در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

0

مشاغل خانگی پرسود کدامند؟

با مشاغل خانگی پرسود آشنایی دارید؟ با افزایش روز به روز کسب و کارهای خانگی، افراد بیشتری به دنبال روش‌هایی برای کار در منزل هستند. در زمان شیوع ویروس کرونا افراد زیادی به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی بودند.

برای برخی از این مشاغل خانگی پرسود نیاز است بخشی از خانه را به کارتان اختصاص دهید در حالی که امکان انجام بقیه‌ی مشاغل به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به فضای فیزیکی وجود دارد. به طور کلی، می‌توانید مشاغلی که در زیر معرفی می‌کنم را با بهره گیری از فضای موجود و امکاناتی که دارید شروع کنید.

کترینگ و خدمات پذیرایی

برای اداره‌ی کار پذیرایی خود به دفترهای گران قیمت احتیاج ندارید و حتی می توانید خدمات خود را از خانه انجام دهید و مخارج را به حداقل برسانید. افراد و مشاغل مختلفی مایل به پرداخت هزینه در ازای پذیرایی با کیفیت هستند. این تجارت را برای افرادی که سخت کار می‌کنند و توانایی بالایی در مدیریت بحران دارند پیشنهاد می‌کنم.

پشتیبانی فناوری اطلاعات

پشتیبانی فناوری اطلاعات

پشتیبانی فناوری اطلاعات

همان‌طور که برای انجام کارها و ادامه‌ی زندگی روزمره خود به فناوری اطلاعات نیاز بیشتری پیدا کرده‌ایم، افرادی که در آن مهارت دارند نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. تکنسین‌های پشتیبانی فناوری اطلاعات با کیفیت می‌توانند هزینه مناسبی را در ازای تخصص خود دریافت کنند و برای انجام این کار به تجهیزات زیادی احتیاج ندارند. با این حال پشتیبانی فناوری اطلاعات یک صنعت رقابتی است بنابراین، برای جلب توجه باید از روش‌های تبلیغ کاربردی استفاده کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 فروشگاه اینترنتی از مشاغل خانگی پرسود

فروشگاه اینترنتی از مشاغل خانگی پرسود

قبلاً اگر محصولی برای فروش داشتید این گونه بود که باید یک مکان فیزیکی را برای فروش آن در نظر می‌گرفتید. ولی این روزها می‌توانید هر چیزی را به هر کسی در سراسر دنیا از طریق اینترنت بفروشید. چه عسل ارگانیکی که در حیاط خانه‌ی خود تهیه کردید و چه پارچه‌هایی که خودتان طراحی کردید امکان فروش از طریق اینترنت را دارند.

 

طراحی گرافیک

طراح گرافیک

طراح گرافیک

مشاغل مختلف جهت انتقال بصری اطلاعات از طریق لوگو، تبلیغات، پوستر، وب سایت و … به طراحان گرافیک نیاز داشتند. اگر در این زمینه تخصص دارید که می‌توانید به صورت کارمندی برای شرکتی مشخص کار کنید یا فریلنسر باشید و پروژه بگیرید. اگر هم مهارت کافی ندارید بهتر است از آموزش‌های آنلاین بهره ببرید و به اندازه‌ی کافی تمرین کنید. برای طراحی گرافیک نیاز است که خلاقیت خود را به کار بگیرید.

 

ساخت جواهرات دست ساز

برای ساخت جواهرات می توان دوره‌های آن را به صورت آنلاین گذراند و یا در دوره‌های فنی حرفه‌ای شرکت کرد. البته با یک جستجوی ساده در اینترنت ویدئوهای آموزشی زیادی در رابطه با ساخت جواهرات پیدا می‌کنید. خلاقیت در این هنر اهمیت فراوانی دارد و منجر به کسب درآمد بیشتر می‌شود. جواهرات دست ساز خود را می‌توانید در پلتفرم‌های فروش محصولات مثل دیوار، شیپور و ایسام بفروشید. استفاده از این پلتفرم‌ها رایگان است ولی برای دیده شدن بیشتر آگهی باید مبلغ مشخصی را بپردازید. این روش برای کسانی که در آغاز راه هستند و فعلا سرمایه‌ی چندانی ندارند مناسب است.

در همین رابطه بخوانید: ۷ روش کاربردی برای فروش مستقیم صنایع دستی در ایران

 

مشاوره کسب و کار

اگر در زمینه‌ی بازاریابی آنلاین و کسب و کار تجربه دارید می‌توانید مشاور کسب و کار شوید. با توجه به وضع اقتصادی فعلی، بسیاری از مشاغل در معرض خطر قرار گرفته‌اند. این بحران‌ها کسب و کارهای قدیمی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و به مانعی برای کارآفرینان تبدیل شده است. مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات جهت توسعه کسب و کار محسوب می‌شود. اگر نیاز دارید کسب و کار یا استارتاپ راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم قبل از شروع با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

وردپرس

پشتیبان وردپرس

پشتیبان وردپرس

حدودا ۹۰ درصد از وب سایت‌های ایرانی از وردپرس استفاده می کنند. زمانی که سایت‌های وردپرسی با مشکلی مواجه شوند متخصصان وردپرس دست به کار می‌شوند.

از خدمات وردپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه بکاپ‌های دوره‌ای از فایل‌ها، تنظیمات پنل سایت، دیتابیس و محتوای وب سایت
  • نصب تنظیمات و افزونه‌های ضروری و اطمینان از عملکرد بدون نقص آن‌ها
  • به‌روز رسانی امنیتی هسته پرتال وبسایت وردپرسی و افزونه‌های پرتال
  • غیرفعال کردن یا حذف برخی افزونه‌ ها به جهت تست بهبود عملکرد

در همین رابطه بخوانید: 7 راه کاربردی کسب درآمد از وردپرس کدامند؟

 

تولید محتوا

نویسنده سایت و تولید محتوا

نویسنده سایت و تولید محتوا

اگر به نوشتن علاقه دارید می‌توانید با تولید محتوا در سایت و شبکه‎‌های اجتماعی درآمدزایی کنید. برای به دست آوردن این مهارت باید در حوزه‌های نویسندگی و سئو آموزش ببینید و با تمرین کافی بتوانید محتواهای کاربرپسند تولید کنید. برای انجام این کار در خانه هم می‌توانید به صورت دورکاری با شرکتی مشخص کار کنید و یا با پروژه‌های فریلنسری کسب درآمد کنید.

در همین رابطه بخوانید: ایده‌های درآمدزایی در خانه با هزینه‌ی کم اما پرسود!

 

تدریس آنلاین 

تدریس آنلاین از مشاغل خانگی پرسود

تدریس آنلاین از مشاغل خانگی پرسود

در هر حوزه ای که تخصص دارید چه در نرم افزار خاصی متخصص هستید یا در کاری هنری مهارت دارید می‌توانید تدریس آنلاین داشته باشید و یا از خود ویدیوهای آموزشی ضبط کنید و آن را به صورت دوره‌ی آموزشی در پلتفرم‌هایی مانند فرادرس، فرانش و مکتب خونه بفروشید.

مترجم و مدرس زبان

فریلنسر مترجم و مدرس زبان از مشاغل خانگی پرسود

فریلنسر مترجم و مدرس زبان از مشاغل خانگی پرسود

اگر مدرک زبان خارجی دارید و یا مسلط به زبان‌های محتلف هستید می توانید به صورت آنلاین تدریس کنید یا در پلتفرم‌هایی مثل پونیشا ثبت نام کنید و به صورت پروژه ای از ترجمه‌ی خود درآمد کسب کنید. اگر می خواهید کسب درآمد دلاری داشته باشید در کشورهایی مانند هنگ کنگ یا امارات متحده عربی افرادی وجود دارند که بیش از ۲۵ دلار در ساعت برای تدریس شما پرداخت می‌کنند. کافی است از طریق اسکایپ و زوم با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و یا از طریق سایت های Learn4Good و Remote.co شاگردان بین المللی پیدا کنید.

گویندگی

ضبط صدای خود 

ضبط صدای خود

اگر صدای خوبی دارید می‌توانید به عنوان گوینده در سایت واوبوک ثبت نام کنید و با خواندن کتاب به صورت صوتی کسب درآمد کنید. البته امکان درآمدزایی به صورت پروژه‌ای برای کسانی که برای نریشن خود به گوینده احتیاج دارند نیز وجود دارد. برای این کار می‌توان از پلتفرم‌های چکاوا و بانک صدا استفاده کرد.

 

درآمدزایی از اینستاگرام

می‌توانید در حوزه‌های مختلفی اعم از سرگرمی، عمومی، ورزشی، هنری، سینمایی، آموزشی، پیج اینستاگرامی بسازید و به مرور زمان و با افزایش فالوورهای خود کسب و کارهای دیگر را تبلیغ کنید و به درآمدزایی برسید. راه دیگری که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد فروش محصولات و خدمات است.

در همین رابطه بخوانید: 5 روش از بهترین‌ راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

 

ماساژ

اگر به صورت حرفه‌ای ماساژ می‌دهید پس می‌توانید یک مرکز ماساژ خانگی راه اندازی کنید و برای شروع هم با ماساژ دوستان و آشنایان شروع کنید. مرکز ماساژ باید محیطی آرام و بدون سر و صدا باشد پس ترجیحا قسمتی از خانه را به مرکز ماساژ تبدیل کنید که کمترین رفت و آمد را دارد. برای جذب مشتریان بیشتر از بازاریابی دهان به دهان استفاده کنید یا یک پیج اینستاگرام با محتواهای با کیفیت داشته باشید و برای شناخته‌ شدن مرکزتان به پیج‌های شهر محل زندگی خود تبلیغ دهید.

 

آشپزی

بسیاری از ما غذای خانگی دست پخت مادرمان را به فست فود و حتی غذاهای ایرانی در بهترین رستوران‌ها ترجیح می‌دهیم. پس اگر شما هم یک خانم خانه دار هستید و دست پختتان زبان زد فامیل است پیشنهاد می‌کنم یک آشپزخانه‌ی خانگی دایر کنید و از آشنایان و همسایه‌ها سفارشات غذا بگیرید.

 

تایپ

برای تایپیست شدن نیاز است که سرعت تایپ بالایی داشته باشید. البته اگر سرعت تایپ پایینی دارید می‌توانید با تمرین آن را بیشتر کنید. هر چه صفحات بیشتری تایپ کنید درآمد بالاتری خواهید داشت. برای گرفتن پروژه می‌توانید از سایت‌های فریلنسری مانند تایپ ایران، تایپسرا، انجام میدم، پارسکدرز و پونیشا استفاده کنید.

در همین رابطه بخوانید: راه های کسب درآمد دلاری با فریلنسری

 

خیاطی

هزینه‌های خیاطی در سطح شهر بالا است پس اگر تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی خیاطی دارید و خدمات خود را با قیمت مناسبی ارائه کنید پس مشتریان به سراغتان خواهند آمد. سعی کنید با حوصله این کار را انجام دهید چون با یک اشتباه ممکن است لباس مشتری غیرقابل استفاده شود و تاثیر منفی در سابقه‌ی کاری شما داشته باشد.

 

ساخت صابون و شمع تزئینی

اگر به انجام کارهای دارای ظرافت علاقه دارید پس ساخت صابون یا شمع تزئینی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این شغل خانگی نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارد و صرفا باید وقتتان را صرف آن کنید.

 

ارز دیجیتال و فارکس

فعالیت در بازارهای مالی ریسک بالایی دارد ولی می‌توان سود خوبی به دست آورد. اگر تخصصی در این حوزه ندارید بهتر است در ابتدا با مبالغ کم کارتان را آغاز کنید و با یادگیری بیشتر میزان مبلغ سرمایه گذاری را افزایش دهید.

 

چه مشاغل خانگی پرسود دیگری می‌شناسید که در مقاله به آن اشاره نشده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.