در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

1

افزایش فروش دفاتر نمایندگی بیمه با خدمات دفتر کار مجازی

آنچه یک دفتر نمایندگی بیمه موفق را از یک دفتر نمایندگی معمولی متمایز می‌کند حفظ مشتریان قدیمی و افزایش وفاداری مشتریان قدیمی است. اگر مشتریان قدیمی از خدمات شما راضی باشند، بدون تردید به اطرافیان خود نیز پیشنهاد می‌دهند. یکی از راههای حفظ مشتریان قدیمی گرفتن تماسهایی معروف به هپی کال (happy call) با آنهاست.

دفتر نمایندگی بیمه

دفتر نمایندگی بیمه موفق

 

اشتباهی که بسیاری از نمایندگان بیمه انجام می‌دهند این است که تمام تمرکز خود را بر جذب مشتری جدید معطوف می‌کنند و از مشتریان قدیمی که سرمایه‌ای بسیار ارزشمندند غافل می‌شوند. این در حالی است که در بازاریابی و فروش، حفظ مشتریان قدیمی روشی بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتری جدید است.

یک راهکار دیگر برای افزایش فروش، تماس با مشتریان قدیمی در مناسبت‌های خاص است. این مناسبت‌ها می‌تواند سالروز تولد مشتریان باشد، یا عیدهای ملی و مذهبی. تماسهای مناسبتی فرصتی بسیار مناسب هستند تا علاوه بر حفظ ارتباط مؤثر با مشتریان قدیمی، محصولات دیگر را هم آفر بدهید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش برای توسعه کسب و کار

افزایش فروش و جذب مشتری برای نمایندگان بیمه با خدمات دفتر کار مجازی 

خدمات دفتر کار مجازی تهران «دفتر شما» راه حلی متناسب با هر نمایندگی بیمه، بزرگ یا کوچک، دارد. نمایندگان و بازاریابانی که زمان زیادی از شروع فعالیتشان نمی‌گذرد و تعداد مشتریانشان زیاد نیست، می‌توانند با خرید سرویس منشی مجازی، مدیریت تماسهای مشتریان خود را به منشی‌های باتجربه ما بسپارند.

نمایندگی‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری دارند نیز می‌توانند با خرید سرویسی مرکز تماس، پیگیری امور مشتریان خود را به اپراتورهای حرفه‌ای «دفتر شما» بسپارند.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن مجازی چیست و چگونه کار می کند؟

مزایای خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» برای بازاریابان بیمه

افزایش فروش بیمهحرفه‌ای

به هر تعداد که بخواهید می‌توانید شماره تلفن ثابت تهران با کد ۲ خریداری کنید. کلیه تماسهایتان را نیز منشی‌های حرفه‌ای ما پاسخ می‌دهند که به کسب و کار شما وجهه خاصی می‌بخشد.

 

کاهش هزینه‌ها

با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»، دیگر نیازی به اجاره دفتر کار، خرید تجهیزات اداری و استخدام منشی ندارید. بنابراین بخش زیادی از هزینه‌ اولیه و جاری شما حذف می‌شود.

 

افزایش رضایت

با سرویس های «دفتر شما» هیچ تماس بی‌پاسخی نخواهید داشت و امور مراجعانتان بسیار منظم و حرفه‌ای رسیدگی می‌شود. بنابراین سطح رضایت مراجعانتان از شما افزایش می‌یابد.

 

افزایش بهره‌وری

به جای صرف وقت، انرژی و تمرکزتان برای پاسخگویی به تماسهای مراجعان، با خرید سرویس‌های «دفتر شما» این وظایف را به منشی‌های ما بسپارید و خودتان بر انجام کار اصلی و توسعه کسب و کارتان تمرکز کنید.

 

خدمات «دفتر شما» برای دفاتر نمایندگی بیمه چیست؟

تلفن گویا:

وکلای مهاجرتی

خدمات «دفتر شما» برای وکلای مهاجرتی

 با خرید سرویس تلفن گویا، که شروع قیمت بسته‌های آن از ماهی ۵۹ هزار تومان است، دیگر نیاز به خریداری و نصب نرم افزار، سخت افزار و سیم کشی ندارید. «دفتر شما» یک خط ثابت تهران به همراه کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می کند.

سرویس تلفن گویا «دفتر شما» چه کارهایی برای بازاریابان انجام می‌دهد؟

• انتقال تماس
• تعریف داخلی‌های متعدد
• دریافت فکس اینترنتی
• صندوق صوتی
• ارسال گزارشی از تماسها
• مدیریت آنلاین

عملکرد سرویس تلفن گویا چگونه است؟

نخست به صفحه تلفن گویا مراجعه کنید و بسته‌ای را متناسب با نیازهای دفتر نمایندگی خود انتخاب کنید. به محض انتخاب یکی از بسته های تلفن گویا، به پرتال «دفتر شما» هدایت می شوید و تمامی مراحل انتخاب شماره تلفن ثابت دلخواه و خرید به صورت آنلاین انجام می گیرد.

تنظیمات پرتال

با کلیک بر روی تنظیمات تلفن گویا می توانید سرویس را شخصی‌سازی کنید. از جمله مواردی که می توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پرتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کرد.

تنظیمات پرتال ، تایم بندی

مثلاً شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۸ تا ۱۶ پیام این باشد:

سلام. شما با دفتر نمایندگی بیمه (نام شرکت بیمه‌گزار) تماس گرفته‌اید. لطفاً برای خرید بیمه عدد ۱ و برای تمدید بیمه عدد ۲ را شماره‌گیری کنید.

و از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح:

سلام. شما در ساعات غیراداری با دفتر نمایندگی بیمه (نام شرکت بیمه‌گزار) تماس گرفته اید. برای گذاشتن پیغام عدد ۱ را شماره گیری کنید.

شماره تلفنهایی که برای داخلیها تعریف می‌کنید می‌تواند هر شماره تلفنی باشد، چه ثابت و چه همراه. مثلاً اگر در ساعات مشخصی در مکان مشخصی هستید، می‌توانید شماره تلفن همان مکان را برای همان بازه زمانی برای داخلی مورد نظر تعریف کنید.

این یک قابلیت ویژه است که مشترکان «دفتر شما» می‌توانند برای ساعات و روزهای هفته برنامه‌ریزی جداگانه‌ای برای سرویس تلفن گویای خود تعریف کنند. بنابراین برای ساعات غیراداری و آخر هفته نیز می‌توانید شماره تلفن همراه خود را برای داخلی خود تعریف کنید تا تماس به طور خودکار به موبایلتان و یا به صندوق صوتی وصل شود.

نحوه اجرای پیام آغازین را می توانید از میان سه گزینه متن خوان کامپیوتری، فایل صوتی و ضبط توسط گوینده (توسط اپراتورهای دفتر شما در اتاق مخصوص ضبط صدا) انتخاب کنید.

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس تلفن گویا در پرتال، راهنمای تلفن گویا «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: راه اندازی سیستم سانترال مجازی در کمتر از ۵ دقیقه!

منشی مجازی:

شما با خرید سرویس منشی مجازی در بسته های متنوع، که از ماهی ۱۰۹ هزار تومان شروع می شود، امور تمدید بیمه‌نامه، پیگیری امور مشتریان، پیگیریهای مربوط به صدور الحاقیه‌ها و تماسهای مناسبتی و دادن آفر به مشتریان قدیمی را به منشی‌های حرفه‌ای ما می‌سپارید.

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

منشی‌های «دفتر شما» چه کارهایی برای بازاریابان بیمه انجام می‌دهند؟

• پاسخگویی به تماسها
• پیگیری امور مشتریان (تمدید بیمه‌نامه، هپی کال، دادن آفر برای خرید محصولات …)
• گرفتن تماس خروجی و وصل کردن به شما
• دریافت و ارسال فکس به صورت اینترنتی
• ارائه گزارشی از تماسها به شما

وکلای مهاجرتی

منشی های دفترشما

عملکرد سرویس منشی مجازی چگونه است؟

با مراجعه به صفحه سرویس منشی مجازی، بسته‌ای را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. پس از انتخاب شماره و خرید سرویس نوبت به شخصی سازی می رسد. نخست، پیامد خوشامدگویی دلخواه خود را در پرتال تعریف می کنید. مثلاً:

سلام، شما با دفتر نمایندگی بیمه (نام شرکت بیمه) تماس گرفته اید. چه طور می تونم کمکتون کنم؟»

بنابراین، منشی تمامی تماسهای شما را با همین الگو پاسخ خواهد داد.

پیام خوش آمد گویی پرتال دفترشما

سپس نوبت به تعیین اطلاعاتی می رسد که می خواهید منشی تان از تماس گیرنده دریافت کند، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، همراه، فکس، شغل و هر اطلاعاتی که تمایل دارید از مشتریان در اختیار داشته باشید. بنابراین منشی شما تمامی این اطلاعات را از تمامی تماس گیرندگان دریافت می کند.

گرفتن اطلاعات در پرتال دفترشما

در مرحله بعد شما می توانید پرسشهای متداول به همراه پاسخهایشان را با دسته بندی های منظم مشخص کنید تا منشی تان بر اساس این اطلاعات پاسخ تماس گیرندگان را بدهد.

اگر بخواهید با شماره ای تماس بگیرید، منشی این کار را برایتان انجام می دهد و تماس را به شما وصل می کند. بنابراین منشی تمامی تماسهای شما را طبق دستورالعملتان پاسخ می دهد، تماسها را به افراد و شماره های تعریف شده توسط خود شما وصل می کند، فکس ها را هم ارسال و هم دریافت و برایتان ایمیل می کند، با مشتریانتان تماس می گیرد و پیگیریهای لازم را انجام می دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام وقت و حرفه ای دارید و دیگر هیچ نگرانی ای بابت مدیریت تماسهایتان نخواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس منشی مجازی در پرتال، راهنمای منشی مجازی «دفتر شما» را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت «دفتر شما» مراجعه کنید.

 بازاریابان بیمه می‌توانند با خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما»، امور پیگیری و تمدید بیمه‌نامه مشتریان قدیمی خود را به اپراتورهای حرفه‌ای «دفتر شما» بسپارند و تمام وقت و تمرکز خود را بر جذب مشتریان جدید معطوف کنند. شماره تلفن ثابت اختصاصی تهران با کد ۲، شماره فکس اختصاصی، سیستم سانترال، امکان دریافت و ارسال فکس اینترنتی، از جمله خدمات «دفتر شما» برای نمایندگان بیمه است و نمایندگی شما را در میان رقیبانتان متمایز می‌سازد.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با بخش فروش با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.