اجاره خط تلفن ثابت تهران در عرض چند دقیقه

برای اجاره خط تلفن ثابت تهران پیش از این باید به مخابرات مراجعه می کردید و در نوبت می ماندید تا یک خط تلفن ثابت مختص همان آدرسی که برایش اقدام کرده اید اختصاص یابد. سپس باید مأمور مخابرات خط را دم ساختمان به شما تحویل می داد و کشیدن خط تا داخل واحد هم بر عهده خودتان بود.

خوشبختانه اکنون دیگر نیازی به این کارها نیست. شما با یک تماس با شرکت “دفتر شما” عرضه کننده خدمات ارتباطی نوین، می توانید در عرض چند دقیقه یک شماره تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۲ اجاره و دریافت کنید. نکته جالب این سرویس این است که شما برای استفاده از خط تلفن خود نیازی به حضور در مکان خاصی ندارید و می توانید از هر کجا بر روی گوشی تلفن همراهتان به خط تلفن ثابت خود دسترسی داشته باشید و فکس اینترنتی دریافت و ارسال کنید. بنابراین شما حتی اگر در شهری به غیر از تهران هم باشید، می توانید یک خط تلفن ثابت اختصاصی با پیش شماره ۲ که مربوط به مناطق باپرستیژ تهران است دریافت کنید.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

کاربرد شماره تلفن مجازیخط تلفن مجازی چیست و چه مزیتی به خط تلفن معمولی دارد؟

علاوه بر دریافت یک خط تلفن ثابت اختصاصی و یک خط فکس اختصاصی (فکس اینترنتی)، بر روی خط خود خدمات تلفن گویا یا منشی تلفنی نیز دریافت می کنید. یعنی می توانید تا ۹ داخلی برای همان یک شماره تلفنی که به شما واگذار شده تعریف کنید. بنابراین پس از دریافت شماره تلفن اختصاصی، با پرکردن صدای از پیش ضبط شده ضمن خوش آمد گویی و معرفی کسب و کار خود می توانید با تعریف داخلی های متعدد تماس گیرنده را به بخش های مختلف کسب و کار خود راهنمایی کنید. از آنجایی که خطوط تلفن واگذارشده بر بستر اینترنت هستند، می توانید بدون نیاز به هیچ نرم افزار یا سخت افزاری از خدمات ابری این شرکت بهره مند شوید، مانند: فکس اینترنتی، صندوق صوتی، امکان انتقال تماس، امکان برنامه ریزی زمانی برای تماسهای ورودی و از همه جالب تر، امکان برخورداری از سرویس منشی از راه دور!

با خریداری بسته منشی، هر کسی که با شماره تلفن ثابت شما تماس بگیرید، یک منشی باتجربه از تیم حرفه ای منشی های ما که مستقر در واحد مرکزی «دفتر شما» هستند، تماسهای شما را پاسخ می دهند و بنا به درخواست شما تماس را به شما وصل می کنند و یا پیغام می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات “دفتر شما” به سایت daftareshoma.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.