دایورت تماس برای مشترکان دفترشما رایگان شد!

دایورت تماس رایگان خبر جدید ما به مشتریان دفتر شما است. دفتر شما به عنوان مجموعه ای پیشرو در ارائه خدمات دفتر کار مجازی و مرکز تماس آنلاین، در تلاش است که هر روز با ارتقاء خدمات خود زمینه رضایت هر چه بیشتر مشتریان را فراهم آورد.

از این به بعد مشترکین سرویس تلفن گویا دفترشما، بابت دایورت تماس به تلفن موبایل و ثابت خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد و میزان مکالمه آن ها از طریق این سرویس از دقایق بسته تلفن گویا کسر خواهد شد.

با حذف هزینه انتقال تماس(دایورت)، در هزینه های مشترکین دفتر شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

پس از رونمایی از پرتال دفتر شما در اوایل تابستان، با توجه به بازخوردهای مشتریان و بازتاب نقاط ضعف و قوت سعی شد که در بازه های کوتاه زمانی خبرهای خوبی برای مشتریان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: خبر خوب برای متقاضیان خطوط رند: امکان رزرو شماره تلفن برقرار شد!

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توان با «دفتر شما» همکاری در فروش داشت؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

امکانات جانبی پرتال دفتر شما

دفتر شما پس از راه اندازی پرتال، تلاش دارد که ویژگی های متنوعی به پنل مشتریان بیفزاید. از دیگر امکانات پنل دفتر شما می توان به امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی،  تعیین آوای انتظار و گزارش تماس که بنا به انتخاب شما قابلیت ارسال به صورت ایمیل یا پیامک را دارد و صندوق صوتی اشاره کرد. برخی از امکانات مثل امکان ضبط مکالمات، مسدود کردن شماره تماس گیرنده به زودی به پنل دفتر شما اضافه خواهند شد.

امکان دایورت مستقیم هم برقرار شد!

بسیاری از مشتریان تمایل دارند که پس از آنکه مشتری شماره ثابت تهران آن ها را گرفتند بدون پخش هیچگونه پیغام خوشامدگویی تماس مستقیما به شماره همراه آن‌ها انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: قابلیت عدم ورودی (no input) به پرتال دفتر شما اضافه شد

با کمک این قابلیت، مشترک سیستم دفتر شما می‌تواند برای شرایطی که تماس‌گیرنده هیچ کلید یا داخلی را وارد نکند، رفتار خاصی را مشخص کند.

برای مثال در صورت عدم ورود هیچ داخلی و کلیدی، می‌تواند تماس را به منو یا یک شماره تلفن انتقال دهد و یا اینکه به صورت مستقیم تماس به شماره تعریف شده انتقال یابد.

دفتر شما به نظرات و بازخوردهای شما نیازمند است. شما چه انتقادو پیشنهادی دارید؟ انتظار شما از سرویس تلفن گویا و منشی مجازی چیست؟ با درج کامنت نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.