کاربرد تلفن گویا ابری چیست؟ 

آیا با کاربرد خط تلفن ابری آشنایی دارید؟ بگذارید با یک سوال بحثمان را باز کنیم. آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که با صدای از پیش ضبط شده پاسخ شما را دهد؟ و از شما بخواهد با شماره گیری اعداد ی که اعلام می کند به بخش مورد نظرتان هدایت شوید؟ به این نوع سیستم پاسخگویی تلفن گویا می گویند. این نوع سیستم پاسخگویی که در ایران به آن منشی تلفنی هم می گویند، ضمن کاهش هزینه های نیروی انسانی در ساعات اداری می تواند به معرفی سازمان شما در ساعات غیراداری بپردازد.

کاربرد شماره تلفن مجازیتلفن گویا به طور دقیق به چه معناست؟

فناوری تلفن گویا برای سازمان ها از دو طریق قابل دسترسی است:

۱.خدمات تلفن گویا مجازی

۲. نرم افزار تلفن گویا

راه اندازی سیستم تلفن گویا

برای راه اندازی سیستم تلفن گویا در یک سازمان باید تجهیزات موردنیاز سانترال را، که هزینه زیادی هم دارد، خریداری کرد و این سیستم را داخل سازمان و شرکت راه انداخت. علاوه بر هزینه خریداری سیستم باید یک اپراتور تمام وقت نیز برای پاسخگویی به تماسها استخدام کنید تا در صورتی که تماس گیرنده خواستار صحبت با اپراتور باشد، پاسخ او را بدهد. هزینه ای نیز به طور مداوم باید برای نگهداری و به روزرسانی سیستم خود در نظر بگیرید.

خدمات تلفن گویا ابری

سازمانها و صاحبان کسب و کارهای کوچک یا بزرگ می توانند به جای خریداری و راه اندازی سیستم تلفن گویا از خدمات تلفن گویا ابری جهت اطلاع رسانی به تماس گیرندگان و مدیریت بهیه تماسها استفاده کنند. با خریداری این سرویس دیگر هیچ نیازی به تهیه تجهیزات و استخدام اپراتور وجود ندارد و یک دستگاه تلفن ساده کار همان تجهیزات پیچیده و پرهزینه را انجام می دهد. بنابراین کاربرد تلفن گویا ابری همان کاربرد تلفن گویا است، یعنی مدیریت تماسها، منتها با فنآوری بسیار جدیدتر.

برای خریداری خدمات تلفن گویا ابری باید به سراغ یک سرویس دهنده بروید و با توجه به میزان تماسهای خود از میان بسته های گوناگون با قیمت های متنوع، یک بسته خریداری کنید. با خریداری بسته تلفن گویا، یک خط تلفن ثابت اختصاصی به شما واگذار می شود. با استفاده از این خط تلفن ثابت اختصاصی می توانید از تمام خدمات تلفن گویا ابری بهره مند شوید. با پرکردن صدای از پیش ضبط شده ضمن معرفی کسب و کار خود گزینه هایی برای هدایت تماس گیرنده به بخش ها و افراد مختلف ارائه می دهید سپس تماس گیرنده با شماره گیری گزینه ها ی عددی به شماره تلفن همراه شما و یا همکارانتان دایورت(منتقل) می شود.

 تماس گیرنده بعد از برقراری تماس اطلاعاتی را درباره سازمان شما دریافت می کند و با شماره گیری اعداد مربوط به بخش مورد نظرش هدایت می شود در انتها می تواند درخواست خود را در بخش مورد نظر ضبط و شماره رهگیری دریافت کند و با تماس مجدد در زمانی که توسط تلفن گویا اعلام شده پاسخ درخواست خود را دریافت نماید.

با استفاده از خط تلفن با شماره اختصاصی که “دفتر شما”دراختیارتان می گذارد می توانید از تمام خدمات تلفن گویا ابری بهره مند شوید. با پرکردن صدای از پیش ضبط شده ضمن معرفی کسب و کار خود گزینه هایی برای هدایت تماس گیرنده به بخش ها و افراد مختلف ارائه می دهید سپس تماس گیرنده با شماره گیری گزینه ها ی عددی به شماره تلفن همراه شما و یا همکارانتان دایورت(منتقل) می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات “دفتر شما” به سایت daftareshoma.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۸۴۲۰۱ تماس حاصل نمایید.