خیلی‌ از افراد هنگام آگهی دادن در سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور با چالش حذف یا مخفی کردن شماره شخصی روبرو هستند، حجم بالای تماس باعث می‌شود که بسیاری از آگهی دهندگان ترجیح بدهند تنها با مشتریان چت کنند و یا در ساعات خاصی پاسخگوی تماس‌ها باشند، مشکلات دیگری هم مثل مزاحمت تلفنی و تماس‌های مکرر حتی پس از حذف آگهی وجود دارد، اما برای حل این مشکلات و مدیریت تماس‌های شما راهکارهای اساسی وجود دارد. برای آشنایی با این راه‌حل‌ها این مقاله را بخوانید:

آگهی بدیم شماره ندیم در دیوار

 

 

مشکل حذف (مخفی کردن) شماره تلفن در آگهی‌های دیوار و شیپور

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای اجاره دادن خانه، خرید و فروش ماشین و یا فروش وسایل منزل در سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور آگهی بدهید، یکی از چالش‌های همیشگی برای آگهی دادن در این سایت‌ها، درج شماره تلفن و همینطور پاسخگویی به تماس‌ها است.

حتماً می‌دانید که حتی اگر کار شما با آن آگهی هم تمام شود، منزل خود را اجاره داده و وسایلتان فروش رفته باشد، باز هم تا مدت‌ها تلفن شما وقت و بی وقت زنگ می‌خورد. متأسفانه حتی بسیاری از  افراد به خاطر درج شماره تلفن خود بر روی آگهی تا مدت‌ها مزاحم تلفنی خواهند داشت.

شماره تلفن برای آگهی

عدم نمایش شماره تلفن در شیپور

همچنین تماس‌های پشت سر هم برای پرسیدن سوالهای تکراری درباره شرایط آگهی ممکن است شما را از کار و زندگی بیندازد و از طرفی هم نتوانید پاسخ تماس‌گیرندگان را درست بدهید و فرصت‌های زیادی از دستتان برود. بعضی از آگهی دهندگان کلا قید پاسخگویی تلفنی را می‌زنند و تنها در ساعات مشخصی با مشتری چت می‌کنند ولی این کار هم معضلات خودش را دارد چون مشتری می‌خواهد که بلافاصله به سوالش پاسخ دهید و ممکن است در این فاصله به سراغ آگهی‌های دیگر برود و از شخص دیگری خرید کند.

برای حل این مشکلات ما دو راه حل پیش پای شما می‌گذاریم و با توجه به شرایط پاسخگویی تماس‌ها یکی از این دو  راه حل را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

به جای شماره موبایل از تلفن ابری استفاده کنید!

شما می‌توانید به جای استفاده از شماره موبایل از یک تلفن ابری یا یک تلفن اینترنتی استفاده کنید. به این صورت هر جای ایران که باشید بدون نیاز به فضای فیزیکی که یک شماره ثابت به دلخواه خود خریداری می‌کنید و به هر شماره ای که تعریف کنید این خط دایورت خواهد شد و حتی می‌توانید داخلی‌های متعدد تعریف کنید تا در صورت پاسخگو نبودن تماس به دوست یا یکی از اعضای خانواده شما منتقل شود.

در  تلفن ابری(سانترال مجازی) شما می‌توانید 32 تماس همزمان را پاسخ بدهید یعنی می‌توانید کاری کنید که هیچ تماسی از دست نرود!

برای حذف شماره تلفن در دیوار هم ، هر زمان که کار شما با آن آگهی تمام شد، به راحتی در چند ثانیه می‌توانید خط خود را غیرفعال کنید تا دیگر از آن شماره مجازی تهران، تماسی به شما وصل نشود. اما آن خط تا پایان مدت قرارداد در اختیار شماست و هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره آن را فعال کنید. اگر هم بخواهید می‌توانید یک خط تلفن دیگر برای سرویس خود خریداری کنید و از سرویس خود با یک شماره دیگر استفاده کنید.

تلفن ابری

 

آیا می‌توانم از  تلفن مجازی برای چند آگهی مختلف استفاده کنم؟

شاید شما نیاز داشته باشید آگهی‌های مختلفی منتشر کنید. برای این کار می‌توانید به هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن خریداری کنید و تمام خطوط را روی همان یک سرویسی تلفن مجازی که خریداری کرده‌اید فعال کنید.

دو: مرکز تماس برای پاسخ به آگهی‌های شما

علاوه بر سرویس تلفن ابری شما می‌توانید پاسخگویی تماس‌ها را به یک مرکز تماس برون سپاری کنید تا یک منشی دورکار تماس‌های شما را پاسخ دهد. این سرویس منشی مجازی نام دار دو شما با هزینه بسیار پایین‌تر از حقوق یک منشی، صاحب یک منشی باتجربه می‌‌شوید.

منشی چگونه به پرسشهای تماس گیرندگان پاسخ می دهد؟

با خرید سرویس منشی مجازی «دفترشما» از طریق حساب کاربری آنلاین خود، خیلی راحت تمامی اطلاعات مرتبط به آگهی را که فکر می‌کنید منشی شما باید بداند را برای او تایپ می‌کنید. از این پس، منشی تمامی تماسهای شما را بسیار حرفه‌ای و دقیق پاسخ می‌دهد.

شما حتی می‌توانید از منشی خود بخواهید اطلاعات موردنظرتان را از تماس‌گیرندگان بپرسد و مکتوب کند. بنابراین با مراجعه به حساب کاربری خود می‌توانید گزارش منشی را حاوی تمامی اطلاعات تماس گیرندگان مشاهده کنید.

شماره تلفن برای آگهی

با تلفن اینترنتی از مزاحمت‌ها جلوگیری کنید

بسیاری از اوقات به دلیل اینکه از شماره‌ی شخصی خود جهت قرار دادن آگهی در دیوار و شیپور استفاده می‌کنیم امکان خاموش کردن یا سایلنت کردن تلفن همراه خود را نداریم و مجبور می‌شویم حتی زمان‌هایی که امکان پاسخگویی نداریم مزاحمت‌ها را تحمل کنیم یا به تماس‌های مشتریان پاسخ دهیم. با استفاده از تلفن اینترنتی دفترشما می‌توانید به راحتی در زمان‌هایی که قادر به پاسخگویی نیستید تماس مشتریان را به صندوق صوتی منتقل کنید و سپس در فرصتی مناسب پیغام صوتی آنان را گوش کنید. یا اینکه می‌توان تماس‌ها را به تلفن همراه همکارتان انتقال دهید که او به تماس‌ها پاسخ دهد.

اگر برای مدیریت تماس‌ها در هنگام آگهی دادن به مشکل برخورد کرده اید، برای ما از چالش‌های خود بنویسید و اینکه آیا تاکنون از سرویس های دفترشما برای آگهی دادن استفاده کرده اید یا خیر و تجربه شما در این زمینه به چه صورت بوده است؟