چگونه بدون داشتن پول شرکت خود را راه اندازی کنیم؟

بسیاری از فارغ التحصیلان و یا فعالان بازار کار پس از مدتی تصمیم می‌گیرند شرکت خود را تأسیس کنند، ثبت شرکت شاید چندان دشوار نباشد ولی تأمین هزینه‌های اولیه مثل اجاره دفتر کار و یا استخدام منشی برای کسب و کار جدید چالش ایجاد می‌کند. چگونه می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد و یا حذف کرد؟ آیا می‌توان بدون داشتن سرمایه اولیه بالا شرکتی تاسیس کرد؟ در برخی از هزینه‌های می‌توان صرفه‌جویی کرد و پول آن را در بخش‌های مهمی مثل برندینگ و تبلیغات خرج کرد. در این مقاله شرح می‌دهیم که چگونه شرکت تاسیس کنیم، دفتری ثبت کنیم و کسب و کاری به راه اندازیم بدون آنکه هزینه چندانی کرده باشیم.

کاهش هزینه اجاره دفتر

تاسیس شرکت

کاهش هزینه ها با دفتر کار مجازی

هزینه اجاره دفتر در کلانشهرها خصوصاً تهران بسیار بالا است و می‌تواند همان ابتدا زمینه ساز ضرر و زیان قابل توجهی شود. بنابراین از خودتان بپرسید که آیا نیاز است در ماه‌های اول دفتر کار داشته باشید و یا خیر؟ آیا نیاز است که این دفتر در یک منطقه تجاری گران قیمت در شهر تهران باشد؟ شما می‌توانید از خدمات دفتر کار مجازی استفاده کنید. با خرید سرویس منشی مجازی و یا تلفن گویا بلافاصله یک شماره تلفن اختصاصی شهر تهران با کد ۲ به شما واگذار می شود.

با سرویس تلفن گویا دیگر نیاز به خریداری و نصب نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن ثابت و اجاره دفتر کار ندارید. «دفتر شما» کلیه امکانات ارتباطی سیستم مرکز تماس را بصورت ۲۴ ساعته برای شما فراهم می آورد.

تاسیس شرکت با کاهش هزینه استخدام منشی

تاسیس شرکت

تاسیس شرکت با کاهش هزینه استخدام منشی

 

از خودتان بپرسید اگر امکان خرید خط تلفن ثابت اختصاصی، شماره فکس اختصاصی و امکان اجاره اتاق جلسات به صورت ساعتی را داشتید، و حتی می توانستید یک منشی داشته باشید تا از راه دور به تماس‌هایتان پاسخ دهد، باز هم اجاره دفتر کار و استخدام گزینه عاقلانه‌ای بود؟
سرویس منشی مجازی «دفتر شما» برای کسب و کار شما بسیار مقرون به صرفه است و دیگر نیازی به استخدام منشی و پرداخت حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خرید تجهیزات اداری ندارید. منشی های مجازی بصورت حرفه ای آموزش دیده اند و با روابط عمومی و مسئولیت پذیری بالا، ارتباطات کاری شما را ساماندهی می کنند و جلوه حرفه ای تری به تجارت شما می بخشند.

بیشتر بخوانید: فکس اینترنتی چه تفاوتی با فکس معمولی دارد؟+اینفوگرافی

با کمترین هزینه صاحب یک منشی حرفه ای شوید

کاهش هزینه خرید تجهیزات اداری

برای تاسیس یک شرکت در ابتدای کار می توان در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. بسیاری از کسب و کارها در زیرزمین خانه‌ها و با کمترین امکانات آغاز شده‌اند. شاید در آغاز به جای خرید کامپیوترها بتوانید از لپ تاپ های خانگی استفاده کنید و به جای خرید چاپگر لیزری رنگی که هزینه شارژ بالایی دارد کار دفتر خود را با یک پرینتر سیاه و سفید راه بیندازید.

برای ویدئو پروژکتور، لازم نیست حتما این دستگاه گران قیمت را بخرید، در ابتدا از سیستم کرایه و امانت استفاده کنید. پرداخت هزینه آن به شما فشار می‌آورد.
یکی دیگر از ملزومات هر شرکتی داشتن دستگاه فکس است. با خرید سرویس‌های دفتر شما، شرکت‌تان از فکس ابری هم بهره‌مند می‌شود.

با خرید سرویس منشی مجازی، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی و یک شماره فکس اختصاصی در اختیارتان قرار می گیرد. در این سرویس نیز طبق روال عادی دریافت فکس، این شماره را به فردی که می خواهد فکسی را برایتان بفرستد می دهید و فکس را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نکته جالب در این سرویس این است که شما اکنون صاحب منشی نیز هستید که وظیفه ارسال فکس بر عهده اوست. اگر مشتریان یا هر کس دیگری با شماره تلفن ثابت اختصاصی که «دفتر شما» در اختیارتان قرار داده تماس بگیرند، یک منشی باتجربه و با روابط عمومی بالا به تماس شما پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: خط تلفن ثابت تهران بخرید بدون نیاز به سیم کشی

برون سپاری بخش‌های مختلف در تاسیس شرکت

برون سپاری یعنی سپردن بخشی از فعالیت‌ها و فرآیندهای شرکت یا کسب و کارتان به واحدی خارج از شرکتتان که به طور تخصصی و با بهترین و به روزترین کیفیت آن سرویس را عرضه می کند. برون سپاری بهترین پیشنهاد برای شرکت‌های تازه تأسیس است که می‌خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند.

فعالیت های روزانه تکراری، فعالیت های با تعداد یا حجم بالا، امور مربوط به ارتباط با مشتریان (از تمامی راه ها) و فعالیت های نیازمند تعداد زیادی از منابع انسانی از جمله این موارد هستند.
شما با استفاده از سرویس‌های دفتر کار مجازی در واقع امور دفتری خود را برون سپاری می‌کنید. بسیاری از امور یک دفتر قابلیت برون سپاری دارند

در بازار پررقابت کنونی با برون سپاری امور دفتری به دفتر شما علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید کیفیت بالاتری دریافت کنید و کسب و کار خود را توسعه بخشید.