اگر خانه دار، دانشجو یا بازنشسته و به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید، یا به هر دلیلی می خواهید اشتغال زایی در منزل داشته باشید، با ما همراه باشید تا با مشاغل اینترنتی و پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا آشنا شوید.

در حالی که بسیاری از افراد برای خرید، گشت و گذار و گپ زدن با دوستان از اینترنت استفاده می کنند، شما می توانید شغل اینترنتی داشته و  از اینترنت کسب درآمد کنید. ما انواع شغل های اینترنتی و بهترین شغل های اینترنتی را در مقاله زیر به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا

اشتغال زایی در منزل

یک وبلاگ راه اندازی و اینفلوئنسر شوید

اگر وبلاگی را راه اندازی کنید که پرطرفدار شود و محبوبیت خود را به دست آورد حتی اگر دست از ایجاد پست های جدید بردارید، باز هم می توانید از وبلاگ خود حقوق شش رقمی کسب کنید و از شغل های پردرآمد اینترنتی محسوب می شود.

با این حال، نمی توانید انتظار داشته باشید که وقتی برای اولین بار شروع به این کار می کنید، این پول را بدست آورید. معمولا حداقل شش ماه نوشتن به طور مرتب (حداقل دو پست در هفته، ترجیحاً بیشتر) در یک وبلاگ طول می کشد.

بیشتر بخوانید: هفت نمونه از ایده های کسب و کار اینترنتی در ایام کرونا

بازاریابی وابسته در وبلاگ یا وب سایت شما؛پردرآمدترین شغل اینترنتی

وبلاگ نویسی شغل آنلاین معمولی شما نیست زیرا هنگام وبلاگ نویسی برای شخص دیگری کار نمی کنید. و انعطاف پذیری بیشتری دارد، اما بلافاصله حقوق دریافت نمی کنید. با افزایش ترافیک و مخاطبان خود می توانید به عنوان یک شرکت وابسته برای شرکت های دیگر درآمد کسب کنید.

اگر شما یک وبلاگ یا سایت شغل اینترنتی کاری دارید، می توانید از بازاریابی وابسته برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. می توانید تبلیغات یا مقاله هایی را برای ترویج محصولات و خدمات مختلف داشته باشید این شغل از کارهای اینترنتی با درآمد بالا محسوب می شود.

کسب درآمد از یوتیوب، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

کسب درآمد از یوتیوب؛ پردرآمدترین شغل های اینترنتی

کسب درآمد از یوتیوب

بسیاری از مردم به عنوان سرگرمی، ویدیوها را در یوتیوب دنیال می کنند. اما برخی در حال کسب در آمد از یوتیوب، بزرگرترین و پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا هستند. شما می توانید ویدیو بسازید، آن ها را تبلیغ کنید و سپس از طریق google Adsense درآمدزایی در خانه داشته باشید.

هربار که کسی روی تبلیغ  ویدیوی شما کلیک کند، کسب درآمد می کنید. هرچه کلیک بیشتر باشد، پول بیشتری می گیرید. اگر چندین فیلم را پشت سر هم بگذارید، می توانید از منابع مختلف کسب در آمد کنید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. شاید محبوب ترین راه تبلیغ ویدیوهای موسیقی باشد. درآمد ویدئو با استفاده از موسیقی های محبوب می تواند سنگین باشد.

یک مسیر بهتر می تواند ارتقاء استعدادهای محلی باشد. اینها می توانند هنرمندانی کوچک باشند که به دنبال تبلیغ هستند. اگر آن ها موسیقی خوبی دارند و می توانید فیلم های قابل قبولی را برای آهنگ های آن ها ایجاد کنید، می توانید درآمد پایدار کسب کنید.

یک راه دیگر ایجاد ویدیو های آموزشی است. موضوع یا مهارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک ویدئو با عنوان چگونه فلان کار را انجام بدهید، ایجاد کنید. همچنین می توانید از این نوع ویدئو برای تبلیغ محصول یا خدمات خاصی که ارائه می دهید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟+اینفوگرافی

حساب دار مجازی؛ بهترین شغل اینترنتی

برای شروع کار به عنوان یک حسابدار آنلاین، الزامی نیست که شما سابقه مالی داشته باشید یا یک حسابدار واجد شرایط باشید. اگر علاقه ای به مدیریت معاملات مالی برای دارندگان مشاغل کوچک یا بزرگ در حین کار از خانه دارید، این عنوان شغلی بهترین شغل اینترنتی است.

شما به عنوان حسابدار، پرداخت صورتحساب، ایجاد فاکتورها و تهیه صورتهای مالی مربوط به مشاغل را انجام می دهید. در کشورهای خارجی حقوق این کار ساعتی ۶۰ دلار است.

گرافیست؛ بهترین کسب و کار اینترنتی

روی یک تکه کاغذ، طرحی رسم کنید، آن را در دستکتاپ خود بارگذاری کنید، یک نسخه دیجیتالی درست کنید و کسب درآمد کنید.

این فقط یک توضیح ساده درباره شغل گرافیست است. اگر شما یک فرد خلاق هستید و دوست دارید نقاشی کنید، چرا نقاشی های کاغذی خود را به هنر دیجیتالی تبدیل نکنید و از آن درآمد کسب کنید؟

به عنوان تصویرگر، می توانید کارت پستال های سفارشی، کارت های عروسی، عکس های زوج ها، کارت ویزیت یا حتی جلد کتاب را ایجاد کنید. حقوق آن، ۴۰۰۰ دلار در ماه است.

دستیار مجازی پینترست، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

پینترست از پردرآمدترین شغل ها

دستیار مجازی

با تبلیغ در پینترست برای مشتریان حقوق دریافت کنید. به عنوان یک دستیار مجازی پینترست، کار شما، شامل تنظیم یک حساب کاری پینترست، ایجاد تصاویر، پیوستن به گروه ها و پین کردن محتواهاست و یک کار اینترنتی پردرآمد محسوب می شود و هر کسی می تواند این کار را انجام بدهد.

شما می توانید دورکاری کنید و تمام کارها را در منزل با کامپیوتر انجام دهید. قواعد کار با پینترست را به مدت یک ماه می توان کامل یاد گرفت. بعد از یادگیری می توانید خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و از این شغل مجازی کسب درآمد کنید. حقوق آن تا ۵۰ دلار در ساعت است.

کمک به یک محقق؛ بهترین کار اینترنتی

می توانید به عنوان کمک به یک محقق در پر کردن پاسخ نامه ها، از خانه درآمد کسب کنید. در مطالعات تحقیقاتی آنلاین شرکت کنید و در هر مطالعه ۳۰۰ دلار دستمزد دریافت کنید، که معمولاً در هر ساعت ۱۴۰ دلار درآمد دارد. می توانید درباره غذاها، فناوری ها یا محصولات روزمره نظر خود را ارائه دهید.
بازخورد شما می توانید به صورت نظرسنجی، تماس ویدیویی یا ضبط صدا باشد. این یکی از پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا در خانه است  و شما برای گرفتن این شغل می توانید بزرگ سال، دانش آموز یا حرفه ای، باشید.

درآمدزایی از کسب و کار اینستاگرام، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

کسب و کار اینستاگرام از پردرآمدترین

کسب و کار اینستاگرام

اگر علاقه مند به پست گذاشتن و تعامل با کاربران هستید، اینستاگرام، بهترین کسب و کار اینترنتی دنیا برای شما محسوب می شود. اگر بتوانید فالوور زیادی کسب کنید و راه های ارتباط صمیمی با مخاطب را یاد بگیرید و استفاده کنید، فروش محصولات شما بسیار آسان می شود و یا به عنوان فریلنسرها در اینستاگرام، مارک های تجاری برای همکاری پولی با شما همکاری می کنند و محصولات خود را رایگان به شما هدیه می دهند که برای آن ها تبلیغ کنید.

بیشتر بخوانید: آیا تلگرام و اینستاگرام واقعاً در رشد کسب و کار شما موثر هستند؟

شما به راحتی و در بعضی مواقع بدون هیچ مهارت و تجربه ای می توانید کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید، و با استمرار و پشتکار درآمدهای هنگفتی کسب کنید. شما چه شغل های اینترنتی پردرآمدی را می شناسید و یا تجربه کردید؟ بهترین شغل های اینترنتی از نظر شما کدام ها هستند؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.