فرصت محدود : ارائه خدمات دفتر شما روی شماره ۶ رقمی و ۸ رقمی رند تهران

دفتر شما به تازگی تعدادی شماره ۶ رقمی و خطوط رند تلفن ثابت ۸ رقمی تهران برای ارائه خدمات خود در اختیار کسب و کارها قرار داده است. پیشنهاد می کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و با مراجعه به پورتال دفتر شما ، از خطوط  ۶ و ۸ رقمی رند تهران بهره مند شوید.

 

امکان انتخاب شماره تلفن ثابت دلخواه در پورتال دفتر شما

شماره های تصادفی

شماره تلفن های ارائه شده توسط «دفتر شما» با کد ۲ تهران شروع می شوند که محبوب ترین و باپرستیژترین پیش شماره تلفن ثابت تهران است. این خطوط، شماره های مجازی هستند که مزیتهای متعددی نسبت به شماره تلفن های عادی دارند.

با توجه به اینکه برای استفاده از این شماره ها نیازی به داشتن دفتر کار ندارید بنابراین می توانید به عنوان تلفن ثابت دایورتی از آن استفاده کنید اما مهمترین مزیت شماره تلفن های مجازی یا اَبری این است که می توانید بر روی آنها خدمات متنوعی دریافت کنید، مانند سرویس تلفن گویا، فکس آنلاین، منشی مجازی و مرکز تماس آنلاین.

کاربرد شماره تلفن مجازیشماره تلفن مجازی چیست و چه مزیتهایی نسبت به شماره تلفن عادی دارد؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

بنابراین، تمامی استارتاپها و کسب و کارها کوچک و بزرگ (هر جای ایران که باشند) می‌توانند با گرفتن خط تلفن ثابت تهران از دفتر شما، بدون نیاز به اجاره دفتر کار و استخدام منشی، در بازار پایتخت رقابت کنند و علاوه بر ایجاد یک وجهه حرفه ای، هزینه های کسب و کار خود را کاهش دهند.

با توجه به این که شماره تلفن های ۶ رقمی و ۸ رقمی رند متقاضیان زیادی دارند و به سرعت واگذار می شوند، به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود برای تهیه شماره تلفن دلخواه خود عجله کنند تا در این فرصت محدود با انتخاب شماره ای درخور کسب و کارشان، مشتریان بیشتری جذب کنند.

نحوه رزرو خط تلفن ثابت از دفترشما

اگر هر سوالی در زمینه خدمات دفتر کار مجازی و رزرو خطوط دارید، با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس بگیرید.