برخی از افراد می گویند که فریلنسینگ سبک شغلی آینده است. در نتیجه، بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه می توانند فریلنسر باشند و کسب درآمد از فریلنسینگ داشته باشند.

در جامعه امروز، فریلنسینگ به عنوان یک حرفه تمام وقت به طور فزاینده ای محبوب می شود. توانایی پریدن از یک پروژه به پروژه دیگر و کار کردن در هر زمان از هر مکان، همه در حالی که رئیس خود هستید، هر ساله افراد بیشتری را جذب می کند.

فریلنسر بودن مزایای زیادی دارد. شما می توانید از هرجایی که دوست دارید کار کنید و درآمد دلاری داشته باشید، قوانین خود را تنظیم کنید، نیازی نیست که خودتان را با سیاست های بی اهمیت دفتر درگیر کنید، استرس کمتری وجود دارد و شما می توانید با دوستان و خانواده خود وقت بیشتری بگذارید و کسب درآمد از فریلنسینگ داشته باشید.

تعریف فریلنسری به زبان ساده

  • من یک فریلنسر را به عنوان مشاغل یک نفره توصیف می کنم.
  • شخصی که در درجه اول روی یک پروژه کوچک یا بخشی از یک پروژه بزرگتر کار می کند.
  • اغلب آژانس ها دوست دارند برای انجام وظیفه برای مشتریان خود، فریلنسرهایی استخدام کنند.
  • آژانس ها فریلنسرها را به عنوان پیمانکار آزاد استخدام می کنند.
  • شخصی که به صورت آزاد کار می کند، فریلنسر نامیده می شود و ساعات کاری خود را می تواند تعیین کند.

چرا فریلنسر شویم؟

اگر از کارمندی و ساعت کاری کارمندی و حقوق و مزایای کم آن خسته شدید و به دنبال ساعت کاری انعطاف پذیر، درآمد دلاری هستید فریلنسری برای شما مناسب است.

درآمد دلاری با فریلنسری

چرا فریلنسر شویم؟

پتانسیل درآمد یک فریلنسر بی حد و حصر است. شما این امتیاز را پیدا می کنید که وقت بیشتری را با خانواده خود سپری کنید، مخصوصاً اگر فرد متاهل و بچه داری باشید بسیار برای شما مناسب است.

آیا فریلنسینگ برای شما مناسب است؟

بگذارید در اینجا صادقانه بگویم، فریلنسری برای همه مناسب نیست. شما باید نظم داشته باشید و خود را متعهد به انجام کارها در وقت خود بکنید و بتوانید حواس پرتی در کار را مدیریت کنید.

درآمد دلاری با فریلنسری

آیا فریلنسینگ برای شما مناسب است؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هر چیزی می توانند به راحتی حواس شما را پرت کنند، من اکیداً به شما توصیه می کنم که به دنبال کار آزاد و فریلنسری نباشید. در صورت انتخاب فریلنسرینگ چون یک فریلنسر تازه کار حساب می شوید با کار نیمه وقت شروع کنید. تبدیل شدن به یک فریلنسر تمام وقت می تواند بسیار خطرناک باشد، به خصوص اگر خانواده ای برای مراقبت از آن داشته باشید.

چگونه کسب درآمد کنیم؟ ما در این مقاله راه هایی برای کسب درآمد فریلنسر در ایران به شما پیشنهاد می دهیم.

مشخصات لینکدین خود را بروز کنید

لینکدین یک بستر شبکه شغلی بسیار قدرتمند است که به بسیاری از کارمندان کمک می کند تا از طریق لینکدین با کارفرمایان آینده ارتباط برقرار کنند. همچنین این یک روش عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود است.

نمایه لینکدین را به گونه ای ایجاد کنید که با مخاطبان هدف خود، پرسونای مخاطب خود صحبت کنید یا آنچه که من مهمترین بازدید کننده خود می نامم.

شما باید به خاطر داشته باشید که داشتن یک پروفایل فریلنسر حرفه ای در لینکدین فقط به این معنی نیست که شما در گذشته چه کارهایی انجام داده اید و پروژه هایی را که در گذشته به اتمام رسانده اید، مهم است که فراتر از واقعیت ها صحبت کنید و در مورد دلیل خود صحبت کنید انجام دهید و آنچه انجام می دهید و نتیجه ای که از مشتریان خود می گیرید.

بعد از انجام چند پروژه موفق و داشتن چند توصیه نامه در لینکدین یک امتیاز مثبت محسوب می شود، زیرا این امر به کارفرمایان آینده شما کمک می کند تا براساس موفقیت های شما، شما را بهتر بشناسند.

درامد دلاری با فریلنسری از طریق شبکه های اجتماعی

 

یک فریلنسر کاملاً تثبیت شده در بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغ محصول خود حضور دارد. این می تواند بازاریابی خدمات آنها در فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام یا توییتر باشد. نه تنها این، داشتن تعداد مناسب فالوور در شبکه های اجتماعی شما را به یک اینفلوئنسر تبدیل می کند. بعد از مدتی که معروف شدید اگر زرنگ باشید می توانید با سطح زبان انگیلیسی متوسط نیز با پیج های خارجی مرتبط با حوزه خود ارتباط برقرار کنید و تبلیغات انجام دهید و درآمد دلاری در ایران داشته باشید.
بیشتر بخوانید: اینستاگرام یا توییتر کدام به درد کسب و کار ما می‌خورد؟

درآمد دلاری با فریلنسری

کسب درآمد دلاری با فریلنسری از طریق شبکه های اجتماعی

بیشتر بخوانید: پول درآوردن با کسب و کار اینستاگرام

کسب درآمد دلاری با فریلنسری در یوتیوب

اگر می خواهید به عنوان فریلنسر خود را در یوتیوب بازاریابی کنید و برندسازی شخصی خود را توسعه دهید. می توانید فیلم های کوتاه چگونه فلان کار را انجام دهیم را ارائه دهید. مواردی مانند چگونگی بهینه سازی سئو وب سایت جهت افزایش بازدید از سایت، نحوه رفع اشکالات، نحوه بهتر شدن و مشاوره شبکه های اجتماعی، چگونگی مدیریت شبکه های اجتماعی و غیره که در صورت دیدن تبلیغات پست های شما درصدی از سود تبلیغات به شما تعلق می گیرد.

درآمد دلاری با فریلنسری

کسب درآمد دلاری با فریلنسری در یوتیوب

کسب درآمد دلاری با فریلنسری از سایت های فریلنسینگ

Upwork:

Upwork یکی از بهترین وب سایت ها برای جستجوی کارهای مستقل از انواع مختلف است. برنامه نویسان، طراحان، نویسندگان، متخصصان فناوری اطلاعات، مترجمان، وکلا، مشاوران مالی همه استقبال می کنند و کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. می توانید نسبتاً سریع یک نمایه تنظیم کنید و نرخ ساعتی را شارژ کنید (ساعتی کف قیمت ۵ دلار است) یا برای هر پروژه جداگانه قیمت مشخصی در نظر بگیرید و بسته به میزان مهارت شما رتبه بندی می شوید.

 Freelancer: کسب درآمد دلاری با فریلنسری

 

سایت معروفی برای کسب درآمد دلاری فریلسنرها است. این سایت از سال ۲۰۰۴ وجود دارد و طرفداران زیادی دارد.

درآمد دلاری با فریلنسری

Freelancer: کسب درآمد دلاری با فریلنسری

این مکانی است که خدمات در بسیاری از زمینه ها از جمله: طراحی وب، طراحی لوگو، مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و طراحی گرافیک و ساخت اپلیکیشن موبایل و موارد دیگری به فریلنسرها سپرده می شود.

Guru

 

یک شبکه نسبتاً بزرگ است که شرکت ها و فریلنسرها را به هم متصل می کند. همانطور که در وب سایت اعلام شد، آنها علاقه مند به کار فریلنسرها در پروژه های فنی، خلاقانه یا تجاری هستند.

درآمد دلاری با فریلنسری

Guru

بنابراین فرصت های زیادی برای انواع مستقل از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی گرفته تا مترجمان، مهندسان و وکلا وجود دارد.

iFreelance و کسب درآمد از فریلنسینگ

 

iFreelance  یک شبکه مستقل بسیار گسترده با دسته هایی است که شامل عکاسی، فیلم برداری، بازاریابی، هنرهای سنتی، نوشتن، ترجمه، معماری، مهندسی، طراحی گرافیک، حسابداری و پشتیبانی اداری است.

درآمد دلاری با فریلنسری

iFreelance

راه اندازی یک حساب کاربری و شروع به جستجوی پروژه ای که می توانید در آن سهیم باشید آسان است.

Fiverr

 

خدمات خود را با قیمت ۵ دلار به فروش برسانید. شما می توانید اساساً هر چیزی را که فکر کنید ارائه دهید.

درآمد دلاری در فریلنسری

Fiverr

نوشتن و اجرای شعر، ایجاد پروژه های DIY یا فیلم های تبلیغاتی و غیره. برخی از دسته های اصلی عبارتند از نوشتن و ترجمه، بازاریابی آنلاین، فیلم و انیمیشن، موسیقی، برنامه سازی و طراحی گرافیک.

۹۹designs

 

این وب سایتی است که بیش از ۲۸۱،۵۷۹ طراح از ۱۹۲ کشور مختلف می توانند به مشتریان بالقوه متصل شوند و کارهای خود را به نمایش بگذارند. مشتری اطلاعات مربوط به تجارت خود و ایده تقریبی از نوع آرم مورد نظر خود را ارائه می دهد.

درآمد دلاری در فریلنسری

۹۹designs

سپس طراحان کارهای خود را ارسال می کنند و مشتری می تواند یکی از کارهای مورد علاقه خود را انتخاب کند. شما به دنبال مسابقات طراحی هستید، مسابقاتی را که دوست دارید وارد کنید و تمام تلاش خود را برای برنده شدن انجام می دهید. با برنده شدن در مسابقات بیشتر وضعیت شما بهبود می یابد و فرصت های بیشتری خواهید یافت.

برای ساختن اکانت وریفای شده برای سایت های فوق می توانی به سایت اکانت فریلسنر مراجعه کنید و با صرف هزینه ای درخواست بدهید تا بتوانید در سایت های خارجی فریلنسری کنید.

شما چه روش های دیگری برای کسب درآمد فریلنسری در ایران می شناسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: theaffiliatehub