی از فناوریهای پیشرفته‌تر، همواره به اشتباه تصور می‌کنند تنها راه موجود برای راه‌اندازی سانترال همین یک گزینه است. اما تا چه اندازه با گزینه بسیار پیشرفته‌ و کم هزینه سانترال مجازی آشنایی دارید؟ در این مقاله با تفاوتها و قیمت سانترال مجازی (یا تلفن گویا) در مقایسه با خرید تجهیزات سانترال آشنا می‌شویم.

سانترال مجازی: جایگزین پیشرفته نصب دستگاه سانترال

با سانترال آنلاین مجازی، علاوه بر اینکه کسب و کار شما هم از سیستم سانترال برخوردار می‌شود، به دلیل اینکه نیاز به خرید هیچ تجهیزاتی ندارید، مجبور نیستید سرمایه خود را در ابتدای کار درگیر خرید دستگاه سانترال بکنید. شما حتی نیاز به اجاره دفتر کار هم ندارید. بلکه سرویس بر روی یک خط تلفن اینترنتی به شما عرضه می‌شود.

از آن مهم‌تر، به دلیل اینکه سانترال آنلاین در قالب سرویس عرضه می‌شود، می‌توانید با توجه به حجم تماسهای خود یکی از بسته‌های متنوع سانترال آنلاین (تلفن گویا) را انتخاب کنید و تنها بابت تماسهایتان هزینه پرداخت کنید.

قیمت سانترال مجازی دفترشما

 

دفترشما

منشی های مجازی

با افزایش و کاهش حجم تماسهایتان در دوره‌های گوناگون (زیرا کسب و کارها ممکن است در بعضی از ماههای سال حجم کاری بیشتر یا کمتری داشته باشند)، می‌توانید بسته خود را ارتقا یا کاهش دهید. هر زمان هم که دیدید دیگر نیازی به سرویس سانترال برای کسب و کار خود ندارید، بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی، فقط دیگر بسته خود را تمدید نمی‌کنید. شروع قیمت سرویس سانترال مجازی (تلفن گویا) دفتر شما از ماهی ۵۹ هزار تومان است!

علاوه بر قیمت بسیار مناسب، با خدمات دفتر کار مجازی دفترشما تنها در ۵ دقیقه می‌توانید اقدام به راه اندازی سانترال شرکت و کسب و کار خود بکنید. تنها کاری که باید بکنید این است که یکی از بسته‌های متنوع سرویس سانترال آنلاین را که با حجم تماسهای کسب و کارتان تناسب بیشتری دارد را انتخاب کنید.

یک مزیت سرویس سانترال دفترشما این است که بر روی این سرویس خط تلفن ثابت کد ۲ تهران نیز به شما واگذار می‌شود. همان طور که می‌دانید کد ۲ تهران میان کسب و کارها از محبوبیت زیادی برخوردار است. خطوط تلفن دفترشما از تنوع بسیار بالایی برخوردار است:

«دفترشما» انواع خط رند نیز دارد که می‌توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان هر کدام را انتخاب کنید:

      • خط ۸ رقمی
      • ۸ رقمی رند طلایی
      • ۸ رقمی رند شگفت انگیز
      • خط ۶ رقمی و
      • خط ۵ رقمی

امکانات جالب سرویس سانترال مجازی دفترشما

    • زمانبندی سرویس 

می‌خواهید تماسهای داخلی تان را برای مثال از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر خودتان پاسخ دهید و از سال ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب یکی دیگر از همکارانتانبا تنظیمات زمانبندی خط تلفن خود، داخلی شما تماسها را طبق زمانبندی دلخواهتان به شماره‌های دلخواهتان وصل می‌کند. شما می‌توانید هم برای روزهای هفته و هم برای ساعات روز سرویس خود را زمانبندی کنید.

    • خرید آنلاین و ۲۴ ساعته

شما هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌توانید از طریق پورتال آنلاین دفترشما سرویس دلخواه خود را خریداری و راه اندازی کنید.

      • تنظیمات آنلاین

هر ساعت از شبانه روز، با توجه به نیازهای متغیر کسب و کارتان می‌توانید تنظیمات مختلف سرویس خود را مانند داخلیها، پیام آغازین، آوای انتظار و غیره تغییر دهید.

کاربرد شماره تلفن مجازیسرویس منشی چیست و چگونه می‌توانم خریداری کنم؟

 

راه اندازی سانترال آنلاین در ۵ دقیقه

۱. بسته دلخواه خود را انتخاب کنید.

۲. به صفحه اطلاعات کاربری منتقل می‌شوید. اطلاعات خود را در این بخش وارد کنید و بر روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

۳. اکنون در صفحه انتخاب شماره هستید. شماره دلخواه خود را از میان هزاران شماره تلفن موجود انتخاب کنید. اگر شماره خاصی مدنظر دارید، در قسمت جستجوی شماره وارد کنید تا ببینید شماره موجود هست یا خیر. پس از انتخاب شماره بر روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

۴. در این مرحله، متن قرارداد برای شما نمایش داده می‌شود. با خواندن و پذیرفتن متن قرارداد به مرحله صورتحساب بروید.

۵. در این مرحله با پرداخت آنلاین صورتحساب بسته انتخابی خود، خریدتان تکمیل می‌شود.

 

ویدیوی آموزش مرحله به مرحله خرید سانترال مجازی (تلفن گویا) دفترشما
آموزش تنظیمات سرویس سانترال مجازی دفترشما

پس از خرید سرویس تلفن گویا، برای شخصی سازی تنظیمات، مراحل زیر را طی کنید:

  1. از طریق لینک ورود به پورتال، به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. از منوی سمت راست، گزینه شماره ها را انتخاب کنید.
  3. خطی را که روی آن سرویس تلفن گویا خریداری کرده‌اید را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید با ورود به تنظیمات تلفن گویا می‌توانید انواع تنظیمات را بر سرویس خود اعمال کنید.
تنظیمات تلفن گویا

تنظیمات پرتال دفترشما

از جمله مواردی که می‌توانید شخصی‌سازی کنید بدین قرار است:

  • پیام آغازین
  • شیوه اجرای پیام آغازین (متن خوان کامپیوتری / ضبط صدا توسط گوینده / آپلود فایل)
  • کلیدها و داخلی ها
  • اولویت انتقال
  • مدت زمان زنگ خوردن
  • آوای انتظار
  • زمابندی سرویس (ساعات و روزهای کاری/غیرکاری)
تنظیمات تلفن گویا

زمانبندی پرتال دفترشما

آموزش تنظیمات سرویس تلفن گویا

 

نتیجه‌گیری

دفترشما، عرضه کننده خدمات ارتباطی دفترکار مجازی، با هدف کاهش هزینه راه اندازی و مدیریت کسب و کارها، سرویسها و امکاناتی را طراحی کرده و عرضه می‌کند. یکی از سرویسهای پرطرفدار دفترشما، سانترال مجازی است، زیرا از یک سو به شدت هزینه‌های راه اندازی کسب و کار را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر وجهه حرفه‌ای کسب و کارها را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید بدون نیاز به اجاره دفتر کار، خرید خط تلفن ثابت و حتی بدون نیاز به خرید دستگاههای پرهزینه سانترال برای کسب و کار خود سیستم سانترال راه اندازی کنید.