هزینه های راه اندازی کسب و کار را با دفتر کار مجازی تهران دور بزن!

روز به روز با مهاجرت افراد بیشتری به شهرها، شاهد بزرگتر شدن شهرها، طولانی شدن مسیرها و دشواری دسترسی هستیم. گذشته از تأثیر نامطلوب این روند بر روابط میان انسانها، هزینه های راه اندازی کسب و کار نیز سر به فلک کشیده است. بزرگ شدن شهرها بالا رفتن قیمت خرید یا اجاره دفتر کار را به همراه داشته است. شهرها از طول و عرض و اکنون از ارتفاع به رشد خود ادامه می دهند و این روند از یک سو روح و روان شهروندان را فرسوده می کند و از سوی دیگر هزینه های راه اندازی کسب و کار را زیادتر و زیادتر می کند. نیاز مادر اختراع است و نیاز به سرعت در کارها به شکل گیری دنیای مجازی منجر شد.

با شنیدن لفظ دنیای مجازی تقریباً بی برو برگرد به یاد فیسبوک، اینستاگرام  و … می افتیم. اما شبکه های اجتماعی تنها بخش کوچکی از دنیای عظیم مجازی را اشغال کرده اند. بخش عظیمی از دنیای مجازی در خدمت کسب و کارهاست. در راستای انطباق با دشواری های زندگی شهری و عدم تناسب جمعیت و اشتغال، مفهومی به نام دفتر کار مجازی شکل گرفت. انسانها که دیدند نمی توانند از پس هزینه های راه اندازی کسب و کار به شکل سنتی آن برآیند به فکر راه چاره افتادند و دفتر کار مجازی متولد شد. دفتر کار مجازی تهران جایگزینی برای دفتر کار سنتی است. اول ببینیم برای چه به دفتر کار نیاز داریم؟

چرا به دفتر کار نیاز داریم؟

۱. استقرار اعضای تیم

۲. تهیه خط تلفن ثابت ابری  و فکس

۳. هماهنگی میان اعضای تیم

۴. جلسه با مشتریان

دفتر کار مجازی چگونه می تواند پاسخگوی این نیازها باشد؟

۱.استقرار اعضای تیم

 آیا امروز دنیای کسب و کار مانند ۶۰-۵۰ سال گذشته است؟ قطعاً خیر! پس چرا اصرار داریم در همان قالب ۶۰-۵۰ سال گذشته و شاید حتی بیشتر کسب و کارمان را مدیریت کنیم؟ رمز موفقیت انعطاف در برابر تغییرات محیط است. اگر هنوز فکر می کنید تمامی اعضای تیم شما باید هر روز سر ساعت مشخصی در دفتر کار حضور داشته باشند، شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنم.

۲. تهیه خط تلفن ثابت و فکس:

وقتی می توان خیلی سریع و بی دردسر و با قیمتی مناسب خط تلفن ثابت و فکس تهیه کرد و از هر نقطه از دنیا از آن استفاده کرد، باز هم اصرار دارید خط تلفن ثابتتان را مأمور مخابرات با سیم به محل کارتان وصل کند و یک منشی فقط از دفتر کارتان پای تلفن بنشیند؟ خط تلفن مجازی در پاسخ به همین نیاز کسب و کارها و برای تسهیل و کاهش هزینه های راه اندازی کسب و کار شکل گرفته است. علاوه بر تهیه خط تلفن ثابت، می توانید مدیریت تماسهایتان را نیز برونسپاری کنید، یعنی با هزینه ای پایین تر در قالب سرویس از شرکت سرویس دهنده خریداری کنید.

۳. هماهنگی میان اعضای تیم

 باور کنید یا نه، اکنون سریع ترین و بهینه ترین روش ارتباط کاری میان اعضای یک تیم اینترنت است. یعنی حتی سریع تر و آسان تر از اینکه بخواهید به اتاق همکارتان بروید.

۴. قرار ملاقات با مشتریان:

این روزها به جای این که مکانی را برای یک سال اجاره کنید، می توانید اتاق جلسه یا اتاق کنفرانس را با تمام امکانات و حتی پذیرایی برای یک ساعت اجاره کنید و برای همان یک ساعت هم هزینه بپردازید!

در این بازار پررقابت کسب و کاری موفق است که بتواند خود را با تغییرات وفق دهد. پس مقاومت در برابر این میزان از تغییرات در دنیا نتیجه ای جز بالا رفتن اصطکاک شما با دنیا و کاهش بهره وری تان نخواهد داشت. با زمانه پیش بروید تا از رقیبانتان پیش بیفتید.