خبر خوب برای مشترکین تلفن گویا اینکه بالاخره امکان ارسال فکس اینترنتی روی خطوط دفتر شما برقرار شد. پس از تعطیلی شرکت فناور فکس دات آی آر وعده دادیم که در ماه‌های آینده این سرویس را به خدمات دفترشما اضافه خواهیم کرد، حالا مشترکین دفترشما حالا می‌توانند با رفتن به پورتال خود هم فکس ارسال کنند و هم فکس را دریافت کنند و گزارش ارسال/دریافت را روی پنل خود مشاهده کنند. در ادامه مزایای استفاده از فکس اینترنتی دفتر شما و نحوه استفاده از آن را می‌خوانیم:

نمابر اینترنتی دفتر شما تعرفه جداگانه ندارد

شما با اشتراک تلفن گویای دفترشما با یک تیر چند نشان می‌زنید و صاحب یک شماره تلفن ثابت تهران با امکانات بسیار زیاد می‌شوید. یکی از این امکانات نمابر اینترنتی است. برای استفاده از فکس اینترنتی دفتر شما نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و مدت زمان اشغال بودن خط در هنگام ارسال و دریافت فکس از بسته تلفن گویای شما کسر می‌شود.

فکس اینترنتی دفترشما بدون محدودیت

دریافت و ارسال فکس نامحدود است، هر تعداد که نیاز است می‌توانید فکس ارسال کنید و هر تعدادی که می‌خواهید هم فکس دریافت کنید.

به هر شماره فکسی در ایران می‌توانید، فکس ارسال کنید، نیاز نیست که دریافت کننده مشترک دفترشما باشد و از این بابت محدودیتی ندارید.

کاهش هزینه‌ها و حفظ محیط زیست

شما با استفاده از فکس اینترنتی دفتر شما از خرید و تعمیر دستگاه فکس، شارژ کارتریج و …بی‌نیاز می‌شوید و هزینه‌ سخت افزاری ندارید.

همچنین با حذف کاغذ در ارسال فکس از قطع درختان جلوگیری می‌کنید، امیدواریم با رایج شدن فکس اینترنتی توسط همه نهادها، کمکی هر چند کوچک به محیط زیست کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: با روش استفاده از فکس ابری آشنا شوید

چگونه از فکس اینترنتی دفتر شما استفاده کنیم؟

مشترکین دفترشما با مراجعه با پورتال خود، در سمت راست داشبورد گزینه “فکس” را مشاهده می‌کنند:

با کلیک بر روی فکس به صندوق ارسال/دریافت می‌رویم و این امکان را داریم که گزارش تمام فکس‌ها را داشته باشیم:

با کلیک بر دکمه آبی رنگ «ارسال فکس جدید» می‌توانید فکس ارسال کنید، حداکثر حجم ارسال شما در یک نوبت باید 1 مگابایت باشد و فکس را در فرمت PDF ارسال کنید.

اگر مشترک نیستید…

با اشتراک تلفن گویای دفترشما صاحب شماره ثابت تهران با امکانات یک سانترال حرفه ای، صندوق صوتی و فکس اینترنتی می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا دو هفته به رایگان امتحان کنید.

اگر از سرویس فکس اینترنتی دفتر شما استفاده کردید، نظر خود را در کامنت به ما بگویید.