از کار ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر خود خسته شده‌اید و آرزوی ساخت کسب و کار آنلاین دارید تا در حالیکه لباس راحتی به تن دارید کسب درامد کنید؟ نمی توانیم شما را به خاطر این نوع تفکرتان سرزنش کنیم.

بالاخره، چه کسی دوست ندارد در حالی که لباس خواب پوشیده پول در بیاورد؟

قبل از اینکه آستینها را بالا بزنید و ساخت کسب و کار آنلاین را شروع کنید، باید بفهمید چه کاری بیشتر از همه مناسب شماست.

ساخت کسب و کار آنلاین

ساخت کسب و کار آنلاین

ساخت کسب و کار آنلاین: گام های نخستین

آیا گرایشی به سمت سرگرمی ها یا علاقه مندی هایتان دارید تا بتوانید در کنار کار تفریح هم بکنید؟ یا آنکه معقوله ای خارج از قلمروی تخصص شماست که که نیاز به کمی زمان و تلاش بیشتر دارد؟

مردم از سرتاسر دنیا برای دستیابی به اهدافشان نیاز به کمک دارند. شاید میخواهند بواسطه یک رژیم گیاهی سالمتر شوند، یا احتمالا میخواهند موج سواری یا نواختن گیتار را یاد بگیرند. یا شاید میخواهند قطعاتی برای ساخت هواپیمای مسابقه ای بسازند، وقتشان را بهتر مدیریت کنند، عضلاتشان را پرورش بدهند یا وزن کم کنند.

اگر شما مهارت و دانش کمک به این افراد را دارید، و اگر می توانید راه حلهایی موفقیت آمیزی برای نیازها و خواسته هایشان ارایه دهید پس باید به دنبالش بروید!

چه برای شروع به دنبال ساخت کسب و کار آنلاین بدون نیاز به پول باشید یا پولی برای سرمایه گذاری دارید، این پست در هر صورت برای شروع کردن به شما کمک می کند.

در اینجا برخی از راهنمایی ها و ترفند هایی که می توانید همین الان استفاده کنید تا خودتان پول در بیاورید آورده شده است.

ساخت کسب و کار آنلاین چگونه؟

کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین

زیبایی شروع کسب و کار شخصی این است که حس سفردوستی شما را اقناع می کند و به شما اجازه می دهد در حالیکه در اوج جریان نقدینگی خود هستید سفر کنید.

تعجبی ندارد که بسیاری از مردم وارد دنیای کسب و کار و کارآفرینی آنلاین می شوند، و کم کم خود را از انحصار ۴۰ ساعت کار هفتگی آزاد می کنند. حتی افرادی هستند که کار تمام وقت را انتخاب می کنند و کل کارهای روزانه خود را رها می کنند!

منظورم این است که اگر درامد دوبرابر یا سه برابر یا شاید ده بار حقوق قبلی باشد، چه چیزی جلوی آنها را برای انجام تمام وقت این کارها می گیرد؟ درست است؟

وقتی یک سبک زندگی یا کسب و کار اینترنتی را انتخاب می کنید، می خواهید مطمئن شوید که سه نکته اصلی را در بر می گیرند:

  • به شما آزادی زندگی کردن در هر کجا را می دهد
  • جدول زمانی کاری انعطاف پذیری را می دهد
  • موقعیت هایی برای درامد بالا را بدست می آورد

تقریبا به نیم بازنشستگی زود هنگام شباهت دارد به جز اینکه لازم نیست صبر کنید تا پیر شوید و موهایتان سفید شود. شما می توانید حتی بدون نیاز به ترک خانه درامد داشته باشید.

چگونه کسب و کار شخصی تان را آغاز کنید

وقتی کسب و کار شخصی تان را آغاز می کنید، می توانید بدون اینکه نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشید در هر زمان به هر مکانی که دوست دارید بروید. و باور کنید، هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. شما برای شروع نیاز به مدرک دکترا یا مجموعه ای از گواهی نامه های آموزشی ندارید.

اما مانند سایر کسب و کارها، اوج گرفتن زمان می برد، و برای همین است که باید در ابتدا بدانید چرا میخواهید  ساخت کسب و کار آنلاین را اولویت خود قرار دهید.

شما قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از این ده موقعیت قابل توجه کسب و کار اینترنتی مناسب شماست دلایل خودتان را مطرح کنید.

اگر هنوز به طور قاطعانه دلیل شروعش را نمی دانید، این گام را نادیده نگیرید.

کسب و کار راحت نیست، و دلایل تان باید بزرگتر از تکانهایی باشد که نیاز به استقامت شما دارد. هدف موفقیت دراز مدت در کسب و کار است.

ده کسب وکار آنلاین برتر برای شروع در سال ۲۰۲۰

کار اینترنتی

سال ۲۰۲۰

تمامی این کسب و کارها موقعیتی برای کسب سریع درامد ایجاد می کنند.  با این حال کلید موفقیت حقیقی داشتن دورنمایی بلند مدت است. کاری که نباید انجام دهید این است که تا ابد منتظر شروع باشید.

یک کار را انتخاب کنید اقدام کنید و همیشه انسجام و یکپارچگی را بالاترین الویت خود قرار دهید. شما می خواهید که رابطه ای مثبت و با دوام با اولین مشتریان خود برقرار کنید، تا آنها بارها و بارها از شما خرید کنند.

وقتی به درستی این کار را انجام دهید، لازم نیست دوباره از صفر آغاز کنید، این یک المان بنیادین در شروع یک کسب و کار موفق است. یک بار از صفر شروع کنید، خدمات و محصولات عالی بفروشید، از مردم مراقبت کنید، و با موفقیت سبک زندگی ای تجاری بسازید.

حال اجازه دهید راز ساخت کسب و کار آنلاین فوق العاده را با شما در میان بگذارم. یکی از آنها ممکن است آن « ایده جادویی » ای باشد که بهتر از همه مناسب شماست.

بیایید با عنوان شماره یک آغاز کنیم…

بیشتر بخوانید: چند روش کاربردی برای تبلیغ محصول شما

  • فروش محصولات اطلاعاتی

آیا در حوزه خودتان  متخصص هستید، یا اینکه در مورد موضوع یا مهارت خاصی اطلاعات بالاتر از متوسطی دارید؟

اگر در زمینه موضوع خاصی مهارت یا دانش کافی دارید، پس یکی دو گام در پاسخ به این سوال که « چرا باید کسب و کار راه بیاندازید؟» جلو هستید. شما همچنین به طور بالقوه می توانید هر ماه درامد غیرفعال داشته باشید ، بدون آنکه نیاز باشد با محصولات فیزیکی فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

می توانید از دانش و تخصصتان برای آموزش افراد استفاده کنید و در این بین درامدی هم ایجاد کنید.

فروش اطلاعات

محصولات اطلاعاتی

خودتان را به عنوان یک مقام اجرایی در بازار جاویژه پایه گذاری کنید و تلاش کنید تا در آن بهترین باشید. شما همیشه باید جاویژه ای  انتخاب کنید که هیچ گاه از آموختن در مورد آن خسته نمی شوید. شور و علاقه می تواند ابزار مهمی باشد، زیرا به شما انرژی حرکت به جلو را می دهد … حتی وقتی به موانعی بر سر راهتان برخورد می کنید.

با این موقعیت خاص کسب و کار، افراد کانالهای یوتیوب و وبسایت های مختص خود را می سازند، وبینار برگزار می کنند، یا کتاب های الکترونیکی می نویسند تا تخصص های خود را  با دیگر افرادی به اشتراک بگذارند که تمایل به ثبت نام یا پرداخت هزینه در ازای چیزی که شما ارایه می دهید را دارند.

سپس مشتریان آنها به طور مجانی آدرس های ایمیل خود را در اختیار آنان می گذارند … و شما می توانید بلافاصله از طریق ایمیل بازاریابی تان را آغاز کنید.

آیا شما ترفند های مسافرتی زیادی دارید؟ آیا به اندازه کافی اطلاعات دارید تا به افراد نحوه انجام بازاریابی دیجیتالی را بیاموزید؟

جاویژه هر چه که باشد تا زمانی که شما تخصصها و خواستی قدرتمند برای یادگیری داشته باشید، می توانید این راه حل ها را در قالب یک کالای اطلاعاتی بفروشید. کالاهای اطلاعاتی یکی از بزرگترین بازارهای کسب و کار آنلاین می باشند.

همچنین برای شروع چنین نوع کسب و کار به چیز زیادی نیاز نیست. راه اندازی کردن وبلاگ تان، گرفتن فیلم، تبلیغ کردن در فیسبوک، و تولید مخاطب کردن. با وجود ۳٫۲ میلیارد کاربر اینترنت ( یا ۴۰ درصد جمعیت جهان) هیچ زمانی بهتر از این زمان برای به چنگ آوردن موقعیت کسب و کار وجود ندارد.

هم اکنون، وقتی کالاهای اطلاعاتی خود را بفروشید، می توانید از این ارقام بهره ببرید. چون اساسا می توانید آن را به هر کسی بفروشید. آنلاین شدن قطعا راه کسب درامد است.

مردم در حال جستجو برای اطلاعات آنلاین هستند

  • ۸ نفر از هر ده نفر در جوامع پیشرفته آنلاین می شوند
  • ۲۱ نفر از هر ۶۱ نفر در کشورهای در حال توسعه از اینترنت استفاده می کنند
  • در حدود ۴۰ درصد از شرکت های آمریکایی با استفاده از وبلاگ ها برای محصولات و خدماتشان بازاریابی می کنند( بازاریاب الکترونیکی)
  • ۳۴ درصد از ۵۰۰ شرکت ثروتمند آمریکایی از سال ۲۰۰۸ وبلاگ های فعالی داشته اند ( فوربز)
  • شرکت هایی که دارای وبلاگ هستند ۹۷ درصد لینک بیشتری به وبسایت شان می گیرند ( هاب اسپات)

در فیسبوک به مردم اطلاعات ارایه دهید

فیسبوک پلتفرم دیگری است که می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن کالاهای اطلاعاتی استفاده کنید

به این ارقام تاثیر گذار توجه کنید:

  • در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ درامد خالص فیسبوک ۴٫۷ میلیارد دلار بود
  • فیسبوک چهارمین برند ارزشمند دنیا با ۷۳٫۵ میلیارد دلار ارزش است
  • ۳۷ میلیارد کاربر فعال هر روز از فیسبوک استفاده می کنند

اگر شما اطلاعات دست اولی برای انتشار دارید که نسخه برگردانی از موضوعات موجود در آنجا نیست، بنابراین قطعا می توانید اعتماد و احترام مردم را بدست آورید.

یک قیف بازاریابی بوجود بیاورید، مقداری ترافیک فیسبوکی به صفحات شکار کننده مشتری بفرستید، و کالاهای اطلاعاتی بفروشید. اینها همگی زمانی امکان پذیرند که بازاریابی ایمیلی را به درستی انجام دهید. زمانی که افراد را دربند کالایی کنید که می فروشید، شاهد هجوم ارباب رجوعان دایمی و مشتریان مراجعه کننده خواهید بود.

  • بازاریابی رابطه ای؛ کار آنلاین

بازاریابی آنلاین

بازاریابی

زمانی برای تولید محصولاتتان برای فروش ندارید؟ چرا از بازاریابی رابطه ای برای کسب درامد ماهانه در خانه استفاده نمی کنید؟ با این مدل تجاری، با قرار دادن کالاهای افراد دیگر در وبسایت تان و فروش آنها می توانید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید.

وقتی در این مسیر حرکت کنید، باید بر روی جاویژه خود متمرکز باقی بمانید و با شبکه وابسته ی صاحب نامی همکاری کنید. باید همچنین در زمینه تهیه رونوشت متخصص شوید  و به خود آموزشهای لازم در زمینه استفاده از تکنیک های موثر برای تولید مشتریان احتمالی، تبدیل مشتریان بالقوه به حقیقی و فروش، بدهید. این کاری است که بازاریابان رابطه ای انجام می دهند و کاری است که شما نیز می توانید انجام دهید.

بدست آوردن تجربه رونوشت برداری یکی از کلیدهای انجام این کار است.

شما می توانید کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی را ارایه دهید و سپس لینکهای وابسته خود را قرار دهید. سپس محتوایی با کیفیت تولید کنید که خوانندگان شما را وا می دارد تا عملی انجام دهند. در این مورد، شما می خواهید که آنها روی لینک وابسته شما کلیک کرده و خرید کنند

هر بار که یکی از مخاطبان روی لینک کلیک کرده و در نتیجه خریدی انجام می دهد، شما درصدی از فروش را دریافت می کنید. به همین سادگی!

بیشتر بخوانید: چگونه با فروش رابطه‌ ای حتی در خواب هم پول دربیاوریم؟

آمار قابل توجه در مورد بازاریابی رابطه ای

  • ۱۵ درصد عایدی کل حاصل از تبلیغات رسانه ای دیجیتال به بازاریابی رابطه ای نسبت داده می شود (com)
  • برنامه های وابسته ۱۵ تا سی درصد کل فروش را برای تبلیغ کنندگان تولید می کنند
  • بیش از ۸۰ درصد برندها از بازاریابی رابطه ای استفاده می کنند (Rakuten Marketing

بر طبق اطلاعات سایت the balance small business, در اینجا به مورد از برترین جاویژه های بازاریابی رابطه ای اشاره می کنیم:

  • تناسب اندام و کاهش وزن
  • سلامت
  • روابط
  • حیوانات خانگی
  • خود ارتقایی
  • ایجاد درامد از طریق سرمایه گذاری
  • کسب درامد از اینترنت
  • درمانهای زیبایی
  • گجت ها و تکنولوژی
  • امور مالی شخصی

این یک موقعیت کسب و کاری عالی است، با این حال باید با وسوسه توصیه کردن محصولات با کیفیت پایین برای ایجاد درامد سریع مقاومت کنید.

بله قطعا می توانید مطلبی عالی درباره محصول بنویسید و آنها حرف شما را بپذیرند و محصول را خریداری کنند اما این شیوه ای غیراخلاقی برای انجام بازاریابی رابطه ای است.

به علاوه، شانس به دست آوردن فروش دوباره در تبلیغات بعدی محصول در چنین مواردی پایین می آید. این راهی خوب برای کنار کشیدن به نفع طرف بهتر در کسب و کار آنلاین شماست.

چگونه در بازاریابی رابطه ای برنده شویم

برای برنده شدن در بازاریابی رابطه ای کالای با ارزش ارایه دهید و قابل اعتماد باشید. هدف ایجاد رابطه ای مستحکم با مخاطب است. این بخصوص در مورد لیست ایمیل هایتان صادق است. و تنها می توانید از طریق صداقت و انسجام ذهنی به آن دست پیدا کنید.

در بازاریابی رابطه ای، کمیسیون شما به چیزی که می فروشید بستگی دارد . برخی افراد در کسب و کار بازاریابی رابطه ای تا ۷۵ درصد حق کمیسیون از یک کالای دیجیتال را دریافت می کنند. کالاهای فیزیکی، از طرف دیگر، معمولا بین ۲ تا ۱۰ درصد حق کمیسیون دارند. اما وقتی صدها قلم از آن کالاها را بفروشید، همچنان یک موقعیت کسب و کار آنلاین خوب به شمار می رود.

همچنین، اگر برای بهترین شرکت میزبان وب بازاریابی رابطه ای انجام دهید، برای بهترین ابزار تحقیق کلید واژه، بهترین برنامه های عضویت، یا سایر کالاهای  دیجیتالی که شامل حق اشتراک می باشند، و افراد را به منابع ارجاع  دهید می توانید ماهانه بابت هر ارجاع، دوباره کمیسیون دریافت کنید.

این به آن شرکت ها تبلیغات بیشتر و به شما بر اساس میزان فروش حق کمیسیون می دهد.

این کالاهای وابسته را در قسمت توضیحات ویدیوهای یوتیوب تان، لیست ایمیل، یادداشتهای شوی پادکست، یا یک قیف بازاریابی رابطه ای ساده عنوان کنید.

  • مربیگری و مشاوره

مشاوره آنلاین

مشاوره

مردم همیشه دوره های آموزشی را می خرند و برای راهنمایی تخصصی هزینه می کنند.چرا؟ چون روشی عالی برای موفق شدن در چیزی است که می خواهید در آن موفق شوید!

آیا میخواهید بدانید چطور به سرعت وزن کم کنید؟ تنها با چند جستجو در گوگل می توانید چندین مربی کاهش وزن پیدا کنید.

تقاضای زیادی برای مربی و مشاور در حوزه های خاص وجود دارد … این حوزه بیشتر در رابطه با سلامت، تناسب اندام و بازاریابی آنلاین هستند.

و اینجاست که شما وارد می شوید. اگر خدماتی یا دوره آموزشی برای ارایه دارید، آنگاه آغاز یک دوره آنلاین، مشاوره یا مربی گری در زمینه کسب و کار برای شماست.

اینها ایده هایی بسیار خوب برای سرمایه گذاری های تجاری آنلاین و کارهای آنلاین است!

فرض کنیم شما می خواهید به دیگران آموزش دهید تا در یک مهارت با ارزش استاد شوند یا می خواهید که شادتر و سالمتر شوند.

اگر چنین است، بنابراین آغاز کردن یک دوره آموزشی آنلاین یا خدمات مشاوره ای روشی فوق العاده برای ایجاد درامد در حیطه کسب و کار شماست.

چه مربیگری کنید، دوره های آموزشی بگذارید یا مشاوره بدهید، نیاز دارید تا ابزارهایی را گردآوری کنید. مانند ایمیل و خدمات پیام رسان، تقویم برای نظم بندی به برنامه های زمانی و قرارهای ملاقات، نرم افزار تماس تصویری و سیستم پرداختی تان.

همچنین نیاز دارید تا ابزارهایتان را برای ارتباط با مشتریان تان نصب کنید تماسهای تصویری، فیلمبرداری از صفحه، انتقال فایل، تماسهای گروهی به جهت آموزش الکترونیکی و وبینار، و چت زنده گزینه هایی هستند اند که باید برای کسب و کارتان در نظر بگیرید. تمامی این ابزارها به شما در داشتن بازدهی بالاتر در خدماتی که از طریق کسب و کار اینترنتی خود ارایه می دهید کمک می رسانند.

در اینجا به برخی حقایق شگفت انگیز در مورد این موقعیت کسب و کار آنلاین اشاره می کنیم:

رشد سالیانه ۵ حوزه اینترنتی برتر در  ارایه مشاوره آنلاین

  • سلامت –۱%
  • آموزش –۸%
  • مدیریت –۶%
  • بازاریابی –۶%
  • آموزش بازرگانی –۵%
  • مربیگری ورزشی –۲%

صنایعی که تندترین حق الزحمه ها را دارند:

  • مشاوران استراتژی
  • عملیات – مدیریت
  • منابع انسانی
  • متخصصان آی تی

زمانی که  درهایتان را به سوی همگان باز کنید، می توانید هر مهارتی را تبدیل به عاملی سود آور تبدیل کنید، در حالیکه به دیگران نیز کمک می کنید تا مهارت های جدیدی را فراگرفته و آنها را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: فرصت کارآفرینی برای مشاوران

بنابراین واقعا این یک موقعیت برد-برد است… زیرا هم چنان که به دیگران کمک می کنید، در طول مسیر نیز ایجاد درامد می کنید.

در اینجا به چند راهکار حرفه ای برای ارتقای کسب و کار مشاوره شما به مرحله ای بالاتر اشاره می کنیم!

– گپ های اطلاعاتی / مهارتی خود را پر کنید

– رابطه ایجاد کنید، درامد در جایگاه دوم قرار دارد

– تولید نتیجه کنید

– ساختارهای پرداختی انعطاف پذیری ارایه دهید

– بازخوردهای مشتریان را جمع آوری کنید

– تخصص هایتان را بروز رسانی کنید

بیشتر بخوانید: پول درآوردن با کسب و کار اینستاگرام

  • وبسایت های عضویت و برنامه های عضویت

عضویت آنلاین

عضویت و برنامه های عضویت

یکی از دوستان خوب من به نام دِیو وودلینگ می گوید « درامد بازگشتی ( مکرر) درامدی است که هر کس آرزوی آن را دارد» و من کاملا با حرفش موافقم.

و نکته بسیار خوب در مورد کسب و کار برنامه های عضویتی این است که به شما اجازه می دهند در هر ماه یک کار انجام دهید و صدها بار یا هزاران بار آن را بفروشید.

برای اینکه برنامه عضویت خود را برنامه ای موفق کنید آن را شامل چه چیزی می کنید؟ خب لازم تا  برنامه عضویت خود را حول کاری که مشغول انجام آن بوده اید پایه گذاری کنید. چیزی که با آن به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده اید و  همچنین به دیگر افرادی که مشکلی دارند کمک کرده اید

این می تواند واقعا شامل هر چیزی باشد. اما ایده آن است که شما برای کمک به افراد برای موفق شدن  در موضوعی که نمی دانند چطور باید در آن موفق شوند برنامه عضویت را آغاز می کنید، و آنها به خاطر دسترسی آسان به اطلاعات، به شما پول پرداخت می کنند.

من از فروم ام برای برنامه عضویتم استفاده می کنم. در اینجا، افراد می توانند به برنامه های آموزشی من دسترسی داشته باشند، آموزشهای پیشرفته من را داشته باشند، به موازت پیشرفت در دوره آموزشی سوالاتشان را بپرسند، و کمک تک به تک و فردی دریافت کنند.

این برنامه عضویت مرا کمی منحصربفردتر می کند. … زیرا کمی کار مربیگری آمیخته با آن است

برنامه عضویت همسرم کمی متفاوت است. در واقع اساس آن دسترسی مبتنی بر تقاضا به انباری از محتواهایی در گذشته است که هزینه آن پرداخت شده  است. که شامل دوره های آموزشی ویدیویی، پی دی اف ها ، ام پی تری ها، و مجموعه های دیگر است.

او تمام تلاشش را در این برنامه انجام می دهد، بنابراین با محتوای جدید به روز رسانی می شود… و بر ارزشش افزوده می شود.

این مرحله شبیه به یک سیستم مدیریتی یادگیری است که در آن اعضا می توانند وارد شده، هر آنچه می خواهند دانلود کنند و با سرعت خودشان حرکت کنند.

چرا سایت های عضویت به عنوان یک کسب و کار بسیار خوب هستند؟

سایت های عضویت کسب و کار فوق العاده ای هستند زیرا وقتی فروش را انجام دهید، می توانید ماهانه درامد داشته باشید.. یا حتی برای سالهای آتی به ساخت کسب و کار آنلاین خود دست بزنید، تا زمانی که محتوای ارزشی فوق العاده ای را به مشتریان تان تحویل دهید، برنامه عضویت شما به کار برای شما ادامه خواهد داد  و درامدی ماهیانه برای شما ایجاد می کند.

  • فروش خدمات بازاریابی دیجیتالی

خدمات بازاریابی دیجیتالی به کسب و کارهای محلی گزینه تبلیغ برای تعداد زیادی از افراد را می دهد، و آنها به تعداد بیشتری از افرادی که قادر به دست یافتن به آنها هستند دسترسی پیدا می کنند بدون اینکه حضور آنلاین داشته باشند.حضور کسب و کارها در فیسبوک، اینستاگرام، گوگل و غیره غیرمتعارف نیست. بازاریابی دیجیتالی در واقع بسیار بزرگتر از تنها تبلیغ دادن آنلاین است.

اینجا جایی است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار بالقوه وارد می شوید و به کسب و کارهای دیگر کمک می کنید تا در معرض نمایش قرار بگیرند که موقعیتی فوق العاده برای شما است تا از خانه درامد زایی کنید. یک استراتژی بازاریابی محلی ایجاد کنید که نتیجه بدهد و این گونه وارد کسب و کار می شوید. چرا کسب و کار اینترنتی فروش خدمات بازاریابی دیجیتالی را آغاز نکنید؟ به برخی از ایده هایی که می توانید از میان آنها انتخاب کنید نگاهی بیاندازید:

طراحی گرافیک

استعداد طراحی دارید؟ بنابراین زمان آن رسیده که استعداد تان را به صاحبان کسب وکاری که به دنبال ساخت کارتهای بازرگانی ، لوگوها و اقلام تبلیغاتی تزیینی هستند، نشان دهید. چند کار رایگان یا ارزان قیمت انجام دهید تا در گام اول موفق شوید و برای آنها لوگوهای جالب، فلایر، پاکت نامه، کارت بازرگانی، تبلیغات چاپی یا دیجیتالی، و طرح های دیگری را بسازید.

سپس خواهید توانست به سرعت البوم کاری خود را بسازید در حالیکه تعدادی مشتری شاد دارید که به دوستان تجاری شان درباره شما می گویند.

نوشتن سئو و مدیریت محتوا

دفترشما

مدیریت محتوا

آیا سخن پردازید، نابغه سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجوگر) هستید یا هر دو؟ بنابراین معدن طلایی در درون خود دارید. یک وبسایت گیرا تا زمانی که در گوگل ظاهر نشود هیچ ارزشی ندارد. برای همین است که کسب و کارها به فردی متبحر نیاز دارند تا رتبه وبسایت شان را در صفحات نتیجه موتور جستجوگر بالا ببرد.

اگر کسی هستید که خودتان به خودتان آموزش می دهید، در زمینه سئو و مدیریت محتوا متخصص هستید و به اندازه کافی فداکاری می کنید آنگاه می توانید سایتی که خودتان مطالبش را می نویسید راه اندازی کنید. سپس می توانید تمرکز کسب و کار آنلاین خود را به سمت  این خدمات بازاریابی دیجیتالی معطوف کنید.

در اینجا به برخی حقایق کوتاه در مورد سئونویسی و مدیریت محتوا اشاره می کنیم که در ساخت کسب و کار آنلاین نقش اساسی دارند:

  • ۵۳ درصد بازاریابان آنلاین از وبلاگ نویسی به عنوان تکنیک شماره یک بازاریابی ربایشی در سال ۲۰۱۷ استفاده کرده اند ( هاب اسپات)
  • در سال ۲۰۱۷ ترافیک بازرگانی تجارت الکترونیک بیشتر از جانب بازاریابی ایمیلی و سئو بوده است در حالیکه بازاریابی محتوایی و رابطه ای کانالهایی بوده اند که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند
  • بازاریابی محتوایی ۲۰%
  • هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی – ۱۴%
  • کلان داده – ۱۴%
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی – ۱۴%
  • اتوماسیون بازاریابی – ۹%
  • بازاریابی موبایلی – ۹%
  • بهینه سازی نرخ تبدیل – ۵%
  • بهینه سازی موتور جستجوگر – ۴%

اگر در امر سئو تخصص دارید و می توانید محتوایی عالی تولید کنید که ارزش خواندن داشته باشد، آنگاه مهارت های ارزشمندی در زمینه خدمات بازاریابی دیجیتالی دارید تا یکی از نیازهای مهم بازرگانی را برطرف کنید.

تامین کردن این گونه خدمات راهی عالی برای پایه گذاری کسب و کار آنلاین شماست… و همچنین نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد. بنابراین از مهارت های نوشتاری خود به خوبی استفاده کنید و با انجام کاری که در آن بهترین هستید کسب درامد کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

گوش دادن به مشتری

شبکه های اجتماعی

لایک ها، به اشتراک گذاری ها و مشارکت در شبکه های اجتماعی به شیوه های اثبات شده ای برای شرکت ها به جهت وارد شدن آنها به دنیای کسب و کار آنلاین شده است. همچنین می تواند در بدست آوردن فالوور برای کسب و کارها، که بعدها می توانند به مشتری تبدیل شوند، کمک کند.

آیا می توانید کسب و کاری را  بر اساس مشاور در شبکه های اجتماعی آغاز کنید؟

به عنوان یک مثال پایه، فرض کنیم شما به پستی در مورد  ساخت کسب و کار آنلاین در محله خود بر می خورید. در ابتدا، ممکن است آن را لایک کنید و سپس یادتان بیاید که « من باید این مکان رو ببینم»

یا شاید به صفحه شرکتی لایک می دهید و سپس از آنها خرید کنید.

بسیاری از کسب و کارهای خانگی و آنلاین مشابها کارهای مربوط به مدیریت شبکه های اجتماعی شان را به افرادی از خارج می سپارند که می توانند پست بسازند و آنها را در تمام پلتفرم ها منتشر کنند. آنها این کار را به منظور دست یافت به مخاطبان جدید و جذب افراد بیشتری به سمت محصولات و خدماتشان انجام می دهند.

اما آیا جایی برای شما در این جاویژه وجود دارد؟ اگر در این کار خوب هستید، آیا می توانید خدمات بازاریابی دیجیتالی را بفروشید و کسب وکار آنلاین خود را گسترش دهید؟

  • ۳۰% از زمان آنلاین صرف شبکه های اجتماعی می شود
  • روزانه ۸ میلیون بازدید از ویدیوهای پست شده در فیسبوک می شود
  • ۹۶% از مصرف کنندگان( ۱۸-۳۴ ساله) حداقل چندبار در هفته یک ویدیو نگاه می کنند
  • ۷۵% از نسل هزاره ها روزانه یک ویدیوی اجتماعی نگاه می کنند

که به این معنی است که :

  • ۸۰% از ترافیک آنلاین حاصل از مصرف کنندگان تا سال ۲۰۲۰ ناشی از تماشای ویدیوها می باشد
  • هر روز، کاربران بیش از ۱۰۰ میلیون ساعت وقت صرف تماشای محتوای ویدیویی در فیسبوک می کنند (Source: MediaKix)

 

همانطور که می بینید، پتانسیل فروش خدمات بازاریابی دیجیتالی شما به شکل بازاریابی در شبکه های اجتماعی و کسب درامد از انجام چنین کارهایی در خانه  قابل توجه است. بنابراین، اگر می توانید مطلب بنویسید، و همچنین به شکل کارامدی نیازهای یک کسب و کار را در رابطه با شبکه های اجتماعی برطرف کنید،  این یک موقعیت کسب و کار آنلاین بسیار خوب برای شماست.

وب سایت ها

آیا می دانید چطور یک وبسایت آنلاین بسازید؟ روش خوب دیگری برای ایجاد درامد در خانه و راه انداختن کسب و کاری آنلاین از طریق فروش سایت های وردپرس است. می توانید به عنوان یک توسعه دهنده برای ساخت سایتها تجارت الکترونیکی، کمک به آنها برای دیده شدن در موتورهای جستجو گر و کمک به مردم برای پرورش ایده های تجاری شخصی شان برای صفحات وب آنلاین کار کنید.

کسب و کارهای محلی که وبسایتی دارند می توانند به شکل کارامد به برندشان اعتبار ببخشند، دستیابی به آنها را افزایش دهند، مشتریان بالقوه تولید کنند و غیره. هر کسب و کاری به یک وبسایت نیاز دارد و آنها گران هستند!

آیا دوستی دارید که صاحب کسب و کاری است؟ یک وبسایت مجانی برای او بسازید تا کارش را شروع کند. شما همچنین می توانید چند وبسایت برای خودتان بسازید و شروع به فروش آنها کنید.

اما صبر کنید باز هم هست. بعد از اینکه با استفاده از پلتفرمی مانند وردپرس به مشتریان تان کمک کردید تا وبسایتی برای ساخت کسب و کار آنلاین شان بسازند، می توانید خدمات بازاریابی دیجیتالی اضافه ای نظیر سئو و شبکه های اجتماعی را به آنها پیشنهاد دهید.

اگر استعدادش را دارید، می توانید به علاوه چند ایده کسب و کار آنلاین که تا بدین جا در موردشان صحبت کردیم را به آنها پیشنهاد دهید و چند کسب و کار عالی خوب را همزمان داشته باشید.

زمانی که از سایتی که برایشان ساخته اید خشنود شوند، و بدانند که به تعهداتان عمل می کنید، فروش خدمات بازاریابی دیجیتالی اضافه در آینده به آنها آسانتر می شود.

شهرت خوبی در بین مشتریان جدید برای خود حفظ کنید. نه تنها آنها تبدیل به مشتریان دایمی شما می شوند، بلکه بیشتر تمایل پیدا می کنند تا شما را به دوستان و همکاران شان معرفی کنند.

واسطه گری در بازاریابی دیجیتالی

بهترین پشتیبانی از مشتری

بازاریابی دیجیتالی

این یکی از سریعترین روشها برای یادگیری بازاریابی آنلاین است

من این کار را به مدت سه سال انجام دادم. تجربه ای که بدست آوردم سرعت یادگیری مرا در ساخت وبسایت، مدیریت شبکه های اجتماعی، تبلیغات در فیسبوک، سئو، و بازاریابی ایمیلی بالا برد. همچنین مهارت های زیاد دیگری را بدست آوردم که برای کسب و کار آنلاین فعلی من لازم است.

شما می توانید به طور کارامدی مربی کنترل کیفیت شده و تمامی این پروژه ها را به فریلنسرها در سایت های فریلنسری Upwork, Onlinejobs.ph, Fiverr و بسیاری دیگر بسپارید. اگر به اطلاعات اضافی در مورد واسطه گری در بازاریابی دیجیتالی نیاز دارید ویدیو من را در مورد همه جزییات آن ببینید.

نکته جالب در مورد برون سپاری کردن این مشاغل مجازی به مثلا فیلیپین یا هند این است که می توانید در روز وقتتان را صرف ملاقات با مشتریان کنید. و سپس در شب می توانید کارهایتان را تیم مجازی تان بفرستید. به خاطر اختلاف ساعت، آنها می توانند در هنگام شب روی کارهای محوله کار کنند بنابراین می توانید با این مدل کسب و کار آنلاین دوبرابر کار انجام دهید.

برای کسب درامد از طریق این مدل، کسب و کارهایی را پیدا کنید که نیازمند خدمات بازاریابی دیجیتالی، کمک در زمینه شبکه های اجتماعی، وبلاگها یا طراحی گرافیک هستند. سپس شما با آنها قرارداد می بندید، با مبلغی کمتر کار را به فریلنسرها می سپارید، و آنها را آموزش می دهید تا محصولی با کیفیت برای مشتری تولید کنند.

برای کسب شهرت و اینکه ثابت کنید می تواند پای تعهدات خود باقی بمانید، می توانید در ابتدا خدمات تان را به طور مجانی یا با تخفیف بالا ارایه دهید

تا مطمئن شوید که می توانید کاری که قول آن را داده اید انجام دهید و شروع به کسب اعتبار کنید.

بسیاریی از دستیاران مجازی خارج از آمریکا هستد، حداقل آنهایی که می توانید به آنها پول بپردازید و همچنان سودی هم بکنید. ارتباط موثر با فردی که خارج از آمریکا است نیازمند داشتن هنری دیگر و توجه فراوان به کنترل کیفیت است. شما نمی توانید فقط بگویید « لوگویی شبیه به این بساز» و تا دو روز برای من ایمیل کن و آن را تحویل مشتری بدهید.

واسطه گری در بازاریابی دیجیتالی، به درد همه نمی خورد اما من به شدت آن را توصیه می کنم. در واقع، اگر قرار بود از اول بدون هیچ پولی شروع کنم، بازاریابی دیجیتالی آن کسب و کار ناب پر جنب و جوشی می بود که من شروع می کردم.

  • فریلنسینگ و دستیار مجازی

کار در تعطیلات

دستیار مجازی

فریلنسینگ به شما شیوه ای ساده تر برای شروع می دهد تا شروع کردن یک آژانس دیجیتالی تمام عیار

مشخص است که شما می توانید در حوزه هایی چون سئو، نسخه برداری و غیره به طور مستقل کار کنید. اما همچنین می توانید کارهایی چون رونوشت برداری، ادیت فیلم، یادداشت برداری از پادکست ها، ادیت فایلهای صوتی، ترجمه کردن اسناد، ترجمه کردن کتابها را انجام دهید.

اولین چیزی که برای شروع به کار به عنوان فریلنسر ( خویش فرما) نیاز دارید تجربه است. تبلیغ کردن نیز می تواند یک چالش باشد… اما پیدا کردن مشتریان بعد از اینکه تلاشی واقعی و قابل اندازه گیری از خود نشان دهید آسانتر می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۶ اشتباه رایج یک فریلنسر تازه کار

چگونه به عنوان فریلنسر ( خویش فرما) آغاز به کار کنیم؟

در ابتدا، باید ببینید در چه کاری خوب هستید

آیا در فتوشاپ خوب هستید؟ آیا توسعه دهنده وب هستید؟ آیا می توانید یک اپ بسازید؟ آیا می توانید تبلیغات بسیار زیبا طراحی کنید؟ آیا در تبلیغ کردن خوب هستید؟ آیا در زمینه موتورهای جستجوگر تجربه دارید؟ آیا نسخه بردار هستید؟ آیا در ویرایش کردن رونوشت ها خوب هستید؟ آیا در نمونه خوانی کردن خوب هستید؟آیا در ادیت فیلم تبحر دارید؟

برای این نوع کسب و کار، باید توانمندیهای خود را ارزیابی کنید و کاری انجام دهید که در آن تسلط دارید.

همچنین باید جاویژه ای را انتخاب کنید که دوست دارید

در این مرحله پیدا کردن شغلی به عنوان خویش فرما، بیشتر در ارتباط با پیدا کردن سایر کسب و کارهایی است ( از جمله کسب و کارهای فروشگاههای تجارت الکترونیکی) که می خواهند بخشی از بار کاری خود را به شخص دیگری بسپارند

این می تواند شامل کسب و کارهای دیجیتالی، یک شرکت محلی، کسب و کارهای خشت و گلی( سنتی)، فروشگاههای تجارت الکترونیک، صاحبان کسب و کار … باشد. مشتری شما می تواند واقعا هر کسی باشد که در حال ایجاد درامد است، که به دنبال پیشرفت است و برای انجام این کار نیاز به کمک تخصصی دارد.

شما می توانید وارد شوید و برای این دسته از مشتریان به عنوان فریلنسر ( خویش فرما) نقشی را عهده دار شوید… و این شما را از قید کار کردن ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر رها می می کند و می توانید کمی در برنامه تان انعطاف داشته و موقعیت هایتان را کمی بازتر کنید.

سپس می توانید از این موضوع نهایت استفاده را برده و آژانس بازاریابی دیجیتالی خود را باز کنید، یا بروی ایجاد شغل جانبی یا کسب و کار درامد منفعل خودتان کار کنید.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر چیست و چگونه اینفلوئنسر شویم؟

  • خدمات نرم افزاری SAAS

ارتباط با مشتری

SAAS

آیا می خواهید بزرگترین مشکلات افراد در رابطه با نرم افزار را حل کنید، یا اینکه توسعه دهنده نرم افزار شده و ابزارهایی برای کمک به مشتریان تان بسازید؟ خب اگر می خواهید، خدمات نرم افزاری می تواند موقعیت کسب و کار خانگی بسیار خوبی برای شما باشد.

مردم با کمال میل برای نرم افزاری که ثابت کند می تواند نیازهایشان را برطرف کند، پول می دهند، اشتراک می خرند و از آن استفاده می کنند.

در اینجا به نحوه تبدیل کردن خدمات نرم افزاری به کسب و کار خانگی آنلاین اشاره می کنیم:

در ابتدا، برنامه یا نرم افزاری را طراحی و بسازید که به مشتریان تان کمک میکند. می توانید خودتان برنامه یا کالای نرم افزاری را بسازید یا این کار را به یک توسعه دهنده اپ بسپارید. سپس می توانید آغاز به فروش محصولاتتان کرده و برای جریان متناوب نقدینگی حق اشتراک بگیرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه و کنجکاوی شدیدی به طراحی نرم افزار و توسعه آن نشان می دهید، بنابراین این مدل کسب و کار آنلاین مناسب شماست. آیا می توانید به مشکل بزرگی که مردم با آن روبه رو هستند فکر کنید، و راه حل نرم افزاری ای برای آن پیدا کنیدکه مشکلشان را حل کند؟ اگر چنین است، پس مردم با کمال میل برای محصول شما هزینه می کنند.

این بخصوص زمانی صحت دارد که آنها نتوانند راه حلی در جای دیگر پیدا کنند.

بازار خدمات نرم افزاری در حال بزرگ و بزرگتر شدن است

  • ۳۳% شرکت ها از اپلیکیشن های نرم افزاری بیشتری استفاده می کنند هر شرکت ۱۶ اپ
  • ۳۸% از کسب و کارهای امریکایی در سال ۲۰۱۷ فضای کاری مختص به خدمات نرم افزاری تهیه کرده اند که ۱۷% از آنها تقریبا همان کارهایی را انجام داده بودند که در سال ۲۰۱۶ انجام داده بودند
  • رشد مورد انتظار بازار خدمات نرم افزاری تا سال ۲۰۲۰، ۷۶ میلیارد دلار می باشد
  • ۸۰% از کاربران نهایی در آمریکا برای نظم دهی و ارتباط، اپ های کلود-میزبان و خدمات نرم افزاری را ترجیح می دهد، با تنها ۵۱% میزان اتصال در سال ۲۰۱۶

آیا می دانید چهار شرکت بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت، CA Technologies، SAP و آی بی ام، همگی به توسعه محصولی SAAS  روی آورده اند؟

همانطور که می بینید خدمات نرم افزاری، کسب و کار آنلاین پرسودی است و برای ساخت کسب و کار آنلاین همیشه بهترین گزینه هستند.

به علاوه، راه حلهای نرم افزاری بخصوصی مسئول بالارفتن سهم بازار SAAS با اپلیکیشن های مشارکتی، ERP, CRM، هوش تجاری و مدیریت منابع انسانی می باشند.

توسعه و نیاز  به SaaS با سرعت روبه افزایش و تکامل است. با بالا رفتن تقاضا، زمان خلاق بودن و ارایه نرم افزاری که مشکلات مردم را حل کند، فرا رسیده است.

اگر این کار برایتان به نظر آسان می رسد، می توانید  کسب و کار آنلاین تان را بر مبنای SaaS پایه گذاری کنید و درامد بالقوه باورنکردنی برای خود ایجاد کنید.

شرکت سرمایه گذاری بسمر در  آینده  از  یک لایه هوش مصنوعی برای ایجاد تعامل بهتر بین کاربر و نرم افزار استفاده خواهد کرد. این لایه همچنین موقعیت های یادگیری عمیق تری را در زمینه تجزیه و تحلیل بازرگانی معرفی می کند.

چندان اهل تکنولوژی نیستید؟ ایرادی ندارد. می توانید ساخت نرم افزار را به فریلنسرها یا شرکت های نرم افزاری بسپارید، و سپس محصولات SaaS خود را به مشتریان بفروشید. حتی می توانید در قبال محصولات تان حق اشتراک ماهانه، فصلی یا سالیانه دریافت کنید. وقتی مردم حق اشتراک بخرند جریان نقدینگی شما شروع به گردش می کند.

ترفند راه اندازی خدمات نرم افزاری سریع و ارزان قیمت دنبال کردن متد استارتاپ ناب است،  و قبل از اینکه تمام وقتتان را صرف ساخت محصول بکنید برای قیف حداقلی قابل حیات آن اقدام کنید. شما هیچ گاه نمی دانید آیا چیزی که می سازید فروش خواهد رفت یا نه، بنابراین به کمک قیف حداقلی قابل حیات فروش آن را قبل از تولیدش آزمایش کنید.

بیشتر بخوانید: انواع کسب و کار اینترنتی : مدل های رایج پول درآوردن از اینترنت

  • فروش اقلام دست ساز

دفترشما

دست ساز

قلاب دوزی، بافتنی، ساخت جواهر… اقلام دست ساز زیادی وجود دارد و متاسفانه مردم این مورد را نادیده می گیرند زیرا یکی از گزینه های آنلاین تجملاتی نیست .

اما کاملا مناسب رشد و ترقی است و بازار بزرگی برای آن موجود است.

وقتی آنها را با داستان شخصی خودتان به فروش برسانید، خواهید دید که  بازاری برای این گونه اقلام موجود می باشد.

برای مثال فرض کنیم فرزند شما پوستی حساس دارد و نمی تواند از ضدافتابهای رایج استفاده کند.

شاید اگر از ضدافتاب های معمولی استفاده کند پوستش جوش بزند، چون پوستش فوق العاده حساس است.

خب اگر شما ضدآفتابی بسازید که واقعا جواب بدهد، که نه تنها سمی نیست بلکه برای پوست فرزند شما مناسب است، عاری از مواد شیمیایی قوی است، و از مواد طبیعی ساخته شده است، چیز خوبی خواهد بود!

این یک محصول واقعی و قابل استفاده است!

و این واقعیت که می توانید با استفاده از داستان زندگی واقعی آن را در معرض فروش بگذارید واقعا قدرتمند است.

بازاریابی مبتنی بر داستان، یک موضوع واقعی است. و داشتن داستانی برای گفتن به مشتریان در مورد اینکه چرا محصول شما فوق العاده است روشی بسیار موثر برای فروش و جلب خریداران است.

کجا اقلام دست ساز را بفروشیم

بله این لیست کسب و کارهای برتر آنلاین است اما صادقانه باید بگویم بسیاری از افراد بازارهای فروش محلی را نادیده می گیرند.

برای مثال بازار کشاورزان، برای کارافرینانی که همچنین سازنده هستند فوق العاده است. این می تواند بازار فروشی عالی برای گرفتن بازخوردی حقیقی در مورد محصولاتی که می سازید قبل از شروع به فروش آنلاین می باشد.

می توانید از مردم بخواهید آنها را امتحان کنند، می توانید نظر آنها را بپرسید، می توانید محصولتان را ارتقا دهید، می توانید مشکلاتش را حل کنید و به سوالات پاسخ دهید.. این سطح از تعامل اجتماعی نزدیک می تواند مطالب زیادی نه تنها در مورد فرایند تولید کالا را به شما بیاموزد بلکه فرایند بازاریابی محصول برای مشتریان هدفتان را نیز به شما آموزش می دهد.

چه اقلامی می توانید بسازید؟

برای انجام این کار جانبی، باید از خودتان بپرسید از ساخت چه چیزهایی لذت می برید؟

شما می توانید صابون بسازید، در سایت اتسی آنها را بفروشید، می توانید از سایت Shopify استفاده کنید، می توانید لوسیون درست کنید، می توانید جواهر بسازید، می توانید شمع بسازید، می توانید جوانه های سبز گیاهان را پرورش دهید… واقعا امکانات بی شماری وجود دارد.

کافی است دنبال علایق تان بروید، کاری که دوست دارید و کاری که در آن تبحر دارید انجام دهید. حتی می توانید در آن زمینه خلاقیت به خرج دهید!

آیا صابون های زیبایی را در سایت اتسی می بینید؟ آنها را بخرید، آنها را به قالب های کوچکتر ببرید، دوباره بسته بندی کنید، و بازفروش کنید.

به دنبال آن موقعیت های ناب باشید، و از اینکه خارج از چارچوب فکر کنید نترسید

  • بازاریابی تاثیرگذار ( از انواع پادکستها)

پادکستر

پادکستها

من در مورد اینکه بازاریابی تاثیرگذار را در این لیست قرار دهم جر و بحث داشتم. از بعضی از جهات من از این واژه خوشم نمی آید. اما از سایر واژه ها بهتر است بنابراین آن را به این نام می خوانم

از نظر من، بازاریابی تاثیرگذار فقط در ارتباط با پادکست گذاری است. این تفکر اولیه من در رابطه با تصمیم گیری برای قراردادن این ایده کسب و کار در ده ایده برتر سال بود.

تعداد بیشتری از افراد نسبت به قبل به پادکست ها گوش می دهند و هر سال این تعداد بیشتر می شود.

یک « واقعی بودنی» در مورد پادکست گذارها وجود دارد که در حال تبدیل شدن به یک گرایش اصلی و واقعا فوق العاده است.

پادکست گذاری در دنیای ما به یک حرفه قابل احترام مبدل شده است و و هر روز نیز بزرگتر می شود

گوش دادن به پادکست ها بسیار تاثیرگذارتر از تماشای یک برنامه ویژه خبری شبانه است. همچنین جذاب تر از دیدن پستهای شبکه های اجتماعی یا کلیپ های ویدیویی کوتاه است.

وقتی به یک پادکست گوش می دهید به عمق اطلاعات دست پیدا می کند. نه تنها به بحثی عمیق در مورد یک موضوع گوش نمی دهید بلکه پیش زمینه، محتوا و تاریخچه آن را نیز دریافت می کنید.

می توانید همچنین یک تاثیرگذار( اینفلوئنسر) یوتیوبی یا اینستاگرامی باشید. اما من فکر می کنم آنها را در انتهای لیست قرار بدهم

پادکست گذاری اکنون واقعا بسیار جالب است، و فکر می کنم اگر میخواهید وارد حرفه اینفلوئنسری( تاثیرگذاری) شوید باید از این طریق اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: نقش پادکست در بهبود جایگاه سئو+اینفوگرافی

چطور به عنوان یک تاثیرگذار پول در بیارویم؟

کسب درامد از راه اینفلوئنسری به دنبال کردن علایق شما و اساسا آغاز تهیه پادکستی در باب موضوعی که آن را دوست دارید، شروع می شود.

می تواند موضوعاتی در زمینه ورزش، مسابقه هواپیماهای کنترلی، جمع آوری کارت، بازیهای ویدیویی، نوشیدنی های انرژی زا، سیستم های صوتی، عکاسی، آلات موسیقی، جمع آوری عتیقه جات، تناسب اندام، سیاست، ترانه سرایی… یا هر موضوعی باشد که دوست دارید در موردش صحبت کنید تا در زندگی شخصی تان آنها را انجام دهید.

سپس، روی آن کار می کنید. به انتشار محتوا ادامه می دهد، منتشر کردن، یاد گرفتن و پرداختن عمیق تر و عمیق تر به موضوع را ادامه می دهید.

در این زمان است که درباره آن موضوع انتخابی خبره می شوید

وقتی این اتفاق بیفتد، و وقتی فالوورهای بیشتری جمع کنید موقعیت هایی به جهت درامد زایی پیدا می کنید

تبلیغات یک راه آن است، اما قطعا گزینه های دیگری وجود دارد.

می توانید اسپانسر بگیرید، می توانید با برندها قرارداد ببندید، می توانید شروع به تولید و انتشار محصولات الکترونیکی خود کنید، و آنها را به فالوورهایتان بفروشید.

می توانید از مخاطب تان برای تهیه لیست ایمیلی استفاده کنید و بعد پس از بیرون دادن محصولات جدیدتان، عضویت، دوره های آموزشی و کتابهای الکترونیکی، از آن لیست برای بازاریابی استفاده کنید.

روشهای کسب درامد بیشماری وجود دارد. اما مهمترین عنصر برای موفقیت به عنوان یک اینفلوئنسر ساده است… باید به تولید و انتشار محتوا ادامه دهید

  • دراپ شیپینگ ( تحویل مستقیم کالاها از تولید کننده یا انبار عمده فروشی به مشتری.م)

و در نهایت به دراپ شیپینگ می رسیم.

برای فروش یک محصول، شما به سیاهه نیاز دارید درست است؟ خب قبلا این طور انجام می شد تا اینکه دراپ شیپینگ بوجود آمد.،

خب کسب و کار آنلاین دراپ شیپینگ چیست؟

ساخت کسب و کار آنلاین دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ

واقعیت این است که بسیار ساده است. شما کالایی را می فروشید، مشتری برای آن کالا سفارشی ثبت می کند، تامین کننده کالا را تحویل مشتری می دهد، و شما خدمات مشتریان را به عنوان بخشی از معامله انجام میدهید

این فرایند شما را از گشتن به دنبال انبار برای ذخیره کالا رها می کند و نگرانی های احتمالی در مورد ارسال کالا را از بین می برد. شما فقط باید به گرداندن فروشگاه آنلاین خود، جمع آوری پرداختی ها، و ارایه خدمات مشتریان عالی فکر کنید.

برندهای بزرگی که با دراپ شیپینگ آغاز کردند.

Zappos, Sears, Way fair و آمازون، تنها چند نمونه از برندهای جهانی بزرگ و به نامی هستند که با دراپ شیپینگ آغاز کرده اند. احتمالا تبلیغاتی که روزانه توسط این برندهای تجاری به نمایش در می آید را دیده اید.

حتی بدون داشتن جنسی در انبار، می توانید کالاها را در وبسایت تان به نمایش درآورده و بفروشید. دراپ شیپینگ به طور کلی فرایند ارسال را از دوش شما بر میدارد.

وقتی مردم از شما خرید می کنند، آن را از فروشنده شخص ثالثی خریداری می کنند که سپس کالای شما را به مشتری تان می فروشد.

با دراپ شیپینگ فروشگاه آنلاین تان را مدیریت می کنید، تصاویری از کالاهایتان را برای فروش تهیه می کنید، فروش را کنترل می کنید و خدمات مشتریان ارایه می دهید. مشتری شما خریدی انجام می دهد، و ارسال توسط یک فروشنده شخص ثالث انجام می شود.

همه اینها بدین معنی است که شما سیاهه ای برای نگهداری و هیچ مشکلی برای انبار کردن ندارید. تنها چیزی که باید نگرانش باشید وبسایت تان، تهیه تصاویری از محصولات تان، و  ارایه خدمات مشتریان عالی است.

با این حال مهم است که فروشنده شخص ثالثتان را عاقلانه انتخاب کنید. شما باید پای کلاهبردان را قطع کنید و یک فروشنده شخص ثالث قانونی پیدا کنید که قابل اعتماد باشد تا به ساخت کسب و کار آنلاین شما آسیب نزند.

مخاطبانتان را شناسایی کنید تا کسب و کار آنلاین تان جواب دهید

تصور کردن خودتان در حالیکه پول زیادی از موقعیت های ساخت کسب و کار آنلاین بدست می آورید جالب است. با این حال، همانطور که در مورد همه سرمایه گذاری های تجاری صادق است، برای نتیجه گرفتن باید مواد لازم درست را در دسترس داشته باشید

اگر یک فروشگاه سنتی برای پیشرفت کردن نیاز به ترافیک دارد، جزء مورد نیاز در ساخت کسب و کار آنلاین، مخاطبان آنهاست. مخاطبان اولیه شما در دراز مدت تبدیل به مشتریان وفادارتان می شوند.

۵اولین اصل تعریف کردن مخاطبان تان با پرسیدن این سوال است که – برای چه کسی می توانم بیشترین خدمات را فراهم بیاورم و آن چه نوع خدماتی است؟ پاسخ این سوال به شما در تعریف مخاطب تان کمک می کند، و شما را به سمت انتخاب یکی از ده کسب و کار آنلاین برتر که باید همین امروز آن را آغاز کنید هدایت می کند

شاید شما در زمینه ارایه رژیم غذایی گیاهی عالی باشید، یا یادگرفتن نحوه موج سواری، تا آموختن نحوه گیتارزدن. شاید شما هواپیماهای کنترلی میسازید، یا در تلاشید تا در مدیریت کردن زمان تان، پرورش اندام و کاهش وزن بهترین باشید.

این لیست واقعا انتهایی ندارد

لیست بی پایان

این لیست واقعا انتهایی ندارد

اگر پاسخ این سوال را نمی دانید، بنابراین لازم است تا در درون خود کندوکاو کنید و در مورد جاویژه هایی که به آن علاقه مند هستید تحقیق کنید تا بفهمید کدام کسب و کار آنلاین برای شما مناسب تر است

سه گام ساده برای کسب درامد آنلاین و ۵ اصل بنیادین کسب و کار آنلاین موفق را بخوانید یا +۵۵ ایده بازار جاویژه را ببینید. واقعا راههای بیشماری برای ارتباط آنلاین با مخاطبان هدف تان وجود دارد، اما می توانید بعد از اینکه انتخاب کردید کدام کسب و کار را میخواهید آغاز کنید درباره اش مطالب بیشتری بیاموزید.

وقتی مخاطب و بازار جاویژه خود را تعریف کردید، سپس از طریق تبلیغاتی که انجام میدهید، وبلاگی که می نویسید و پادکست ها و ویدیوهایی که می سازید، می توانید در مورد هر محتوایی که برای انتشار انتخاب می کنید و افرادی که از این طریق با آنها ارتباط برقرار می کنید دید شفافی بدست بیاورید.

نکته مثبت دیگر در رابطه با تولید مخاطب این است که حتی می توانید اگر پولی برای سرمایه گذاری ندارید کسب و کار آنلاینی راه بیاندازید. اما مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر، برای اوج گرفتن آن زمان لازم است. ممکن است چند سال طول بکشد تا از کارتان استعفا بدهید و تبدیل به یک بازاریاب اینترنتی شوید، اما تمامی موقعیت های کسب و کار آنلاین در این لیست به سرعت به سوددهی می رسد

بسیاری از چیزهایی که افراد را از شروع کسب و کار آنلاین باز می دارد از کمبود شور و علاقه ناشی نمی شود، بلکه از ندانستن اینکه چگونه باید آغاز کنند. سعی کنید متوجه شوید که از چه مسیرهایی می توانید بروید تا یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کنید

بهترین کسب و کارهای آنلاینی که بدون پول می توان آغاز کرد

محتوا پادشاه اینترنت است، و با بهترین محتوایی که تولید می کنید، می توانید مخاطب تولید کنید و با ابزارهایی که هم اکنون در اختیار دارید محصولات  و خدمات خود را بفروشید. این ابزار ارزشمند گوشی موبایل شماست.

با این حال به خاطر داشته باشید که همه چیز تنها تولید محتوا و قرار دادن آن در هر جایی از اینترنت بدون فکر کردن به آن نیست. مهم است که محتوای ارزشمندتان را در پلتفرم درستی قرار دهید تا بتوانید بازگشت طولانی مدتی در ازای زمانی که سرمایه گذاری کرده اید بدست آوردی.

صفحه فیسبوک یک پلتفرم مناسب نیست.شما باید زمانی که افراد در صفحات جستجوگرشان به دنبال اطلاعات می گردند کشف شوید

چه بخواهید بدون پول فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید یا یک مدل کسب و کار آنلاین دیگر را ، پست های بالا و این ویدیو به شما نشان می دهد چه کاری می توانید برای شروع کسب و کارتان همین امروز انجام دهید

فروش کالاهای اطلاعاتی، بازاریابی رابطه ای، مربیگری و دوره های مشاوره، برنامه های عضویت، آژانس بازاریابی دیجیتالی، فریلنسینگ و دستیار مجازی، و خدمات نرم افزاری تنها هفت نمونه از  ده کسب و کار آنلاینی هستند که من لیست کرده ام و می توانید تقریبا بدون هیچ سرمایه اولیه ای انها را آغاز کنید.

کسب و کار آنلاین خود را امروز آغاز کنید!

حواس پرتی

کسب و کار آنلاین

شما هم می توانید ساخت کسب و کار آنلاین را به عنوان هدف خود قرار دهید.

با استراتژی پیشرفت من آغاز کنید و مثالی از یک سال فعالیت در یوتیوب با گوشی و میکروفون رو ببینید.

با  حداقل هزینه های استارتاپی، سودهای بالقوه نجومی، و آزادی بیشتر، کسب و کارهای آنلاین در سالهای آتی جذاب و جذابتر خواهند بود.

ممکن است در ابتدا وقفه هایی وجود داشته باشد که مختص این نوع از کسب و کارهاست.

اما وقتی که طبق فرمول درستی پیش بروید، کسب وکارتان اوج می گیرد. بنابراین بهترین مدل تجاری ای که بیشتر از همه برایش هیجان زده هستید را انتخاب و روی آن کار کنید

اگر از کاری که انجام می دهید لذت می برید و می خواهید دایما پیشرفت کنید آنگاه می توانید جای پای خود را در این کسب و کار محکم کنید. با آخرین موضوعات در حوزه کسب و کار آنلاین تان خود را بروزرسانی کنید، با مخاطب تان در تماس باشید، محصولات ارایه شده تان را افزایش دهید، و بهترین خدمات مشتریان را ارایه دهید، و این کار شما را از سایرین در این جاویژه مجزا می کند.