مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه های اینترنتی اکنون به یکی از کسب و کارهای پرطرفدار تبدیل شده است. چون راه اندازی آن به نسبت ساده و کم هزینه است. اما یکی از عوامل اصلی موفقیت فروشگاه اینترنتی ایجاد کانال ارتباطی مناسب و حرفه ای است. آیا به مرکز تماس فروشگاه اینترنتی خود فکر کرده‌اید؟

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

کاربرد شماره تلفن مجازی۴ روش برای افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی!

از آنجایی که تنها راه دسترسی مشتریان به فروشگاه اینترنتی شماره تلفن فروشگاه است، باید کیفیت این راه ارتباطی در بهترین حالت ممکن باشد. نخستین تجربه مشتری از تماس با شماره فروشگاه هر چه که باشد، تا آخر در ذهنش می‌ماند. بنابراین، داشتن تجربه خوب و اعتماد به فروشگاه شما می‌تواند تضمین کننده خرید مشتری باشد. از سوی دیگر، اگر مشتری نتواند در اولین تجربه اش به فروشگاه شما اعتماد کند، دیگر امکان ندارد به قول معروف پایش را در فروشگاه اینترنتی شما بگذارد.

۱۰ ترفند برای راه اندازی سریع استارت آپ!

خرید سرویس تلفن گویا (سانترال مجازی) و منشی مجازی بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای داشتن مرکز تماس فروشگاه اینترنتی قدرتمند است، زیرا به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارید. تنها یک گوشی تلفن همراه و اتصال اینترنت!

فروشگاههای اینترنتی با خرید سرویس تلفن گویا (سانترال آنلاین) می‌توانند خط تلفن ثابت تهران ۶ رقمی، ۸ رقمی رند یا معمولی، دریافت کنند و سرویس تلفن گویا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند. با سرویس تلفن گویا، شما می‌توانید ۹ داخلی برای شماره تلفن ثابت خود تعریف کنید.پس از خرید سرویس، شما وارد پورتال آنلاین «دفترشما» می‌شوید و سرویس خود را بر اساس نیازهای فروشگاه آنلاین خود شخصی سازی می‌کنید.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

با ورود به پورتال آنلاین «دفترشما» می‌توانید به صورت آنلاین تمامی خرید و شخصی سازی تنظیمات خود را انجام دهید.

 

تعریف داخلی ها:

بسته به اینکه می‌خواهید تماسهایتان به چند مسیر هدایت شود، باید داخلی تعریف کنید. برای نمونه، می‌توانید داخلی ۱ را به پشتیبانی، داخلی ۲ را به پیگیری سفارش و داخلی ۳ را به انتقادات و پیشنهادات اختصاص دهید.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

با ورود به تنظیمات سرویس تلفن گویا می‌توانید زمانبندی سرویس، پیام آغازین و داخلیهای سرویس خود را تنظیم کنید.

در بخش تنظیمات کلیدها و داخلی ها، شماره تلفن (ثابت یا همراه) که می‌خواهید داخلی موردنظر به آن انتقال داده شود (دایورت) وارد می‌کنید.

 

زمانبندی و پیام آغازین

علاوه بر تعریف داخلیها، دیگر مواردی که می‌توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی و پیغام آغازین سرویس تلفن گویا است. برای نمونه، شما می‌خواهید در روزهای اداری تماسهایتان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با این پیغام پاسخ داده شود:

سلام. شما با فروشگاه اینترنی … تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با پشتیبانی عدد ۱، پیگیری سفارش عدد ۲، انتقادات و پیشنهادات عدد ۳ را شماره گیری کنید.

تمامی این تنظیمات را می‌توانید برای ساعات و روزهای غیراداری نیز به صورت جداگانه انجام دهید. برای نمونه:

سلام. شما با فروشگاه اینترنتی … در ساعات غیراداری تماس گرفته‌اید. برای گذاشتن پیغام عدد ۱ را وارد کنید. (و تماس به صندوق صوتی وصل می‌شود).

با ثبت تنظیمات، اکنون هر گاه مشتری با شماره تلفن ثابت فروشگاه اینترنتی شما تماس بگیرد، پیغام های آغازین بالا را می‌شنود. سپس با توجه به کاری که دارد، یک داخلی را شماره گیری می‌کند و تماس به شماره تلفنی که شما برای آَن داخلی تعریف کرده‌اید وصل می‌شود.

 

سرویس منشی و مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

اگر می‌خواهید پاسخگویی به تماسهایتان به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام گیرد، علاوه بر سرویس تلفن گویا، پیشنهاد ما انتخاب سرویس منشی مجازی است. با انتخاب سرویس منشی مجازی علاوه بر تلفن گویا، هر کدام از داخلیهایتان که بخواهید به مرکز تماس «دفترشما» وصل می‌شود و تماسهای مشتریان فروشگاه اینترنتی تان را اپراتورهای باتجربه و مجهز «دفترشما» پاسخ می‌دهند.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

بدون نیاز به استخدام اپراتور و خرید تجهیزات پرهزینه، مرکز تماس فروشگاه اینترنتی خود را به اپراتورهای حرفه ای و باتجربه ما بسپارید.

تعریف پیغام خوش آمدگویی

منشی های فروشگاه اینترنتی، تماسهای مشتریان شما را با هر پیام خوشامدگویی که شما بخواهید پاسخ می‌دهند. از جمله پیامهای خوشامدگویی که بعضی از مشتریان «دفترشما» تعریف کرده‌اند از این قرار است:

… (نام منشی) هستم. چه طور می‌تونم کمکتون کنم.
… (نام فروشگاه اینترنتی). بفرمایید.

نکته به منشی

هر نکته‌ای که فکر می‌کنید اطلاع از آن به بهبود کیفیت پاسخگویی مشتریان فروشگاه اینترنتی تان کمک می‌کند را در این قسمت وارد کنید.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

در این بخش از تنظیمات منشی، می‌توانید پیام خوشامدگویی و نکته هایی که فکر می‌کنید منشی باید مطلع باشد را ثبت می‌کنید.

 

اطلاعات فروشگاه اینترنتی

با ورود به حساب کاربری خود در پورتال آنلاین «دفترشما»، در بخش تنظیمات خط، می‌توانید اطلاعات کامل و دقیق کسب و کار خود را قرار دهید تا اپراتورها با مراجعه به آن اطلاعات پاسخ مشتریان فروشگاه اینترنتی شما را بدهند.

گزارش تماس

شما در این بخش از پورتال می‌توانید گزارش کاملی از تماسهای فروشگاه اینترنتی خود و روش پاسخگویی به آنها را مشاهده کنید. اطلاعات گزارش تماس شامل تاریخ، نوع تماس (منشی یا تلفن گویا یا انتقال توسط منشی)، شماره تلفن تماس گیرنده، شماره تلفنی که تماس به آن منتقل شده و طول مدت تماس است.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

در بخش «آخرین تماسهای دریافتی» می‌توانید گزارش کاملی از تماس را مشاهده کنید.

پرسشهای متداول فروشگاه اینترنتی

در این بخش از پورتال آنلاین «دفترشما»، پرسشهای متداولی که مشتریان فروشگاه اینترنتی از کسب و کارتان دارند را به همراه پاسخ وارد می‌کنید تا اپراتورها پرسشهای تماس گیرندگان را بدون نقص پاسخ دهند.

مرکز تماس فروشگاه اینترنتی

در بخش پاسخ و پرسش، شما پرسشهای متداول از فروشگاهتان را به همراه پاسخشان وارد می‌کنید تا منشی ها بر اساس این اطلاعات به پرسشهای تماس گیرندگان پاسخ دهند.

از جمله پرسشهای متداول مشتریان فروشگاههای اینترنتی:

  • چه قدر بعد از خرید، سفارش من ارسال می‌شود؟
  • چگونه سفارش خود را لغو کنم؟
  • چه زمانی پولم بازگردانده می‌شود؟
  • چگونه سفارش خود را اصلاح کنم؟
  • چگونه آدرس و زمان ارسال را تغییر دهم؟
  • در صورت نبودن در محل برای تحویل، سفارش من چه می‌شود؟

البته پاسخ به این پرسشها بسته به سیاست فروشگاه آنلاین شما تغییر می‌کند.

خدمات دفتر کار مجازی دفترشما با طراحی نرم افزار ویژه برای اپراتورهای مرکز تماس خود و طراحی پرتال آنلاین دفترشما، کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماسها را بسیار افزایش داده‌اند. امکانات ذکرشده در این مقاله، بخشی از قابلیتهای سرویسهای تلفن گویا و منشی فروشگاه های اینترنتی است. برای اطلاعات بیشتر فرم درخواست مرکز تماس را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تمامی پرسشهای شما را پاسخ دهند.