مشتری دو ساله دفتر شما معتقد است که خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما دسترسی به گزارش تماس ها را آسان کرده است و پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد پرتال دفتر شما دارد.

پیش از آشنایی با دفترشما تماس‌های شرکت خود را چگونه مدیریت می‌کردید؟

مرکز فناوری اطلاعات مهرآوران، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب هاست ( هاستینگ ) و ثبت دامنه و طراحی وب مطابق با استانداردهای جهانی است. شرکت ما قبل از آشنایی با خدمات دفترشما، مرکز تماس دورن سازمانی داشت که با چند منشی فعالیت می‌کرد.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

شرکت ما جز در زمینه پشتیبانی، نیاز چندانی به نیروی روی مستقر ندارد، زیرا بیشتر فعالیت‌های شرکت به صورت آنلاین است. از طرفی وقتی در شرکت حضور نداشتیم نمی‌دانستیم دفتر کار مجازی چیست و مذاکرات منشی‌ها با مشتریان به چه صورت است و ممکن بود خیلی چیز‌ها فراموش شود این واقعا یک مشکل تقریبا بزرگ به شمار می‌رفت.

دو سال است مشتری «دفترشما» هستیم

مهرآوران دو سالی می‌شود که مشتری دفترشما است و از منشی مجازی دفتر شما استفاده می‌کند.

از زمانی که از خدمات دفتر شما استفاده می‌کنیم، هزینه‌های ما بسیار کاهش یافته است و به سادگی می‌توانیم به گزارش تماس‌ها دسترسی پیداکنیم.

گزارش تماس ها در پرتال دفتر شما

گزارش تماس ها در پرتال دفتر شما

استفاده از خدمات دفتر شما چه مزیت‌هایی برای شما دارد؟

مهم‌تر از همه چیز برای ما اطلاعات مشتریان است، که بتوانیم به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم. خدمات دفترشما سبب شد که بتوانیم بسیار راحت به تمامی اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشیم ، سابقه تماس‌ها را کنترل کنیم و وقتی بخش‌های مختلف را به جاهای دیگر می‌فرستیم این گزارش‌ها خیلی کمک می‌کندکه بدانیم چه خبر بوده است زمانی که دفتر نیستیم اس ام اس و ایمیل گزارش تماس‌ها ارسال می‌شود و متوجه می‌شویم چه کسی تماس گرفته و چه کاری داشته است. ما مشتری‌ها را می‌شناسیم و می‌توانیم همان لحظه تماس بگیریم و مشکل را برطرف کنیم.

آیا انتقاد و یا پیشنهادی برای بهبود عملکرد دفترشما دارید؟

اگر چند ماه پیش بود ‌می‌گفتم چقدر حیف است که پرتال ندارید، حالا که پرتال راه اندازی شده خیلی خوب است، ولی پنل  هنوز کامل نیست و می‌تواند خیلی از گزارش‌ها به آن ‌اضافه شود. پیشنهاد من این است که در آینده بتوانید روی خدمات‌CRM تمرکز کنید. همانطور که خدمات دفترشما فقط منشی گری نیست می‌توانید لیست مشتری‌های شرکت‌هایی که با شما همکاری می کنند را ثبت کنید و شرکت‌ها بتوانند برای مشتری‌ها پیام مناسبتی بفرستند این هم برای دفترشما مناسب‌تر است و هم برای شرکت‌هایی که از خدمات شما استفاده می‌کنند.

ممنون از شما به خاطر اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید.