یکی از کارهایی که این روز‌ها برای هر فردی به یک کار روزمره تبدیل شده است انجام خرید از فروشگاه ‌های مختلف اینترنتی است. در چند سال اخیر خریدهای اینترنتی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است، از خرید محصولات خوراکی و غذایی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم مربوط به خانه و آشپزخانه و……. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید اینترنتی یک بررسی و جستجوی کوچکی انجام دهید تا معتبرترین و موفق ترین فروشگاه‌ ها را برای خرید های خود انتخاب کنید.

فروشگاه ‌هایی مانند دیجی کالا، خانومی، زنبیل، ترب، ایسام، دیجی بانه و……. توانسته اند اعتبار خوبی را در بین مشتریان و کاربران خود در سرارسر ایران به دست بیاورند. هر کدام از وب سایت ‌های فروشگاهی که از آن ‌ها نام بردیم در زمینه ‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. عامل اصلی این موفقیت چیزی نبوده است جز بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی موفقی که قبل از شروع کار داشته اند.

یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟

هر فروشگاه اینترنتی یک سری ویژگی ‌های خوب و بد دارد، اما اینکه یک فروشگاه اینترنتی موفق باید چه مواردی را رعایت کند و در نظر بگیرد موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت. مهترین موضوعی که یک فروشگاه اینترنتی قبل از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشد بوم کسب و کار است اگر تمامی بخشهای مختلف موجود در بوم مدل کسب و کار را رعایت کند می تواند در نهایت به هدف و درآمدی که در نظر دارد برسد. موضوع بعدی که در ارتباط با فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه داشت می توان به : جستجو و دسته بندی محصولات، تضمین کیفیت بالا، ارائه ی قیمت مناسب، گارانتی بازگشت مبلغ و مرجوعی محصول، ارائه تخفیف‌ های مناسبتی و پیشنهادهای شگفت انگیز، اعتماد سازی، ارسال سریع و به موقع و……. اشاره کرد.

در یکی دو سال گذشته بیش از هر زمان دیگری مشتریان از راه اندازی و خرید از فروشگاه اینترنتی و اینستاگرامی استقبال کرده‌اند خوشبختانه با خدمات دفتر کار مجازی، راه‌ اندازی فروشگاههای اینترنتی بسیار ساده ‌تر، سریع‌ تر و کم‌هزینه ‌تر شده است. و تولیدکنندگان و فروشندگان می ‌توانند با صرف زمان، هزینه و انرژی کمی روی درآمد فروشگاه اینترنتی خود به عنوان منبع درآمد اصلی شان حساب کنند.

معرفی بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به صورت هیبریدی یا همان ترکیبی طراحی شده است. ترکیبی یا هیبریدی به این معنی است که فروش کالا در این مدل کسب و کار به دو روش انجام می گیرد، یعنی فروش محصولات هم به شکل خرده فروشی و هم به شکل انبوه و عمده به بازار است. خرده فروشی همانند کاری است که یک مغازه دار انجام می دهد.

این موضوع باعث شده است تا مشتری بتواند از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، محصول مورد نیاز خود را به تعدادی که نیاز دارد انتخاب و خریداری کند. باتوجه به هدف گذاری که دیجی کالا در بوم کسب و کار خود داشته است توانسته است بخش‌های مختلفی را همانند دیجی کالا نکست، دیجی کلاب، فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو، دیجی استایل و دیجی پی را به بخش‌های مختلف فروشگاه اضافه کند.

بوم کسب و کار فروشگاهی

معرفی بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه خانومی به عنوان اولین و کامل ترین مجموعه فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی، عطر، مواد شوینده مراقبتی و اکسسوری فعالیت دارد. طراحی بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی خانومی به این صورت است که تمام محصولات خود را بدون حضور واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده‌های اصلی و وارد کننده‌های رسمی برند موردنظر خریداری می کند و به دست مشتریان می رساند، به همین دلیل اصل بودن محصول، مبلغ و تاریخ انقضای محصول در نهایت اطمینان توسط فروشگاه خانومی ضمانت می شود. علاوه بر برندهای ایرانی شما می توانید از برندهای خارجی و بین المللی هم محصول خود را سفارش دهید و خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

معرفی بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی ترب

هدفی که ترب برای بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی خود گذاشته است معرفی فروشگاه‌ های تازه تاسیس و معتبر اینترنتی و ارائه‌ ی قیمت های دقیق به مشتریان و کاربران است. شما می توانید از روش ‌های مختلفی و از طریق وب ‌سایت اینترنتی، مرورگرهای متنوع و اپلیکیشن تلفن همراه به ترب دسترسی داشته باشید. در حال حاضر اطلاعات و آمار لحظه ‌ای قیمت بیش از ۵۰۰ هزار محصول از مدل‌ها و برندهای مختلف را می توانید در بین هفتاد فروشگاه آنلاین مختلف مشاهده نمایید. هدف ترب از تاسیس جامع بودن، کامل بودن، ارائه‌ی قیمت دقیق برای انتخاب و خرید بهتر به مشتریان است.

چه آب باریکه ای باشد و چه کل درامد ماهانه شما، کسب درامد از وبسایتها تا به حال این اندازه رایج و پولساز نبوده. این روزها همه به دنبال ایجاد سایت های پولساز هستند. که در مقاله ” سایت های پولساز “به روش های ساخت این سایت پرداختیم که بهتون پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.

کسب و کار فروشگاه اینترنتیمعرفی بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی ایسام

بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی که ایسام برای وب سایت خود در نظر گرفته است این است که کاربران بتوانند علاوه بر خدمات خرید و فروش آنلاین فروشگاه اختصاصی خود را ایجاد کنند و به شکل اینترنتی محصولات خود را از طریق روش‌های مختلفی از جمله مزایده به فروش برسانند. در حال حاضر ایسام تنها مرکزی است که علاوه بر خرید و فروش کالاهای مختلف، مجوز برگزاری مزایده‌های آنلاین را دارد. باتوجه به بازخوردی که ایسام از طرف کاربران خود داشته است توانسته است در این زمینه با موفقیت عمل کند.

در پایان باید بگوییم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید به چند موضوع مهم دقت داشته باشد تا بتواند علاوه بر جذب مشتری و فروش محصولاتی که دارد دوام و طول عمر مستمری داشته باشد تا بتواند مشتریان ثابتی را به دست بیاورد.

  • کاربران با مشاهده سایت باید از دیدن ظاهر آن لذت ببرند.
  • بتوانند با اطمینان خاطر محصول موردنظر را خریداری کنند.
  • بتواند به بهترین نحو ممکن به مشتریان مشاوره دهد و آن ها را راهنمایی کند.
  • در نهایت دقت و سرعت عمل کالا را به سلامت به دست مشتری برساند.
  • پس از خرید خدمات پس از فروش و ارتباط خود را با مشتری حفظ کند.

بوم کسب و کار فروشگاه اینترنتی

عامل اصلی که باعث جلب رضایت مشتریان می شود می تواند نقش کلیدی و اصلی را برای موفقیت فروشگاه‌ های اینترنتی به دست بیاورد. در نهایت بهتر است که وب سایت اینترنتی فروشگاهی ساده باشد، محتوای تصویری و متنی با کیفیتی داشته باشد، امنیت داشته باشد، از نظرات و پیشنهادات مشتریان و کاربران خود استفاده کند، با تلفنهای همراه هوشمند سازگاری داشته باشد، به راحتی بتوان در آن جستجو کرد تا محصول به راحتی پیدا شود و……. رعایت بخش ‌های مختلف مدل کسب و کار باعث پیشرفت و موفقیت شما خواهد شد.