تماس خروجی با اینترنت چیست؟

خط اینترنتی یک شماره معمولی با پیش شما ۹ است که مانند تلفن مجازی، نیاز به سیم کشی مخابرات ندارد و به وسیله‌ی نرم افزاری که نصب می‌شود، مستقیما بر روی موبایل یا دسکتاپ کامپیوتر دایورت خواهد شد. با استفاده از تلفن اینترنتی و تماس خروجی با اینترنت می‌توان تماس دو طرفه برقرار کرد اما وابستگی اصلی این خط، یک اینترنت پر سرعت است و کیفیت ارتباط به سرعت اینترنت وابسته است. در صورتی که اینترنت قطع باشد، امکان برقراری تماس خروجی وجود ندارد و تماس‌های ورودی با کسر هزینه دایورت به موبایل انتقال داده می‌شود.

تلفن اینترنتی عموما بین ۳ تا ۵ تماس همزمان را پشتیبانی می کند و برای برداشتن این محدودیت باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد. ضمن اینکه به جز هزینه راه اندازی اولیه باید به ازای هر کاربر یا (داخلی) که مایلید پاسخگوی تماس باشد، هزینه ماهانه جداگانه ای نیز پرداخت کنید.

تلفن مجازی چیست؟

تلفن مجازی یک شماره تلفن ثابت با پیش شماره های معمول ۲ تا ۸ است که محدود به مکان خاصی نیست و بدون نیاز به سیم کشی مخابرات، بدون نیاز به سخت افزار یا حتی نصب نرم افزار در هر گوشه کشور قابل استفاده است. تماس های ورودی بدون هزینه و به صورت رایگان به موبایل، شماره تلفن ثابت تهران یا تلفن ثابت شهرستان دایورت خواهد شد. سرعت راه اندازی این خطوط بسیار بالا است. برای مثال با استفاده از پورتال آنلاین دفتر شما می‌توان در ۵ دقیقه تلفن مجازی تهران را روی یکی از سرویس های تلفن گویا یا منشی فعال کرد.

مقایسه امکانات و قابلیت های تماس خروجی با اینترنت (تلفن اینترنتی) و تلفن مجازی

مقایسه امکانات و قابلیت های تماس خروجی با اینترنت (تلفن اینترنتی) و تلفن مجازی

خرید پیش شماره ۹ تهران بدون نیاز به اینترنت یک قدم جلوتر از تماس خروجی با اینترنت

نسل جدید از خطوط تلفن ثابت تهران که با عنوان تلفن اینترنتی شناخته می شوند، از سال ۹۴ در کشور فعال شده اند. این خطوط پیش شماره ۹ دارند و برای برقراری تماس نیاز به اتصال به اینترنت دارید، اما خبر خوب اینکه امکان خرید پیش شماره ۹ تهران برای تلفن مجازی(بی‌نیاز به اینترنت) هم فراهم شده است.

خرید پیش شماره ۹ تهران بدون نیاز به اینترنت یک قدم جلوتر از تماس خروجی با اینترنت

بشنوید: چگونه تماس خروجی مستقیم برقرار کنیم؟

اکنون خرید پیش شماره ۹ تهران برای مشترکین سرویس تلفن گویا دفتر شما فراهم شده است

با خرید پیش شماره ۹ تهران از امکان انتقال رسمی مالکیت به خریدار هم بهره مند می‌شوید و بسادگی خودتان می توانید از هر جای ایران(بدون نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار یا خرید دستگاه)، صرفا با داشتن سرویس تلفن گویای دفترشما، به هر شماره دلخواه تماس بگیرید.

مشترکین دفترشما می‌توانند وارد پنل خود شوند و یک شماره ۹ تهران را برای خود خریداری کنند.

مزیت‌های پیش شماره ۹ تهران

  • کیفیت بالای تماس در مقایسه با خطوط اینترنتی
  • انتقال قطعی مالکیت خط
  • اتصال به سرویس تلفن گویا
  • قابلیت تماس ورودی و خروجی همزمان نامحدود
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار یا سخت افزار و اینترنت
  • نمایش شماره روی تلفن مخاطب Caller Id

نحوه انجام تماس خروجی به چه شکل است؟

برای استفاده از سرویس تماس خروجی شما نیاز نیست از مشترکین «دفترشما» باشید. تنها کافی است:

  •  یکی از بسته‌های تماس خروجی را با توجه به تعداد تماسهای خود انتخاب و خریداری کنید.
  •  پس از خریداری بسته، واحد فروش با شما تماس می‌گیرد تا اطلاعات مورد نیاز برای ساخت بسته تان را از شما بگیرد.
  •  فعالسازی بسته ۲۴ ساعت زمان می‌برد.
  •  شما برای درخواست تماس باید ایمیلی به اپراتوری «دفترشما» به نشانی opt@daftareshoma.com بفرستید. از زمان ارسال ایمیل، در ساعات غیر اوج کاری ۲۰ دقیقه، و در ساعات اوج کاری (۱۴-۱۱) حداکثر یک ساعت طول می‌کشد تا تماس برای شما انجام گیرد.

در سرویس تماس خروجی، امکان دایورت به کارشناس نیز وجود دارد؟

بله، در سرویس تماس خروجی، هر زمان از مکالمه، اپراتور می‌تواند بر حسب نیاز تماس را به کارشناس مربوط دایورت کند. شما حتی می‌توانید از سرویس تماس خروجی صرفاً برای این منظور استفاده کنید که اپراتور با فرد موردنظر تماس بگیرد و به شما وصل کند، درست مانند یک منشی شخصی در دفتر کار شما.

چه طور مطمئن شوم منشی تماس خروجی را چگونه انجام داده است؟

با انجام شدن سفارش تماس خروجی، یک ایمیل و پیامک حاوی گزارش کامل از تماسِ انجام گرفته و نتیجه آن در قالب گزارش تماس برای شما ارسال می‌شود.  بدین ترتیب، شما می‌توانید از کیفیت تماس خروجی انجام گرفته اطمینان حاصل کنید.

با ما تماس بگیرید

در صورتی که می‌خواهد خرید پیش شماره ۹ تهران را انجام دهید با واحد فروش دفتر شما به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ داده و شما را راهنمایی کنند.

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد استفاده از خط پیش شماره ۹ تهران دفتر شما با ما به اشتراک بگذارید.