در این مقاله با بررسی دستگاه‌های سانترال و به خصوص سانترال پاناسونیک نشان می‌دهیم که کسب و کارهای متوسط و حتی بزرگ می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه راه اندازی تلفن‌های سانترال به راحتی از سانترال مجازی استفاده کنند.

خرید سانترال پاناسونیک آری یا خیر؟

خرید سانترال پاناسونیک چه ویژگی هایی دارد؟

 کسب و کارها با خرید سانترال پاناسونیک می توانند با استفاده از کانال های ارتباطی مختلف مانند ،IP، ISDN یا آنالوگ، ارتباط داخلی (درون شرکت خود) و خارجی (با دنیای خارج) برقرار کنند. سانترال همچنین به شما امکان می دهد تلفن های بیشتری نسبت به خطوط تلفن فیزیکی داشته باشید و امکان تماس رایگان بین کاربران را فراهم می کند. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند انتقال تماس، پست صوتی، تماس را فراهم می کند.

اکثر کسب و کارهای دفتری با تلفن سانترال به صورت سنتی آشنا هستند اما آیا می‌دانید نرم افزار سانترال آن هم به صورت آنلاین (بدون نیاز به نصب) وجود دارد که شما را از هر گونه سخت افزار، نرم افزار و سیم کشی بی نیاز می‌کند.

سانترال مجازی یک سیستم تلفنی مجازی است که سیستم تلفنی تجاری امن و قابل اطمینان را از طریق اینترنت فراهم می کند. این سیستم به کسب و کار شما امکان می دهد چندین خط تلفن را که به یک شبکه تلفن عمومی یا شماره تلفن voip متصل هستند، ارائه دهد، این نحوه برقراری و دریافت تماس است.

ویژگی های سانترال

  • مقیاس پذیری: به طور طبیعی، مشاغل می خواهند رشد کنند. داشتن سانترال به مشاغل اجازه می دهد تا یک سیستم تلفنی داشته باشند که با آن دیگر تماس ها را از دست ندهند.
  • هزینه کمتر: به طور کلی، فناوری آن بسیار مقرون به صرفه است زیرا از هزینه های بالای نصب در خانه و نگهداری منظم جلوگیری می کند.
  • انعطاف پذیری: تلفن سانترال ابری انعطاف پذیری لازم را برای کسب و کارها فراهم می کند تا بتوانند جدیدترین ویژگی های سیستم تلفن را بدون برخورد با به روزرسانی های سخت افزاری دریافت کنند. مشاغل می توانند کاربران را اضافه یا حذف کنند

معایب سانترال

امنیت: به دلیل ماهیت میزبانی از طریق اینترنت، امنیت سیستم های PBX Cloud نسبت به سیستم های PBX درون سایت امکان پذیر است. هنگام جستجوی ارائه دهنده سانترال، توصیه می کنیم برای اطمینان از اعتبار و امنیت بالا در کسب و کار مورد نظر خود تحقیق کنید.
کیفیت تماس: برقراری و دریافت تماس با سانترال به اینترنت کسب و کار شما بستگی دارد. اگر کسب و کار شما دارای اتصال اینترنتی کند یا غیر قابل اعتماد باشد، احتمال قطع تماس یا کیفیت پایین شما وجود دارد.

مدل ها و ویژگی‌های خرید تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال هیبریدی پاناسونیک KX NS700
 با خرید تلفن سانترال هیبریدی پاناسونیک KX NS700 به یک سیستم ارتباطی مقرون به صرفه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​خود دست می یابید. KX NS700 از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است و از ۶ صندوق عقب آنالوگ و ۱۸ پسوند شروع می شود، تا ۲۸۸ دستگاه با یک دستگاه گسترش. KX NS700 همچنین یک سیستم ارتباطی یکپارچه است که دارای ویژگی های غنی IP مانند اتصال تلفن همراه، پست صوتی و پست الکترونیکی یکپارچه، پیام فوری (چت) است.

خرید سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500

برای هر کسب و کار کوچک و متوسط ​​که می خواهد از شهرت پاناسونیک در زمینه فناوری با کیفیت و بدون نیاز به بودجه هنگفت بهره ببرد، راه حل ارتباطی متحد جدید KX NS500 پاسخ ها را ارائه می دهد. این PBX ترکیبی هوشمند یک سیستم مقرون به صرفه و مقرون به صرفه و ارتباطات IP برای شرکت هایی است که حداکثر ۲۵۰ کارمند دارند. که می تواند انعطاف پذیر باشد و با توجه به نیازهای خاص توسعه کسب و کار ممکن می شود.
  • قابلیت دسترسی بیشتر ارتباطات با کیفیت بالاتر.
  • سیستم سانترال ترکیبی هوشمند برای مشاغل کوچک و متوسط است.
  • با افزودن Expansion Units، از ۶ تنه آنالوگ و ۱۸ پسوند، تا ۱۹۰ کانال و ۲۸۸ پسوند گسترش دهید.
  • نصب و راه اندازی مقرون به صرفه دارد.
  • برنامه های داخلی شامل مرکز تماس، تلفن همراه و پیام صوتی است.
  • تکامل آسان از ارتباطات آنالوگ به IP است.

سانترال مجازی

سانترال مجازی

این روزها با پا گرفتن استارتاپها و کسب و کارهای خانگی، بسیاری از کسب و کارها دیگر نیازی به اجاره دفتر کار نمی‌بینند و ترجیح می‌دهند به جای اتلاف سرمایه خود بر سر هزینه‌های بالای اجاره دفتر کار و تهیه تجهیزات اداری، سرمایه خود را هوشمندانه‌تر خرج کنند.

خوشبختانه در چند سال اخیر و با ورود سانترال مجازی به ایران، کسب و کارها دیگر برای راه اندازی سیستم سانترال خود نیاز به هیچ مکان فیزیکی ای ندارند. شما حتی به خرید خط تلفن ثابت هم نیاز ندارید.

چرا با کمک دفتر کار مجازی دیگر به تلفن سانترال نیاز نداریم؟

چرا با کمک دفتر کار مجازی دیگر به تلفن سانترال نیاز نداریم؟

راه اندازی سانترال نیازمند داشتن خط تلفن ثابت و در نتیجه مکانی برای کسب و کار است. این روزها با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها دیگر تمایلی به اجاره دفتر کار روزانه ندارند و ترجیح می‌دهند تا جای ممکن به دورکاری ادامه دهند.

اما راه اندازی سانترال مجازی داستان دیگری دارد. تلفن گویای دفترشما یک نرم افزار تحت وب سانترال است. در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن ثابت اینترنتی تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای با قابلیت تنظیمات آنلاین در اختیار شماست. امکاناتی نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی برای ساعات مختلف روز، تعریف بدون محدودیت منو و داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

سیستم تلفن گویا حرفه‌ای و آنلاین

سیستم تلفن گویا حرفه‌ای و آنلاین

یکی از خدمات دفتر کار مجازی سیستم تلفن گویاست. سرویس تلفن گویا مانند سیستم سانترال عمل می‌کند، با این تفاوت که نیاز به خریداری هیچ گونه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ندارد.

آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که با صدای از پیش ضبط شده پاسخ شما را دهند؟ و از شما بخواهند با شماره گیری اعدادی که اعلام می کنند به بخش مورد نظرتان هدایت شوید؟ به این نوع سیستم پاسخگویی «تلفن گویا»، منشی تلفنی یا سانترال می گویند.

سرویس تلفن گویا «دفترشما» بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیمکشی و یا حتی خرید خط تلفن کلیه امکانات ارتباطی را مانند سازمانهای بزرگ برای شما فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: علت اصلی توقف خدمات فکس دات آی آر fax.ir چه بود؟

امکانات سرویس تلفن گویا جایگزین سانترال

  • شماره تلفن اختصاصی

بلافاصله یک (یا به هر تعداد که بخواهید) خط تلفن ثابت اختصاصی با کد ۲ تهران در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • انتقال تماس رایگان

با این سرویس می‌توانید تماسهای ورودی را به طور خودکار به شماره تلفن‌های مختلف (ثابت یا همراه) انتقال دهید.

  • تعریف داخلی‌های متعدد

در این سرویس امکان تعریف داخلی به تعداد نامحدود دارید.

فکسهای خود را در ایمیلتان دریافت می‌کنید.

  • صندوق صوتی

می‌توانید تنظیم کنید در ساعات غیراداری و یا تماسهایی که امکان پاسخگویی به آنها را ندارید به صندوق صوتی تان وصل شود تا تماس گیرنده پیغام خود را بگذارد.

  • ارسال گزارشی از تماسها

گزارشی از تماسها به صورت پیامکی و ایمیلی برای شما ارسال می‌شود.

  • مدیریت آنلاین

از طریق پورتال آنلاین «دفترشما» می‌توانید هر زمان هر گونه تغییری که می‌خواهید در بسته خود و تنظیماتش بدهید.

تجربیات خود را از استفاده از سرویس های دفترشما با ما درمیان بگذارید.