در 5 دقیقه صاحب دفترکار شوید کلیک کنید

Press ESC to close

5

خرید خط تلفن ثابت در ۵ دقیقه برای کسب و کار جدید شما

خرید خط تلفن ثابت در ۵ دقیقه برای کسب و کار جدید شما

کسب و کار جدید خود را راه اندازی کرده اید. کسب و کارتان می تواند راه اندازی کیترینگ یا آشپزخانه تهیه غذا باشد یا یک کسب و کار خانگی مانند ساخت و فروش محصولات صنایع دستی، یا عرضه سرویسی مانند ترجمه. اگر آماده عرضه محصول یا سرویس به مشتری هستید، اکنون باید به فکر مسیر ارتباطی حرفه ای میان مشتریان و خود باشید. یک آدرس ایمیل حرفه ای (که بهتر است از نام و نام خانوادگی ات تشکیل شود. پس قید آدرس ایمیل دوران نوجوانیت را که از کلمات فانتری ساخته اید بزنید!)، صفحه اینستاگرام مختص کسب و کارتان (و نه صفحه شخصی تان!) و از همه مهمتر، خرید خط تلفن ثابت! اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه خط تلفن ثابت بخریم؟ با ما همراه باشید.

کاربرد شماره تلفن مجازی ۷ ترفند برای راه اندازی کسب و کار خانگی موفق!

چرا باید برای کسب و کار جدید خود خط تلفن ثابت بخریم؟

کسب و کارهای جدید در ایران گاهی از بعضی ریزه کاری ها غفلت می کنند. یکی از این ریزه کاریها که اهمیت فوق العاده ای در میزان «زنگ خور» شماره تلفن کسب و کارتان دارد، آن شماره ای است که مشتریان از شما دارند. مثلاً بسیاری از کسانی که کسب و کار کوچک یا خانگی راه اندازی می کنند، شماره تلفن همراه خود را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند که تصمیمی بسیار غیرحرفه ای است. خط تلفن ثابت اعتبار ویژه ای به کسب و کار شما می بخشد. شما با خرید شماره ثابت نشان می دهد یک، برای کسب و کار خود ارزش قائلید و دو) به موفقیت آن اطمینان دارید.

پس بیاییم حرفهایمان را یک کاسه کنیم: تا اینجا قرار شد حتماً یک شماره تلفن ثابت در اختیار مشتریانمان قرار دهیم. اما آیا می توانیم از شماره تلفن منزلمان برای ارتباط با مشتریان استفاده کنیم؟ به هیچ وجه!

بیشتر بخوانید: تلفن اینترنتی، ۰ تا ۱۰۰ خط ویپ VOIP [هزینه، مزایا، معایب]

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

چرا نباید از شماره تلفن منزل در کسب و کار استفاده کنیم؟

یک، وقتی مشتری با شماره منزل شما تماس بگیرد و برای مثال کودکتان به تماس پاسخ دهد، یا همسرتان، چه احساسی در مشتری ایجاد می شود؟ اینکه طرف در کارش جدی نیست! از کجا معلوم سفارش من را به موقع و باکیفیت تحویل دهد؟ دو، لحن ما هنگام پاسخ دادن تماس آشنایان با غریبه ها متفاوت است. وقتی قرار باشد هم آشنایان و هم مشتریان همه با یک خط تماس بگیرند کیفیت پاسخگویی شما به مشتریانتان پایین می آید. در صورتی که با خرید خط تلفن ثابت و اختصاصی برای کسب و کارتان، وقتی تلفنتان کسب و کارتان زنگ بخورد، بی بروبرگرد می دانید که آن طرف خط مشتری منتظر پاسخگویی شماست.

سه، شاید شما بخواهید یک ساعت با اعضای خانواده و یا دوستانتان تلفنی صحبت کنید. اگر مشتری چند بار تماس بگیرد و بوق اشغال بشنود، می رود و پشت سرش را هم نگاه نمی کند.

کاربرد شماره تلفن مجازیچگونه از هر جای ایران که هستیم، شماره تلفن ثابت تهران داشته باشیم؟

چگونه بدون هیچ دردسری و سریع و کم هزینه خط تلفن ثابت بخریم؟

حالا که به این نتیجه رسیدیم داشتن خط تلفن ثابت تا چه اندازه در حفظ و افزایش اعتبار کسب و کار شما و جلب اعتماد مشتریان اهمیت دارد، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که برای خرید خط تلفن ثابت به کجا مراجعه کنیم؟شما نیازی نیست به جایی مراجعه کنید!ما راهکار جدیدی را  به شما معرفی می کنیم تا بدون اتلاف وقت و انرژی و مراجعه به مخابرات و به صورت آنلاین خط تلفن ثابت تهیه کنید. شما با مراجعه به وبسایت یک عرضه کننده خدمات دفتر کار مجازی معتبر و ثبت نام از طریق پرتال به صورت آنلاین می توانید در عرض چند دقیقه یک یا هر چند تعداد خط تلفن که می خواهید خریداری کنید. این خطوط به صورت اختصاصی به شما واگذار می شوند. شما می توانید بر روی این خطوط خدمات متنوع دیگری همچون فکس اینترنتی، تلفن گویا و منشی تلفنی با داخلی های متعدد و حتی صندوق صوتی، دریافت کنید.

خط تلفن ثابت

دفتر کار مجازی چیست؟

 

و یک مزیت بسیار جالب! از آنجا که این خطوط تلفنی بر بستر اینترنت هستند، شما از هر جای دنیا با گوشی همراهتان به خط تلفنتان دسترسی دارید و می توانید پاسخگوی آن باشید و با آن تماس بگیرید.

با خرید خط تلفن ثابت در واقع به کسب و کار خود اعتبار و جلوه ای حرفه ای می دهید و همزمان از مزیت های خط تلفن ثابت، تلفن همراه و سرویس های گوناگون مبتنی بر اینترنت بهره می برید.

اگر پرسشی درباره خرید سرویس مرکز تماس دارید، در بخش «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید یا با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.