خیلی از کسب و کارهای کوچک و متوسط که در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی پیج فروش محصولات یا خدمات خود را دارند، ترجیح می‌دهند تنها از طریق کامنت و دایرکت با مشتریان در ارتباط باشند. چرا این کار اشتباه است و راه حل جایگزین چیست؟

بیشتر بخوانید: آشنایی با ابزارهای کاربردی مدیریت شبکه های اجتماعی

راه‌های ارتباطی ایجاد کنید

هر چند که راحت‌ترین راه برای یک کسب و کار اینستاگرامی، پاسخ دهی به سوالات در خود آن شبکه اجتماعی است ولی شما می‌توانید در قسمت بیو راه‌های ارتباطی بیشتری را ذکر کنید تا نشان دهید یک کسب و کار جدی و حرفه ای هستید. راه‌های ارتباطی مثل ایمیل، یک پیوند خارجی به به یک سایت یا وبلاگ و شماره تلفن را در قسمت بیو وارد کنید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد ساخت کسب و کار آنلاین

از تلفن ثابت استفاده کنید

برای قرار دادن اطلاعات شماره تلفن خود در شبکه‌های اجتماعی به جای قرار دادن شماره موبایل که غیرحرفه‌ای و غیررسمی است، از یک شماره ثابت استفاده کنید.

تلفن ثابت

به خصوص که هم امکان پاسخگویی به چت‌ها در واتساپ روی شماره ثابت وجود دارد و هم اینکه با کمک دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز به دفتر کار صاحب شماره ثابت شوید.

با ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت «دفتر شما» دیگر نه نیاز به مراجعه به مخابرات و سیم کشی دارید، و نه مجبورید برای استفاده از خط تلفن ثابت خود همیشه در یک مکان حضور داشته باشید. می توانید هم شماره تلفن ثابت با کد ۲ و 7 و 9 داشته باشید و هم تمامی تماسهای خود را روی تلفن همراهتان پاسخ دهید.

از دیگر مزایای خرید خط تلفن ثابت از «دفتر شما» می‌توان به قابلیت دریافت گزارشی از تماسها اشاره کرد. شما هر تماسی که دریافت کنید، بلافاصله گزارشی از آن تماس به صورت پیامک و ایمیل برایتان ارسال می شود. به علاوه، در سرویس منشی، مکالمات ضبط می شوند و در صورت نیاز می توانید به آنها رجوع کنید.

تلفن‌تان را در کاور شبکه‌های اجتماعی قرار دهید

در شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین که می‌توانید یک کاور مستطیلی داشته باشید، می‌توانید ایمیل و شماره تماس خود را در گوشه هدر قرار دهید تا اطلاعات شماره تلفن شما در جلوی چشم بازدیدکننده باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی

با منشی مجازی سرتان شلوغ نخواهد شد!

بعضی‌ها که سرشان حسابی شلوغ است و یا نمی‌خواهند تمرکزشان به هم بخورد، از قرار دادن اطلاعات شماره تلفن خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری می‌کنند تا بعدا سرفرصت جواب کامنت‌ها و دایرکت‌ها را بدهند. این کار غلط است.

 اطلاعات شماره تلفن

منشی دورکار و مجازی و حرفه ای دفتر شما

 

شما می‌توانید با کمک منشی مجازی پاسخگویی تماس‌ها را به اپراتور مجرب بسپارید تا طبق دستورالعمل خودتان مدیریت تماس‌ها را برعهده بگیرد.

با خرید سرویس منشی مجازی، یک منشی تمام وقت بدون نیاز به حضور در دفتر کار شما، منشی تون رو برای کسب و کار خودتون شخصی سازی کنید که به تمامی تماسهای کسب و کار شما پاسخ می‌دهد، فکسهایتان را دریافت و ارسال می‌کند و امور مشتریانتان را پیگیری می‌کند.

منشی دورکار دفترشما تماسهای خود را با استفاده از نرم افزار اپراتوری پیشرفته ای پاسخ می‌دهند که به طور اختصاصی برای دفترشما طراحی شده است. در سرویس منشی مجازی ۵ اپراتور جایگزین در صورت عدم حضور منشی اختصاصی پاسخگوی تماس ها خواهند بود.

ارتباط‌تان پینگ پونگی نخواهد بود!

مشکل ارتباط با مشتری از طریق دایرکت، سوال و جواب‌هایی است که به صورت پشت سر هم باید تایپ کنید و در واقع یک رابطه پینگ پونگی به وجود می‌آید که هم می‌تواند فرسایشی باشد و هم اعتماد ایجاد نمی‌کند و در نهایت هم خیلی از سوال‌ها به درستی و کامل پاسخ داده نخواهد شد. هدایت مشتریان به تماس تلفنی باعث می‌شود که در طول یک گفتگوی پیوسته بتوانید به سوالات و ابهامات مشتری پاسخ بدهید.

از امکانات تلفن گویا استفاده کنید

اگر مشترک دفترشما هستید، با قرار دادن شماره مجازی 021 خود در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از امکانات متنوع تلفن گویای اینترنتی برای مدیریت تماس‌ها استفاده کنید.

 اطلاعات شماره تلفن

از امکانات تلفن گویا استفاده کنید

مثلا اولویت تماس ایجاد کنید، منوی تودرتو داشته باشید، صندوق صوتی و لیست تماس داشته باشید و…این امکانات به افزایش کیفیت پاسخگویی منجر می‌شود و در نهایت مشتریان را بیشتر ترغیب خواهد کرد تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

مشترکین «دفترشما» بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات، نرم افزار و سخت افزاری می‌توانند این سرویس تلفن گویا را خریداری کنند و تماسهای کسب و کارشان را به دلخواه خودشان مدیریت کنند. برای استفاده از سرویس تلفن گویای «دفترشما» فقط به تلفن همراه نیاز دارید.

مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند و در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است.

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن ثابت اینترنتی تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای با قابلیت تنظیمات آنلاین در اختیار شماست. امکاناتی مثل پخش پیام خوشامدگویی برای ساعات مختلف روز، تعریف بدون محدودیت منو و داخلی و شماره‌هایی که میخواهید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

یکی از مزایای این سرویس، امکان ایجاد اولویت تماس بصورت نامحدود می باشد و در صورت عدم پاسخگویی شما، تماسها به اشخاص دیگری که خودتان تعریف کرده اید منتقل می شود.

پرسشهای خود را درباره دفتر کار مجازی،  و ثبت نام تلفن ثابت تهران سرویس تلفن گویا و منشی مجازی در قسمت «دیدگاه ها» با ما در میان بگذارید یا با کارشناسان فروش به شماره ۲۸۴۲۰-۰۲۱ تماس بگیرید.