گزارش دقیقه‌های مصرفی به پورتال دفتر شما اضافه شد

حتماً خبر دارید که پورتال دفترمجازی دفتر شما چند ماهی است راه اندازی شده است، که با بازخوردهای کاربران هر روز بهتر و کاربردی‌تر می‌شود. جدیدترین امکان پورتال دفترشما بنا به گفته برنامه‌نویس ارشد دفترشما، امکان مشاهده گزارش دقیقه‌های مصرفی و اعتبار ریالی است.

به گزارش روابط عمومی دفترشما، از این پس مشترکین می‌توانند گزارش دقایق مصرفی و اعتبار ریالی خود را در پورتال به صورت آنلاین مشاهده کنند و، در صورت لزوم، نسبت به شارژ حساب خود اقدام کنند.

اعتبار حساب

پرتال دفترشما

 

۱.  این امکان جدید، در صفحه داشبورد حساب کاربری مشترکین، در ستون جدیدی تحت عنوان اعتبار قابل مشاهده است. شما می‌توانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید.

اعتبار منفی: اگر اعتبارتان منفی است، معنایش این است که بیش از سقف بسته خود مصرف کرده‌اید. اگر مشترکِ بسته استاندارد تلفن گویا هستید، چنانچه تا ۶۰۰ دقیقه از بسته خود استفاده کنید، هیچ هزینه اضافی متحمل نمی‌شوید. اما اگر مصرف شما ۶۰۱ دقیقه شود، به اندازه هزینه ۱ دقیقه اضافی، اعتبار شما منفی می‌شود. برای آگاهی از هزینه دقیقه مازاد بسته‌های تلفن گویا اینجا و هزینه دقیقه مازاد بسته‌های منشی مجازی اینجا را مطالعه کنید.

۲. در ستون اعتبار، با کلیک بر روی مشاهده جزئیات، می‌توانید از جزئیات مصرف اعتبار خود مطلع شوید.

اعتبار حساب

پرتال دفترشما

 

۳.  دوباره در ستون اعتبار، با کلیک بر روی لینک افزایش اعتبار، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که می‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید و مستقیم به درگاه بانک هدایت شوید.

اعتبار حساب

پرتال دفترشما

 

۴. دوره جاری، با توجه به زمان خرید سرویس و بسته‌ای که خریداری کرده‌اید، در ستون مربوط به هر سرویس برایتان مشخص می‌شود. در تصویر نمونه، مشترک تنها سرویس تلفن گویا خریداری کرده است.

۵. این مثال، مشترک می‌تواند با کلیک بر روی فعالسازی بسته رایگان، سرویس منشی مجازی را رایگان و به مدت ۱۵ روز آزمایش کند. مشترک در هر زمان از این دوره ۱۵ روزه می‌تواند بسته دلخواه منشی مجازی خود را خریداری کند.

 

شاهین شوشتری در گفتگو با روابط عمومی دفتر شما با اعلام این خبر گفت: پیش از این گزارش دقیقه‌های مصرفی در دسترس کاربران دفترشما قرار نداشت و مشترکین اطلاعی از میزان مصرف روزانه و ماهانه خود نداشتند. گزارش ها نیز بصورت موردی حسب درخواست خودشان ارسال می گردید. اما اکنون این امکان از طریق پورتال برای تمام مشترکین دفترشما فراهم شده است.

 

توصیه به مشترکین دفتر شما

مدیر ارشد برنامه نویسی دفتر شما به مشترکین دفتر شما توصیه کرد با توجه به برقراری امکان مشاهده گزارش دقیقه‌های مصرفی و اعتبار ریالی، آن دسته از مشترکینی که مصرف ماهیانه آن‌ها از مقدار دقایق بسته خریداری شده بیشتر است، برای آنکه به ازای هر دقیقه مازاد مبلغ کمتری را پرداخت کنند، بسته فعلی خود را به بسته های بالاتر ارتقاء دهند.

در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی می توانید در ساعات اداری با واحد پشتیبانی دفتر شما به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرید.