اگر کسب و کاری را اداره می‌کنید و نیاز به خط ثابت تهران با امکانات سانترال، تلفن گویا و منشی دارید، دفتر کار مجازی با قابلیت دو هفته تماس رایگان را امتحان کنید.

تماس رایگان

دفترشما

دفترشما امکانی را فراهم آورده است تا کارآفرینان و صاحبان مشاغل، بدون ریسک و پرداخت هزینه،۱۵ روز با ویژگیها و مزایای دفتر کار مجازی آشنا شده و از بسته های رایگان بهره مند شوند.

به این ترتیب شما می توانید قبل از خریداری بسته های حرفه ای تلفن گویا و منشی مجازی، به مدت ۱۵ روز عملکرد این سرویس و نحوه استفاده از آن در توسعه کسب و کار خود را ارزیابی کنید و با خیالی آسوده خدمات حرفه ای دفترشما را برگزینید.

۱۵ روز رایگان تلفن گویا داشته باشید!

تماس رایگات تلفنی

15 روز رایگان

سیستم تلفن گویا یک سانترال مجازی برای مدیریت تماس‌ است.

اگر دنبال خرید خط سیپ ترانک یا شماره تلفن مجازی هستید ابتدا می‌توانید دو هفته بدون هزینه آن را امتحان کنید.

در شیوه قدیمی برای داشتن تلفن گویا علاوه بر اجاره دفتر و خرید خط تلفن، باید هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و نگهداری بالای سانترال را پرداخت می‌کردید.

از آن گذشته، در صورت نقل مکان به یک نشانی جدید، شماره تماس شما نیز تغییر می‌کند که برای کسب و کار شما اصلا خوب نیست.

اما سرویس تلفن گویا بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیم‌کشی و یا حتی خرید خط تلفن، همه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌کند.

در پنج دقیقه می‌توان یک خط تلفن ثابت در تهران خرید و پس از تست  چند روزه تماس رایگان با ارسال مدارک مشترک آن خط تلفن شد یا به خرید خط هوشمند اقدام کرد.

همین الان سرویس تلفن گویا را دو هفته رایگان آزمایش کتید

۱۵ روز رایگان منشی داشته باشید

منشی مجازی

15 روز رایگان

داشتن منشی به کسب و کار شما وجهه حرفه‌ای‌تری می‌دهد و بسیاری از مشغله‌ها نیز از روی دوشتان برداشته می‌شود.

برای استخدام یک منشی نخست باید دفتر کار داشته باشید، یعنی زیر بار هزینه اجاره دفتر کار بروید. پس از آن نوبت به حقوق منشی، بیمه و مزایا می‌رسد.

اما منشی مجازی درست مانند منشی خود شماست؛ یک اپراتور انسانی که به صورت حرفه‌ای همه تماس‌هایتان را پاسخگوست، به افرادی که مشخص کرده‌اید انتقال می‌دهد، پیغام می‌گیرد، با مشتریانتان تماس می‌گیرد، قرار ملاقات‌ها را تنظیم و سفارشات را ثبت می‌کند.

تنها تفاوت آن با منشی عادی این است که نیازی به حضور فیزیکی ندارد و البته، هزینه‌اش بسیار پایین‌تر است.

منشی حرفه‌ای دفتر مجازی با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و در صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

با این شیوه شما فقط یک دهم هزینه استخدام منشی را پرداخت می‌کنید.

همین الان ۱۵ روز رایگان سرویس منشی مجازی را امتحان کنید و تماس رایگان داشته باشید.

چرا تماس رایگان دو هفته ای؟

شماره تماس رایگان

بسته های رایگان

برای این که مشتریان از کیفیت خدمات «دفترشما» مطمئن شوند، می‌توانند پیش از خرید سرویس، نخست در سرویس آزمایشی ثبت نام کنند و تماس رایگان داشته باشند

مراحل کار به این شکل است:

ابتدا سرویس آزمایشی دلخواه خود را انتخاب کنید: سرویس آزمایشی تلفن گویا  و  سرویس آزمایشی منشی مجازی

    1. به فرآیند ثبت نام هدایت می‌شوید.
    2. با تکمیل فرآیند ثبت نام سرویس شما فعال می‌شود.
    3. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و این فعالسازی را به اطلاع شما می‌رسانند.
    4. اکنون می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود تمام امکانات سرویستان را شخصی سازی کنید. مثلا برای خود متن تلفن سانترال بنویسید.
      اکنون می‌توانید خودتان و یا یکی از آشنایانتان با شماره ای که طی فرآیند خرید انتخاب کرده‌اید تماس رایگان بگیرید و از کیفیت سرویس اطمینان حاصل کنید.

سرویس آزمایشی تلفن گویا و سرویس آزمایشی منشی مجازی هر دو ۱۵ روز است پس از دو هفته تماس رایگان در صورت تمایل می‌توانید مشترک دفترشما شوید.