آقای محمد م. یکی از مشتریان خدمات دفتر کار مجازی دفترشما است. محمد آقا جوانی ۳۰ ساله است که در سال ۹۴ به همراه یکی از دوستانشان اقدام به راه اندازی کسب و کار در زمینه چاپ بسته بندی مواد غذایی کرد. از ایشان خواستیم تجربه خود را از سرویس تلفن گویا دفترشما با ما در میان بگذارند:

کاربرد شماره تلفن مجازیهمه چیز درباره دفتر کار مجازی در یک مقاله!

ما در زمینه طراحی و تولید بسته بندی فست فود فعالیت می‌کنیم و حدود دو سال از عمر کسب و کار نوپا ما می‌گذرد. از تیر ماه ۹۶ است مشتری دفتر شما هستیم. یعنی الان حدود ۸ ماه است که از خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما استفاده می‌کنیم.

علت اینکه تصمیم گرفتیم از سرویس تلفن گویا دفتر شما استفاده کنیم این بود که رقابت در کسب و کار ما خیلی زیاد است. خیلی از رقیبان ما سالهاست در این بازار کار می‌کنند و حتی از خود چاپخانه هم دارند. بنابراین، اگر یک مشتری جدید یک بار تماس بگیرد و بوق اشغال بشنود، منتظر نمی‌ماند که خط ما آزاد شود و بلافاصله شماره یکی از رقیبانمان را می‌گیرد.برای همین اشغال بودن خطوط برای ما مساوی بود با از دست دادن مشتری.

کاربرد شماره تلفن مجازیچگونه راهکار دفتر کار مجازی «دفترشما» فروش بینابرند را سه برابر کرد؟

رقابت در کار ما به قدری زیاد است که مشتری با شنیدن صدای بوق اشغال، فوراً به سراغ رقیبمان می‌رود.

محمد م. از مشتریان «دفتر شما»

اولین بسته ای که خریدیم، بسته لایت تلفن گویا بود. البته ابتدا خیلی تردید داشتم و چون از طریق تبلیغات با خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما آشنا شده بودم، کسی را نمی‌شناختم از این سرویس استفاده کرده باشد تا بتوانم از تجربه‌اش استفاده کنم. برای همین، پیش از تصمیم گیری قطعی، نخست بسته تلفن گویا رایگان را امتحان کردیم.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

 

هنگام ثبت نام تلفن گویا رایگان، اولین چیزی که توجه ما را جلب کرد، ثبت نام و خرید راحت و بی دردسر بود. فکر نمی کنم ۵ دقیقه هم زمان برد. پس از ثبت نام در بسته تلفن گویا رایگان، وارد پنل کاربری که شدم، از تنظیمات گوناگونی که می توانستم روی بسته ام انجام دهم حیرت کردم.

کاربرد شماره تلفن مجازیبسته های متنوع تلفن گویا را اینجا مشاهده کنید!

حدود یک ساعت با همکارم پورتال آنلاین را زیر و رو کردیم. پیام خوشامدگویی مان را تعریف کردیم و برای آزمایش سرویس، خودمان با شماره مجازی ای که به صورت رایگان در اختیارمان قرار گرفته بود تماس گرفتیم و از دوستانمان هم خواستیم چند باز تماس بگیرند. وقتی از کیفیت سرویس تلفن گویا دفتر شما مطمئن شدیم، با بسته لایت ۳۰۰ دقیقه در ماه شروع کردیم.

در تنظیمات سرویس تلفن گویا می‌توانید پیام خوشامدگویی خود را تعریف کنید. همچنین سه روش برای اجرای پیغام خوشامدگویی دارید: ۱) اجرا به صورت کامپیوتری ۲) ضبط توسط اپراتورها و ۳) آپلود فایل صوتی ضبط شده توسط خودتان

دفتر کار ما در میدان انقلاب تهران است و چون شماره تلفن دفتر کارمان دست مشتری هایمان است، نمی‌خواستیم شماره تلفنمان را تغییر دهیم. بنابراین همان شماره تلفن را بر روی شماره تلفن مجازی ای که بر روی بسته تلفن گویا انتخاب کرده بودیم، دایورت کردیم. بنابراین مشتریهای قدیمی و جدیدمان برای تماس و سفارش به ما، به همان شماره قدیمی مان زنگ می زنند و به سرویس تلفن گویا وصل می‌شوند.

با خدمات دفتر مجازی

شما می‌توانید از طریق پورتال آنلاین دفترشما، شماره تلفن دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

در ابتدا برای جذب مشتری کلی تبلیغات انجام می دادیم. برای طراحی بسته بندیها و پاسخگویی به تماسها نیز فقط یک گرافیست استخدام کرده بودیم. با اینکه بسته تلفن گویا لایت ۳۰۰ دقیقه در ماه بود، ما تماس هایمان حدود ۲۰۰ دقیقه در ماه می شد، یعنی حتی ۱۰۰ دقیقه باقیمانده از بسته مان سوخت می‌شد.

چند ماه پس از راه اندازی سرویس تلفن گویا…

اما بعد از چند ماه، تعداد تماس ها بیشتر و بیشتر شد. به طوری که دیگر دست از تبلیغات برداشتیم، چون امکان پذیرش سفارش آن تعداد مشتری را نداشتیم. با افزایش تماسهایمان، دیگر ۳۰۰ دقیقه در ماه برایمان کم بود بسته تلفن گویا خود را به استاندارد ارتقا دادیم. اما همچنان تماسهایمان رو به افزایش است. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در دوره بعد بسته خود را به بسته سازمانی ارتقا دهیم. در ضمن، اکنون یک نفر به صورت تمام وقت کار طراحی انجام می دهد و یک نفر هم کار پاسخگویی به تماسها را.

نکته جالب این است که با اینکه با خرید سرویس تلفن گویا تعداد تماسهایمان ۳-۲ برابر شده، اما تماسهایمان سروسامان یافته و تلفن شرکت هیچ وقت اشغال نیست. چون سرویس تلفن گویا خود را به گونه ای تنظیم کرده ایم که در صورت ورود تماسهای همزمان، یکی از تماسها به خط تلفن همراهم وصل شود. بنابراین تماس هیچ یک از مشتریان از دست نمی‌رود.

امکان زمانبندی تلفن گویا خیلی به کارمان آمد!

از طرف دیگر، کسب و کار ما به نحوی است که تماس مشتریانمان تنها به ساعات اداری محدود نمی‌شود و در همه ساعات شبانه روز تماس داریم. مثلاً ممکن است حتی ساعت ۱۰ شب که در دفتر شرکت نیستیم، مشتری با ما تماس بگیرد. باز هم تنظیمات تلفن گویا کمک زیادی به ما کرد.

روی پورتال آنلاین دفتر شما، سرویس خود را برای ساعات مختلف شبانه روز زمانبدی کرده ایم. مثلا در ساعت کاری تلفن ها به خط شرکت دایورت می‌شود. و در سایر ساعات به تلفن همراه خودم.

اما چون ممکن است در بعضی از ساعات نتوانم تماس مشتریان را پاسخ دهم، شماره تلفن همراه همکارم را نیز به تنظیمات اضافه کرده‌ام. بنابراین طبق تنظیمات و شخصی سازی پورتال، هر زمان تماس مشتری به خط من وصل شود و من نتوانم تماس را پاسخ دهم، اگر تماس را reject کنم، بدون اینکه تماس گیرنده متوجه شود، تماس به تلفن همراه همکارم وصل می‌شود.

با شخصی سازی تنظیمات تلفن گویا، هر زمان تماس مشتری به خط من وصل شود و من قادر به پاسخگویی نباشم، اگر تماس را reject کنم، بدون اینکه تماس گیرنده متوجه شود، تماس به تلفن همراه همکارم وصل می‌شود.

محمد م.  مشتریان «دفتر شما»

 

یکی دیگر از مزایای خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما این است که هر لحظه از شبانه روز که بخواهم، می‌توانم آنلاین تنظیمات و زمانبندی خود را تغییر دهم و درست از آن لحظه تماسها مطابق با تنظیمات جدید پاسخ داده می‌شود.

خدمات دفتر شما به ما کمک کرده تا کسب و کار خود را گسترش دهیم و اکنون در فکر این هستیم که با خرید دستگاه چاپ کسب و کار خود را بزرگتر کنیم.

اگر نظر یا پرسشی درباره خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما به شماره ۲۸۴۲۰۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دفترشما سربزنید